MuscleMeat

Alles oke behalve de buik!?

ja..het lijkt alsof je wat kwijt bent, maar zo snel gaat dat niet. Duurt toch wel 24h minimaal denk ik.
Wel heftig btw..eerst KT en dan squash.. moet er niet aan denken :P

• Topic Starter Topic Starter
met 'kwijt' bedoel ik vooral pomp/spiermassa, zo lijkt het he, niet dat het zo is, dat voelt klote..(de pomp is wel helemaal uit je lichaam that sucks)
ja na KT is dat niet niks.. maar als je eenmaal bezig bent is het wel te doen, mn conditie is echt k*t dus moet wel anders wordt het nooit niks..

• Topic Starter Topic Starter
nu hoor ik vandaag weer dat het misschien niet goed zou zijn en een cardio medium beter zou zijn.. klopt natuurlijk vanwege de hartslag en de verbrandingszone.. maar zou het nu echt zo slecht zijn om na KT te squashen of een andere vorm van high intensity.. eerlijk gezegd voelt het wel zo vanwege de pomp en de dag erna.. beter toch nog 20-30 medium intensity cardio 120-130 hart/min?

wat denken jullie?

zo snel ben je geen spieren kwijt. Is wel normaal als je dieet en veel cardio doet dat je spieren wat platter lijken.

Ik ben ook lid van deze club, heb altijd buikspieren gehad maar sinds
ik fanatiek ben gaan bodybuilden en eten ben ik ze kwijtgeraakt. :mad:

Deze zomer zou ik ze graag terug willen dus probeer cardio te mengen
met mijn normale training, met nadruk op probeer. :cool:

hahah bij mij precies hetzelfde

Ik merk dat ik ook een vetbandje heb gekregen ter hoogte van de navel. Boven de navel is m'n buik strak maar buikspieren komen er echt niet door.
Volgens mij ligt het aan gebrek aan cardio. Vroeger ging ik ook regelmatig sporten (tussen 20-30jaar met een mooi sixpack) en de laatste jaren is dit geminderd. Maximum 1 à 1.5 uur cardio per week.
Ik denk wel als ik mijn cardio opdrijf en meer eiwitten en minder carbs ga eten dat het bandje wel zal verdwijnen maar ik ben bang dat de spiermassa ook gaat krimpen want ik doe nu 4 keer KT per week.
Iemand idee hoe je spiermassa behoudt met meer cardio om te cutten dan?

Cardio schema: 10min roeien.
10min fietsen.
10min rennen.
15min buik.

Valt niet te combineren met mijn kracht vandaar dat ik het op aparte dagen
doe en dat 2keer per week.

Met andere woorden, ''ik ben nu bijna elke dag op de sportschool.'' :headbang:

Heb mezelf voorgenomen om dit zeker nog 1 maand vol te houden en
dan zien we verder.

Aaai, heb ik ook last van...

Endomorfen united! :cool:

Tja, volgens mij zoek je bevestiging ;) Tis, nie anders....

Maar aan je pics te zien, valt je pens rEUze mee man!

uuuhm, gerbuik je crea?
Ik denk dat ge gemiddelde endomorf zijn vet eerder op de reet krijgt. De meeste (niet trainende) meso's die ik ken hebben jullie allemaal een pensje zonder dat er verder enig teken van een hoog vet% waarneembaar is ???

spijtig genoeg heb ik ook dit probleem rest is goed behalve rond mijn onderbuik enigste wat ik dr doe, is( naast me workout)
-zwemmen

-traplopen(snel) en treedje bij overslaan(goed vr conditie en benen en onderbuik voelt het echt burnen als je het goed doet.
ik doe het by ons op het strand lekker lange trappen daar

-eet op moment alleen zoveel mogelijk eiwitten

wat een oude rot in dit vak deed (schwarzenegger)is na elke workout cardio/harlopen maar daar heb ik schurft aan vandaar traplopen

ik zal een voedings tabel op de site zetten met wat en hoeveel calorieen gram eiwitten en vetten elk prdukt heeft want dat kwam ik nog niet tegen

voor de rest volg ik deze topic ben nooit te oud om bij te leren
succes iedereen!!

heb niet het hele topic doorgelezen maar spijker eens wat bij in je voedingsschema. lager in carbs eventueel. en toch wat (meer) cardio na kt.

Terug
Naar boven