MuscleMeat

algemene (kick)box etc. technieken topic

Bezoekers in dit topic

pardon gastjes, vergeet niet dat ISKA een tiental jaren geleden de beste europese federatie was (na WAKO). Waar de meeste actuele voorzitters van de nu gekende bonden enkel nog zelf leerling waren.

GHJIV: sommige kampers die een andre nationaliteit hebben, kunnen toch ook voor een club uitkomen van een ander land. Vb Marokaans nationaliteit trainende in een Franse club (neen?) Denk dat Hari toch ook in die zin is? of vergis ik me?
Broekie101: 20cm groter in een kamp (dat kan toch nog gebeuren)
 
pardon gastjes, vergeet niet dat ISKA een tiental jaren geleden de beste europese federatie was (na WAKO). Waar de meeste actuele voorzitters van de nu gekende bonden enkel nog zelf leerling waren.

GHJIV: sommige kampers die een andre nationaliteit hebben, kunnen toch ook voor een club uitkomen van een ander land. Vb Marokaans nationaliteit trainende in een Franse club (neen?) Denk dat Hari toch ook in die zin is? of vergis ik me?
Broekie101: 20cm groter in een kamp (dat kan toch nog gebeuren)

Grote jongen, wat heb jij allemaal wel niet gepresteerd dan?
 
pardon gastjes, vergeet niet dat ISKA een tiental jaren geleden de beste europese federatie was (na WAKO). Waar de meeste actuele voorzitters van de nu gekende bonden enkel nog zelf leerling waren.

GHJIV: sommige kampers die een andre nationaliteit hebben, kunnen toch ook voor een club uitkomen van een ander land. Vb Marokaans nationaliteit trainende in een Franse club (neen?) Denk dat Hari toch ook in die zin is? of vergis ik me?
Broekie101: 20cm groter in een kamp (dat kan toch nog gebeuren)

In een wedstrijd kan dat gebeuren. Klein is de kans wel.
 
In een wedstrijd kan dat gebeuren. Klein is de kans wel.

Jerome Le Banner tegen Hong Man Choi;)
Maar verder buiten de Super Heavyweight zijn dit soort partijen inderdaad zeldzaam. Zeker in het lichtgewicht, waarin je om de paar kilo een hogere klasse hebt.
 
Jerome Le Banner tegen Hong Man Choi;)
Maar verder buiten de Super Heavyweight zijn dit soort partijen inderdaad zeldzaam. Zeker in het lichtgewicht, waarin je om de paar kilo een hogere klasse hebt.

ja ik doelde dus op het lichtgewicht:p. Want de topic starter zal met 1,70 geen 100+ gaan wegen.
 
Jerome Le Banner tegen Hong Man Choi;)
Maar verder buiten de Super Heavyweight zijn dit soort partijen inderdaad zeldzaam. Zeker in het lichtgewicht, waarin je om de paar kilo een hogere klasse hebt.

haha nou ik had er eentje van 18cm langer

tot 83 kilo :S
 
haha nou ik had er eentje van 18cm langer

tot 83 kilo :S

Maar dan ben jij vast een huge mother****er; en jouw tegenstander een skinny basterd;)

Maar in de klasse tot -83 kilo, vind ik 18cm nog een groot verschil trouwens.
 
pardon gastjes, vergeet niet dat ISKA een tiental jaren geleden de beste europese federatie was (na WAKO). Waar de meeste actuele voorzitters van de nu gekende bonden enkel nog zelf leerling waren.

GHJIV: sommige kampers die een andre nationaliteit hebben, kunnen toch ook voor een club uitkomen van een ander land. Vb Marokaans nationaliteit trainende in een Franse club (neen?) Denk dat Hari toch ook in die zin is? of vergis ik me?
Broekie101: 20cm groter in een kamp (dat kan toch nog gebeuren)

tietallen jaren geleden stond het kickboksen letterlijk in zijn kinderschoenen en was de spoeling, met name in europa veel dunner, laats staan in de -52 klasse. volgens mij is in europa tegenwoordig zelfs de laagste klasse -57, omdat er daaronder gewoon niemand is.
maw er is gewoon geen tegenstand.

en je voorbeeld slaat nergens op, badr komt inderdaad voor marokka uit en zou daarom ook nooit voor een europese titel mogen vechten
 
Op een groot iemand moet je 'kort' vechten, vecht je naar binnen, zodat de tegenstander zijn stoten en trappen niet uitkomen, waardoor ze kracht verliezen, als je dan komt met knieje, ellebogen of stoten, en dan aan het eind van je combie een trap geeft, lukt het wel denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Dan maak ik ook een goede kans, ik ben namelijk maar 1m65. Kijk ook maar naar Mike Zambidis, hij is de beste kickboxer ter wereld en is even groot als mij.
 
Dan maak ik ook een goede kans, ik ben namelijk maar 1m65. Kijk ook maar naar Mike Zambidis, hij is de beste kickboxer ter wereld en is even groot als mij.

Zambidis is een goede vechter, maar zeker niet de beste! Hij heeft de WKF titel en draait mee in de K-1 Max. Maar er zijn grotere vechters in zijn gewichtsklasse.
 
:o BUMP:

Net belde mijn sportschool dat mijn allereerste kickboxles doorgaat voor a.s. vrijdag.
Nu vroeg ik me af, wat voor kleding moet ik daarvoor aantrekken. De man zei korte broek.. Nu bedenk ik me, die heb ik niet! (of het wordt wel erg kort:o) is een driekwart stretch goed genoeg????
 
:o BUMP:

Net belde mijn sportschool dat mijn allereerste kickboxles doorgaat voor a.s. vrijdag.
Nu vroeg ik me af, wat voor kleding moet ik daarvoor aantrekken. De man zei korte broek.. Nu bedenk ik me, die heb ik niet! (of het wordt wel erg kort:o) is een driekwart stretch goed genoeg????

Vragen, vragen, vragen...
 
ja ik voel me nogal bezwaard ze terug te bellen maar dit is de eerste keer tussen onbekende en dan speelt die drempelvrees weer op.. dus sta ik dan niet voor jan doedel?
 
Zambidis is een goede vechter, maar zeker niet de beste! Hij heeft de WKF titel en draait mee in de K-1 Max. Maar er zijn grotere vechters in zijn gewichtsklasse.

Idd. Zoals Andy Souwer, Buakaw Por Pramuk etc.
 
ja ik voel me nogal bezwaard ze terug te bellen maar dit is de eerste keer tussen onbekende en dan speelt die drempelvrees weer op.. dus sta ik dan niet voor jan doedel?

Welnee ;)
 
ik heb een vraag;

Ik ben na lange tijd weer begonnen met kickboxen, maar ik durf nog niet met m'n scheenbeen te trappen. Ik trap (automatisch) met de wreef van de voet.
Ik ben bang dat m'n scheenbeen pijn doet en breekt als ik er vol mee trap, zeker op een blok.

Moet ik zonder scheenbeschermers trainen en m'n scheenbenen gevoelloos maken (hoe?)

Over m'n polsen een soortgelijke vraag; moet ik ze intapen ter bescherming, of gewoon zonder tape trainen en ze sterker maken?
 
stormloop van antwoorden....
 
misschien toch maar een nieuw topic aanmaken...
 
Hallo Loo,
Ik lees je vragen wel hoor ;) Maar ik heb er geen verstand van.
Ik ging wel echt tot t gaatje met mijn eerste les en dan zonder die bescherming auw:o maargoed. Ik lees aandachtig mee ;)
 
Back
Naar boven