AndroidHealthClinic

Alles oke behalve de buik!?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook lid van deze club, heb altijd buikspieren gehad maar sinds
ik fanatiek ben gaan bodybuilden en eten ben ik ze kwijtgeraakt. :mad:

Deze zomer zou ik ze graag terug willen dus probeer cardio te mengen
met mijn normale training, met nadruk op probeer. :cool:

Cardio is klote maar heb vandaag toch de stap gezet en cardio gedaan.. weliswaar maar 20 min fietsen en 15 min crossen op 65% van me max. hartslag.. daarna 5 min lopen of 6 km/h hartslag terug brengen en daarna buik..

nu volhouden!! (mja..)

Ik heb precies het zelfde probleem.. ook begonnen met cardio :) en meer op mijn eten gaan letten

Let's kill the fat!

hier ook in de avon net alsof ik zwanger ben en in de morgen is buik weg...volgens mij komt dat ook door het vele eten en drinken.tijdens training zijn mijn buikspieren te zien zelfs met een ronde pens.ga dit topic ook volgen.

het probleem is vooral nu met dit mooie weer..ben je zo trots op je body moet je je buik inhouden omdat ie anders alles verpest haha.. zonde!
maar nu zal je ook meer gaan bewegen omdat je meer buiten bent, in de winter zit ik nogal veel stil.. nu zwemmen, fietsen en lopen enzo..dus dat scheelt ook wel weer.. toch cardio volhouden en iets op het eten letten!

zou 1 keer cardio per week al iets schelen of wat denken jullie? beter dan niks toch zou ik zeggen!?:cool:

het probleem is vooral nu met dit mooie weer..ben je zo trots op je body moet je je buik inhouden omdat ie anders alles verpest haha.. zonde!
maar nu zal je ook meer gaan bewegen omdat je meer buiten bent, in de winter zit ik nogal veel stil.. nu zwemmen, fietsen en lopen enzo..dus dat scheelt ook wel weer.. toch cardio volhouden en iets op het eten letten!

zou 1 keer cardio per week al iets schelen of wat denken jullie? beter dan niks toch zou ik zeggen!?:cool:

Dan moet je echt minstens 3 kwartier..

Pfft wilde vanmorgen gaan hardlopen, ik kon mij er niet toe zetten ^^ toen maar half uurtje bokszak training

ja doe dan 20 min interval fietsen en 15 min crossen en dan ong 10/15 min snelwandelen/hardlopen en buikspieren ... dit alles op ong 65% van me max hartslag

en jezelf oppakken is klote voor iets dat je niet graag doet, het gevoel dat het geeft als je ermee klaar bent maakt alles weer goed!

Laatst bewerkt:
Zelfde probleem hier: benen redelijk droog, bovenlichaam zelfde maar dat middenstuk eh :D

Deze morgen om 10u opgestaan, nix gegeten en halfuur gaan hardlopen. Enorm lastig pfoe. Nu enorm bord spaghetti aan t eten. Niet slim zeker? :D

ik heb het als volgt gedaan: 8 weken low carb gegeten(dus minder dan 100g per dag) , iedere dag na KT 30 min lopen en 15 min fietsen.
Op woensdag als ik geen KT doe 45 min lopen en 20 min fietsen.
Kun je heel wat mee bereiken. Buik verdwijnt, en zelfs als ik nu veel gegeten heb blijft mijn buik strak

Hier ook een buikspaarder.. ik ben overal afgevallen maar de zwemband is er nog steeds. De laatste maand heb ik het idee dat hij begint te verdijnen. Gaat gewoon echt als allerlaatste weg. Mn hele lichaam is verbeterd, maar nu pas gaat de zwemband weg.. tja.. volhouden gewoon. Geen zooi (suiker, koekjes enzo) naar binnen douwen..veel water.. geen alcohol drinken...en veel cardio op een normaal niveau (3x per week 45min ofzo).

