MuscleMeat

Alistair Overeem vs Bigfoot Silva (2 februari)*spoilers!*

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Verkeerde attitude van Overeem. Bigfoot dik verdiend gewonnen.

hij heeft maar 1 iemand om het verlies op te steken, dus ja.

Wel mooi dat die neer ging met al zijn praatjes. Misschien toch wat meer "paardenbiefstuk" eten.

Ik snap het niet, Overeem is altijd goed in het bepalen van de strategie. Vond hem in aanvallend opzicht nog iets te defensief, had bijv. meer knie kunnen gebruiken tijdens clinch etc.
En dan zo je armen laag houden terwijl je de ronde ervoor een keer gewaarschuwd wordt door een knie van silva. En zijn hoek zegt er niks van. Kleine moeite toch om je handen hoog te houden.

Hoe kan je een man die Fedor vernederde onderschatten? Ik heb de 1e keer al gezegd dat Overeem dit niet zo maar gewonnen had en ik was er al bang voor. 17-4 had ie?

Ook al vecht Overeem arrogant, de reactie van Silva was een van de meest respectloze. Dat kan en mag je nooit doen, de strijd is voorbij. Waarom werd Overeem onder de Britse vlag gezet als hij overduidelijk voor Nederland uit komt?

Ik snap het niet, Overeem is altijd goed in het bepalen van de strategie. Vond hem in aanvallend opzicht nog iets te defensief, had bijv. meer knie kunnen gebruiken tijdens clinch etc.
En dan zo je armen laag houden terwijl je de ronde ervoor een keer gewaarschuwd wordt door een knie van silva. En zijn hoek zegt er niks van. Kleine moeite toch om je handen hoog te houden.

Hoe kan je een man die Fedor vernederde onderschatten? Ik heb de 1e keer al gezegd dat Overeem dit niet zo maar gewonnen had en ik was er al bang voor. 17-4 had ie?

Ook al vecht Overeem arrogant, de reactie van Silva was een van de meest respectloze. Dat kan en mag je nooit doen, de strijd is voorbij. Waarom werd Overeem onder de Britse vlag gezet als hij overduidelijk voor Nederland uit komt?

Geboren in Engeland en dat staat altijd in "the tale of the tape" ofzoiets. Toen hij opkwam stond wel in het onderschrift from the netherlands. Maar vind dat ook wel raar, moet gewoon een Nederlands vlaggetje!
Silva zat een beetje vol adrenaline in de post Fight interview werd er naar gevraagd wat hij wilde gaan doen toen herb Dean hem tegenhield, Silva nuanceerde het gelijk door te zeggen dat hij Overeem iets toe wilde roepen in de trant van: kom op, sta op en fight me.
Partij was klote, idd te defensief, geen agressie, beetje cocky, handen laag. Nee niet best nee.

helaas moet ik het met laatste eens zijn.nouja de volgende wedstrijd weer handjes onhoog..kop erbij en knieeen paraat en
hopelijk zijn de rollen omgekeerd. ze hadden al gehoord dat zijn kaak enigzins breekbaar kan zijnen nu zien ze het daar met eigen ogen dus de volgende tegenstanders pikken hier ook iets van op.
breekbaar is misschien niet juiste woord maar overeem raakt wel aangeslagen en lijkt dan de weg kwijt.

hij had zijn dekking gewoon moeten houden, kwetsbare kin of niet 20 klappen van een HW gaat niemand houden. Echt een domme move van hem om er zo klakkeloos in te duiken terwijl hij zijn punten al gepakt.

Zwaar k*t! Maar wel mooie reactie van Silva op het einde, na al dat smacktalk van Overeem. Silva had geen hoogmoedige praatjes voor de partij, maar liet gewoon zijn mokerslagen spreken.

Benieuwd hoe Reem reageert.

ik zei het gisteren nog, iedereen poste gisteren "Ja dat doet hij wel even, hij loopt zo over Silva heen."

Die ref. liet Silva nog even goed doorslaan terwijl het al duidelijk was dat hij KO was. Al met al heeft Silva terecht gewonnen. Overeem mag wel een lesje van Sun Tzu gebruiken want hoe relaxed hij tegenover zijn tegenstander stond is echt niet goed te praten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: 515
Vind wel dat bigfoot er met de persconferentie goed mee omging
Als Allstair er had gezeten enigste wat die had gezegd is ,ik zei het toch
Had liever Allstair zien winnen maar ja
Ben ook eens benieuwd wat die te zeggen heeft

Heb echt het idee dat blackzillians hem veranderd heeft. mentaal, maar ook fysiek. ik vond hem niet zo snel en scherp.
beter terug naar GG :P

Terug
Naar boven