- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naast Blooker hebben ze nog een andere cacaopoeder bij de AH, is volgens mij dubbel zo duur.
Droste volgens mij, die wel goed?

Ik heb het cacaogebeuren doorgelezen. Iedereen heeft wel zijn mening hierover, leuk om te lezen! En zeker als newbie!
Alleen snap ik het verhaal niet zo over welk merk en waar te halen.....waarom niet gewoon bij een goede reformwinkel?? Zoals De Tuinen?
Weet niet of ik nu de directe link zo mag plaatsen, maar bij deze: http://www.detuinen.nl/snoep-en-snacks/chocolade/lindt-excellence-70-cacao.html
Mocht de link niet geplaatst worden , dan ff doorgeven of de mods moeten m verwijderen.
Gr Dan
Ben benieuwd skinnie!gisteren borst en triceps
pomp hetzelfde als blooker
was krachttraining waarbij ik mij 1RM op decline BP moest doen, 10 kg meer.. maar had er al een tijdje naar toegewerkt, ging wel makkelijk.
hoppa nog 10 kg erbij dacht ik, fail, kwam tot de helft, 5 kg meer was wel gelukt denk ik.
daarna flat BP, viel me op dat ik er meer kracht/energie voor had, ok!
triceps 3 x 10 gedaan, vorige keer 3 x 9 had ik wel verwacht.
nog steeds opmerkelijk dat ik niet total loss ben na mij training, normaal shaken en bonken van mijn hart (caffeine) ben niet echt kapot, ok
vandaag rust, morgen benen/schouders
schouders wordt knallen, even kijken wat het doet.
Wat me de laatste tijd opvalt is dat als ik meer dan 2-3 keer per dag cacao gebruik, ik licht in mijn hoofd wordt. Niet altijd prettig.
zijn er meer mensen die dat hebben?