Patrick_
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja natuurlijk was dat hun gameplan dat kon je toch duidelijk zien, en of het gewerkt heeft.
dat hoofd van Silva is het bewijs dat we van apen afstammen?
Ik zie geen verschil tussen een neusaap en Silva iig.
Al ben ik totaal geen Overeem fan, mede door zijn arrogantie als persoon, die hij nu zelfs heel duidelijk mee nam in de ring... had hij dit makkelijk kunnen winnen.
Als hij die arrogantie nu gebruikt had in de agressie om de partij zo snel mogelijk af te maken, had Silva waarschijnlijk geen schijn van kans gehad.... maar nu wilde hij zonder dekking een verschrikkelijke grijns op zen gezicht Silva onzeker maken, hoe arrogant (tja kan geen ander woord bedenken bij hem) als je weet dat je geen beste kin hebt.
Daarbij denk ik dat hij zen stand-up flink overschat, want zoals tegen Werdum werd hij ook al op meerdere momenten op dit terrein verrast, maar kon hij nog gebruik maken van zen Fysiek, en dat voordeel had hij tegen Silva niet (al werkte hij Silva wel even heel makkelijk naar de grond).
Overigens wel laag en kinderachtig om nu iemand op uiterlijk te gaan afkraken, nadat hij "Nederlands vechtsport trots" flink vernederd heeft, en jullie hem dus nergens meer op kunnen bekritiseren.
ff offtopic: zijn geruchten dat Spong heeft/gaat tekenen bij bellator!
Hoop het zo!![]()
, eerder pure frustatie
Hahahhahahaah keihard.Van Bigfoot z'n Twitter. "Who is the king of Miami??" http://twitter.com/BigfootSilva
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Neusaap Hahahahahahhaha
is bellator beetje leuk om te kijken? zie het steeds vaker voorbijkomen op usenet.
Als je van MMA houdt, ja. Er zijn een heleboel namen in de ufc die uit bellator en hiervoor WEC komen. Vraag me af hoelang het duurt voordat Zuffa bellator koopt zoals ze met alle concurenten doen en het dan killen...