Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry dat ik het zeg, maar je lijkt net een meisje die voor het eerst een voetbalwedstrijd met de jongens gaat kijken..Om de één of andere reden wil ik dat Overeem hem eens een lesje leert. Geen idee waarom eigenlijk. Ik ken de tegenstander niet maar het lijkt me een arrogante eikel terwijk ik Overeem toch een paar keer Overeem zag (niet in een ring) en daar toch wel sympathiek overkwam. Maar goed, ik wijk af. Die bigfoot is hypocriet, niet? Gaat Overeem beschuldigen (al dan niet terecht, dat laat ik in het midden) van het gebruik van steroiden, en is zelf in 2008 betrapt. Of sla ik de bal ergens mis?
Wie is momentee de huidige kampioen? En is het dan zo dat de winnaar van de kamp van 2 februari dan daarna mag strijden voor de titel. En denken jullie dat Overeem dan die kamp zou winnen?
Sorry dat ik het zeg, maar je lijkt net een meisje die voor het eerst een voetbalwedstrijd met de jongens gaat kijken..
Een rolletje ductape en/of een appel doet wonderen.
Een rolletje ductape en/of een appel doet wonderen.
Wat? dat is 165 kg :s
Hoe groot is deze baas dan? Vind het niet onmiddellijk terug op Google.
120 kg..Wat? dat is 165 kg :s
Hoe groot is deze baas dan? Vind het niet onmiddellijk terug op Google.
Ik houd van afronden.
Hij is overigens 1.96m.
Goed punt!Hier trouwens gevecht van paar maanden geleden.
Silva tegen de huidige kampioen Cain Valesques:
(nog nooit zoveel bloed gezien)
http://www.youtube.com/watch?v=qzY5ID5JfGo