Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap het niet, Overeem is altijd goed in het bepalen van de strategie. Vond hem in aanvallend opzicht nog iets te defensief, had bijv. meer knie kunnen gebruiken tijdens clinch etc.
En dan zo je armen laag houden terwijl je de ronde ervoor een keer gewaarschuwd wordt door een knie van silva. En zijn hoek zegt er niks van. Kleine moeite toch om je handen hoog te houden.
Hoe kan je een man die Fedor vernederde onderschatten? Ik heb de 1e keer al gezegd dat Overeem dit niet zo maar gewonnen had en ik was er al bang voor. 17-4 had ie?
Ook al vecht Overeem arrogant, de reactie van Silva was een van de meest respectloze. Dat kan en mag je nooit doen, de strijd is voorbij. Waarom werd Overeem onder de Britse vlag gezet als hij overduidelijk voor Nederland uit komt?
helaas moet ik het met laatste eens zijn.nouja de volgende wedstrijd weer handjes onhoog..kop erbij en knieeen paraat en
hopelijk zijn de rollen omgekeerd. ze hadden al gehoord dat zijn kaak enigzins breekbaar kan zijnen nu zien ze het daar met eigen ogen dus de volgende tegenstanders pikken hier ook iets van op.
breekbaar is misschien niet juiste woord maar overeem raakt wel aangeslagen en lijkt dan de weg kwijt.
hij had zijn dekking gewoon moeten houden, kwetsbare kin of niet 20 klappen van een HW gaat niemand houden. Echt een domme move van hem om er zo klakkeloos in te duiken terwijl hij zijn punten al gepakt.
Wel mooi dat die neer ging met al zijn praatjes. Misschien toch wat meer "paardenbiefstuk" eten.

Niemand had verwacht dat hij zo laconiek zou vechten.ik zei het gisteren nog, iedereen poste gisteren "Ja dat doet hij wel even, hij loopt zo over Silva heen."
Ik heb hier niets aan toe te voegen.... Speciaal PPV voor gekocht,me hele nacht naar de klote toen ik em zag verliezen haha. Ach jah....Partij was klote, idd te defensief, geen agressie, beetje cocky, handen laag. Nee niet best nee.

blijft wel een dikke k.o.