Daar is weinig aan te doen volgens mij of je moet echt trainen en eten als een prof...
Hoewel ik overwegend ecto ben heb ik mijn buik ook nooit weggekregen, ook niet in de peridode dat ik halve marathons deed.

Mss liposuctie, maar dan zal het ook weer terug komen als je niet overdreven op je eten gaat letten denk ik.

wow wacht even.. liposuctie? zo erg is het nou ook weer niet hoor haha!
het is gewoon iets teveel maar niet ZO schrikbarend.

Trouwens heb vandaag iets gevonden wat er leuk is ter vervanging van cardio:

Quashen!!:D

Vandaag eerste keer gedaan met me trainingsmaat, maar t*ring wat een inspanning vraagt dat, EN het is ook nog eens erg leuk om te doen!

Ik heb het gevonden haha! Je kan nu alleen niet op hartslag trainen maar zo moet het ook wel lukken om weer fit te worden en de buik 'iets' weg te krijgen!

Nu heeft niet iedere sportschool dat helaas maar voor diegene die de mogelijkheid hebben.. heftig hoor probeer het maar eens!

Squashen? lol

Edit: de KGB was me voor.

ik ga erbij thaiboksen 2x in de week.

na de KT hou ik de cardio er gewoon in, 25 min fietsen en 10 min crosstrainer.

en met goed weer op de fiets naar het werk (27 km enkele reis)

Hoop dat ik dan begin juli ook eindelijk strakke buik heb, de rest is niks mis mee :D

haha ja SSSquashen;)

vandaag weer! half uurtje, eerst benen en schouders trainen, daarna half uurtje ong helemaal leeg rammen op dat balletje.. heb er nu al zin in!

misschien ook wel een handige vraag?

ben toch bang spieren af te breken met cardio/squashen..
voor en na de training een whey shake en voor en na een 'gewone' maaltijd? of echt heel iets anders.. laat maar komen de reacties ben wel benieuwd!

Bij mij hetzelfde probleem. Ik verhoog nu m'n cardio sessies & eet ipv vreet. Ik ben van mening dat de grootte vd maag een grote invloed heeft betreffende de "dikte" van je buik.
En uiteraard van al die lekkere zoete shit afblijven.

misschien ook wel een handige vraag?

ben toch bang spieren af te breken met cardio/squashen..
voor en na de training een whey shake en voor en na een 'gewone' maaltijd? of echt heel iets anders.. laat maar komen de reacties ben wel benieuwd!
Persoonlijk denk ik niet dat je echt zo snel spieren af zult breken. Je kan het ook ruiken aan je zweet he.. ruikt zurig dan. Maar als je gewoon normaal eet en dan flink sport is er niks aan de hand.

Van al die whey shakes word je ook dik ;) Ik zou zeker niet voor en na een shake nemen en dan ook nog eens 2 maaltijden.. dan ben je voor jan met de korte achternaam bezig. Tenzij de rest van je training schema er bij past, maar dat zou ik eerder verwachten als je bulkt.

Wat zal een squash sessie aan cal doen? 750? 1000 als je gek doet? (ik roep maar wat hoor!?) Neem het gewoon mee in je cal berekening zou ik zeggen.

met 2 maaltijden bedoel iik eigenlijk het ontbijt met whey shake, dan KT + cardio/squashen, dan whey shake en banaan, even later boterhammem met kipfilet, daarna de rest van de dag..

hoeveel ik verbruik met squashen weet ik niet maar zal best veel zijn..

de amoniakgeur die vrijkomt was niet goed dacht ik, had iets met eiwitten te maken die je dan verbrand dacht ik, heb er NOG geen last van krijg redelijk genoeg binnen.. toch lijkt het na zo'n intensive training dat je wat kwijt bent.. klote gevoel haha..

ben alleen benieuwd of ik iets verkeerd doe.. eten doe ik eigenlijk iets teveel maar echt cutten wil ik niet, gewoon paar kilotjes en conditie zodat ik me iets fitter ga voelen..

Terug
Naar boven