AndroidHealthClinic

Alistair Overeem vs Bigfoot Silva (2 februari)*spoilers!*

Arrogantie op en top afgestaft!!!

Ja natuurlijk was dat hun gameplan dat kon je toch duidelijk zien, en of het gewerkt heeft.

Ik zie de logica er niet van in. Een gameplan bedenken waarin je de 2 van de 3 rondes uit handen geeft en dan het via de laatste ronde gaan winnen. Dat is achteraf beredeneren, lijkt me geen logisch gameplan. Vooral niet om zo vooraf te bedenken dat je dan de 3e ronde als grondvechter een k-1 kampioen k.o. gaat slaan.

Ik denk dat Overeem in dezelfde afwachtende stijl als tegen Werdum dacht te gaan winnen. Op zich geen slecht gameplan en alles leek volgens schema, mits hij gewoon zijn dekking zou behouden...

dat hoofd van Silva is het bewijs dat we van apen afstammen?

Ik zie geen verschil tussen een neusaap en Silva iig.

Eindelijk het gevecht gezien..
Jammer dat hij overeem zo arrogant was, kon een héél ander gevecht geweest zijn anders.

Al ben ik totaal geen Overeem fan, mede door zijn arrogantie als persoon, die hij nu zelfs heel duidelijk mee nam in de ring... had hij dit makkelijk kunnen winnen.
Als hij die arrogantie nu gebruikt had in de agressie om de partij zo snel mogelijk af te maken, had Silva waarschijnlijk geen schijn van kans gehad.... maar nu wilde hij zonder dekking een verschrikkelijke grijns op zen gezicht Silva onzeker maken, hoe arrogant (tja kan geen ander woord bedenken bij hem) als je weet dat je geen beste kin hebt.
Daarbij denk ik dat hij zen stand-up flink overschat, want zoals tegen Werdum werd hij ook al op meerdere momenten op dit terrein verrast, maar kon hij nog gebruik maken van zen Fysiek, en dat voordeel had hij tegen Silva niet (al werkte hij Silva wel even heel makkelijk naar de grond).
Overigens wel laag en kinderachtig om nu iemand op uiterlijk te gaan afkraken, nadat hij "Nederlands vechtsport trots" flink vernederd heeft, en jullie hem dus nergens meer op kunnen bekritiseren.

Ben eens benieuwd wat Allstair over het gevecht te zeggen heeft
Is hier geen interview ofzo van ????

ff offtopic: zijn geruchten dat Spong heeft/gaat tekenen bij bellator!

Hoop het zo! :)

Al ben ik totaal geen Overeem fan, mede door zijn arrogantie als persoon, die hij nu zelfs heel duidelijk mee nam in de ring... had hij dit makkelijk kunnen winnen.
Als hij die arrogantie nu gebruikt had in de agressie om de partij zo snel mogelijk af te maken, had Silva waarschijnlijk geen schijn van kans gehad.... maar nu wilde hij zonder dekking een verschrikkelijke grijns op zen gezicht Silva onzeker maken, hoe arrogant (tja kan geen ander woord bedenken bij hem) als je weet dat je geen beste kin hebt.
Daarbij denk ik dat hij zen stand-up flink overschat, want zoals tegen Werdum werd hij ook al op meerdere momenten op dit terrein verrast, maar kon hij nog gebruik maken van zen Fysiek, en dat voordeel had hij tegen Silva niet (al werkte hij Silva wel even heel makkelijk naar de grond).
Overigens wel laag en kinderachtig om nu iemand op uiterlijk te gaan afkraken, nadat hij "Nederlands vechtsport trots" flink vernederd heeft, en jullie hem dus nergens meer op kunnen bekritiseren.

Weet je hoe men dat noemt? Een grapje...

Ik denk dat er niet alleen na de partij tegen Overeem over de kop van Silva gelachen is. Dus met frustRatie heeft het weinig te maken. Die valt wel mee, omdat we nog genoeg "Neerlands trots" in de gelederen hebben.

Inderdaad Struve gaat ervoor zorgen dat de belt echt naar NL gaat ipv naar Florida.

is bellator beetje leuk om te kijken? zie het steeds vaker voorbijkomen op usenet.

Als je van MMA houdt, ja. Er zijn een heleboel namen in de ufc die uit bellator en hiervoor WEC komen. Vraag me af hoelang het duurt voordat Zuffa bellator koopt zoals ze met alle concurenten doen en het dan killen...

Als je van MMA houdt, ja. Er zijn een heleboel namen in de ufc die uit bellator en hiervoor WEC komen. Vraag me af hoelang het duurt voordat Zuffa bellator koopt zoals ze met alle concurenten doen en het dan killen...

Bellator is toch wel de grootste organisatie na de UFC. Zal ze veel geld kosten vrees ik.

strikeforce is officieel ook aan zijn einde gekomen

Terug
Naar boven