Hier heb ik geen mening over. Ben geen fan van beide, Fawaz of die sharia4belgium. Wat ik veel lees nu is dat er velen zijn die van mening zijn dat de uitspraken van sharia4belgium slechts ervoor zorgen dat veel mensen hun negatieve gedachten omtrent de islaam en moslims bevestigd zien. Terwijl deze club niet de islaam is.
Zoals dat bij iedere religie is, moet je kijken naar wat de religie is en niet hoe de mensen deze religie uitoefenen. Denken jullie nu echt dat de islaam zo snel groeide en gegroeid is door uitspraken zoals die door deze sharia4belgium ( schandelijke naam, want de sharia is iets prachtigs en krijgt nu een hele vieze smaak)? Of is het zo snel gegroeid door eerlijkheid en zachtheid?
Wat belangrijk is, en dat is niet alleen wat betreft dit onderwerp, is dat het goed is om te lezen wat de islaam nu werkelijk inhoud. Dus niet te kijken naar de mensen, maar naar de boodschap zelf zoals die 1600 jaar terug is geopenbaard.
Want ik lees zoveel topics over bodybuilding hier die mooi onderbouwd worden met allerlei onderzoeken, terwijl de onderbouwing betreffende de islaam over het algemeen vanuit het onderbuik gevoel komt.
---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------
En de quraan vervangt het oude testament en het nieuwe testament. Dus om te zeggen god heeft 2 of 3 geloven 'uitgebracht'. Nee dat klopt dus niet.