AndroidHealthClinic

Alistair Overeem vs Bigfoot Silva (2 februari)*spoilers!*

Het was zeker geen feest bij Blackzillians gisteren avond.

Iedereen had verwacht dat Overeem Silva ging platwalsen. Ik ook. Maar ik denk dat de meningen sterk veranderden naar mate het gevecht verliep. Het was ook een beetje het Frank Mir syndroom. Die had Carwin ook volledig onderschat en zat volop aan zijn gevecht met Brock te denken. Met resultaat vandien.

Tijdens het gevecht had ik zoiets van, Bigfoot is al zijn energie aan het sparen voor de derde ronde. En neem er nog eens bij dat Overeem opeens dacht dat hij Anderson Silva was en geen respect toonde voor Silva gedurende partij, kon hem duur komen te staan. Vind het jammer voor Overeem, maar zoals Werdum het zou zeggen "too much c**k guy" Ik denk wel dat hij in een rematch zou winnen.

Interview met Bigfoot na het gevecht. http://www.mmafighting.com/2013/2/3...ys-he-shocked-the-world-again-by-knocking-out

Puur overmoedig!
Totaal geen respect voor Silva.

Geen dekking, alleen klappen weg duiken. Dat kan je toch niet een hele wedstrijd volhouden! Het is geen boxen en hij is Mike Tyson niet!

Of de enige echte Ali. ;)

tumblr_m1zyxkQ4e91qa9yvvo1_r1_500.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie Silva z'n hoofd eens wegduwen met z'n kolenschop hand. Wat een afstraffing, gewoon ziek. Bigfoot heeft veel respect gewonnen.

Niet de manier van vechten die ik gewend ben van Alistair. Hopelijk leert ie hiervan.

Valt het jullie niet op in het gevecht van Ali dat hij echt een beetje rashad zijn vechstijl over probeerde te nemen?
beetje met je handen omlaag stoten ontwijken. lage stance inpl van rechtop te staan met je dekking hoog.
typisch rashad evans stijl dacht ik gelijk aan.

Vraag me af hoe ze nu bij Golden glory erbij zitten. waarschijnlijk zo van (zie je wel. we zeiden het toch)

Voor de kenners hier: hoeveel dagen/weken heeft Alistair nodig om van die KO te herstellen?

Ik denk dat Overeem zijn volgende tegenstander gaat vernietigen, gewoon omdat hij zich nu zo vernederd zal voelen.

Valt het jullie niet op in het gevecht van Ali dat hij echt een beetje rashad zijn vechstijl over probeerde te nemen?
beetje met je handen omlaag stoten ontwijken. lage stance inpl van rechtop te staan met je dekking hoog.
typisch rashad evans stijl dacht ik gelijk aan.

Vraag me af hoe ze nu bij Golden glory erbij zitten. waarschijnlijk zo van (zie je wel. we zeiden het toch)

Overeem heeft altijd wel een lage stance tijdens zijn gevechten. Alhoewel hij zijn dekking wel altijd omhoog had, maar meer om het feit dat hij zo zelfverzekerd was van zijn zaak en Bigfoot onderschatte.

Tijdens het gevecht had ik zoiets van, Bigfoot is al zijn energie aan het sparen voor de derde ronde. En neem er nog eens bij dat Overeem opeens dacht dat hij Anderson Silva was en geen respect toonde voor Silva gedurende partij, kon hem duur komen te staan. Vind het jammer voor Overeem, maar zoals Werdum het zou zeggen "too much c**k guy" Ik denk wel dat hij in een rematch zou winnen.

ik denk dat zijn coach er hetzelfde over dacht want tijdens de rust na de 2e ronde hoor je hem roepen: he is tired, it's your fight now. Het zou weleens een gameplan geweest kunnen zijn.

Alistair heeft er overigens altijd een stijl op na gehouden waarbij hij zijn handen laag houdt, tenminste lager als de rest maar wat die nu liet zien was gewoon totaal GEEN dekking en als je dat combineert met een ondoordachte actie zoals hij nou liet zien dan be je een schietschijf. Ik hoop echt dat AO nu weer met beide voeten op aarde staat en hier van heeft geleerd en dit meeneemt naar zijn volgende gevecht.

even iets anders: Ik heb sterk het vermoeden dat dit gebruikt gaat worden door Dana om dan toch de card Overeem vs JDS te gaan doen. Zal me niks verbazen als dat als volgende gevecht wordt gepromoot.

Big foot Silva BAAS. Wat heb ik voor Silva zitten duimen. :D
Alistair :vomit:

Testostereem

:roflol:

Volgens mij klopt er genetisch iets niet bij Silva.

A_u_eHbCYAInzC1.jpg

Ik heb zo'n voorgevoel dat reem tegen JDS gaat in de volgende match...

Hopelijk is hij dan wel scherp want als je dacht dat Silva hard mept... wahaha wacht dan maar af met JDS

ik denk dat zijn coach er hetzelfde over dacht want tijdens de rust na de 2e ronde hoor je hem roepen: he is tired, it's your fight now. Het zou weleens een gameplan geweest kunnen zijn.

Ja natuurlijk was dat hun gameplan dat kon je toch duidelijk zien, en of het gewerkt heeft.

IK had echt een voorgevoel dat Bigfoot ging winnen en het is nog uitgekomen ook.

Benieuwd wie beiden als volgende tegenstander gaan krijgen.

Reem zal niet direct voor een titleshot kunnen gaan na dit verlies vind ik.

Maar wie gaat het volgende titleshot krijgen bij de heavyweights? Ik heb een vermoeden van Daniel Cromier als hij wint van Frank Mir. En anders Mir als die wint maar hij heeft nog ma net een titleshot gehad.

Struve als hij wint want dan heeft hij er al 5 op een rij gewonnen. Maar denk niet dat hij Cain aankan.

**** wat is die gast lelijk zeg.

Zo, die Overeem is flink afgedroogd.

Terug
Naar boven