XXL Nutrition

Allochtonen en criminaliteit?

Of gewoon de subsidies voor gezinnen waarvan leden zich niet gedragen afnemen, dan is het G A M E O V E R

(en kleine Achmed wordt bij de terugkomst in Marokko aan de schandpaal gestenigd)

wazzup zei:
Vraagje: Als het Nederlanders (Als in Jan, Piet Joris enzo) waren geweest, had je dan ook een hekel gehad aan ALLE Nederlanders ?
Nederlanders DOEN zoiets niet. Dat is het nou net.

Heb jij ooit al zoiets bij NL of VL gezien? Nee, want wij hebben in het westen een andere manier van denken.

Voor hun is stelen normaal omdat ze zo opgevoed zijn, voor mij zijn dit soort mensen (en dan bedoel ik niet buitenlanders in algemeen maar die ventjes van 15-18 die ruzie zoeken) nog erger dan ratten. Gewoon terugsturen waar ze vandaan komen, daar zullen ze dat niet moeten riskeren!!!

bla bla bla.... loopt deze VB-idioot hier nog steeds rond..??

kom op zeg, in plaats van loze kreten te roepen probeer eens een waardevolle bijdrage te geven aan een oplossing voor dit probleem...

Je bent zelf een idioot

En er zal geen oplossing komen want men is liever links dan rechts. Want rechts is foei en links is goed :rolleyes:

Tony_V zei:
Je bent zelf een idioot

En er zal geen oplossing komen want men is liever links dan rechts. Want rechts is foei en links is goed :rolleyes:
jezus christ je maakt jezelf egt belachelijk.

dat er bij het gehele extreem rechts/vlaams blok, dat tog wel een cumulatief IQ van 100 moet halen, zo weinig zinnigs uit komt... :(

En allemaal lekker links blijven stemmen verandert er helemaal niks aan :D

Ik ken genoeg buitenlanders! Zelfs buitenlanders die rechts stemmen!
Uitspraak van 1 van mijn beste maten (Turk). Die turken die zich niet aanpassen zijn berggeiten! Hadden in Turkije al niks en hier ook niet.
Zijn vader komt zelf uit Istanboel. Heeft een koophuis (al afbetaald), spreken allemaal nederlands (hun turks is juist veel minder).
Hij heeft een Marokaanse vriendin (turk en marokaan gaat normaal niet goed samen, hun al 3,5 jaar wel) met net als hem universitaire opleiding.
Ik heb een antiliaanse zwager, antiliaanse vrienden, surinaamse vrienden (+familie), indonesiche vrienden, molukse vrienden, ga maar door.
Maar toch blijf ik erbij dat we een probleem hebben, niet met alle, maar met een aantal. Vaak degene die zwaar blijven vasthouden an hun geloof. Ga jij maar eens naar een moderne stad in Turkije. ene vrijgezelle tante naar de andere. En allemaal coïtus voor het huwelijk, en niks geen kopdoek om. En hier lekker ophouden die dingen!!
Als je straffen zoals wapenbezit gewoon 10 x zo zwaar zou maken, doet niemand dat meer. Maar wat krijg je hier voor wapenbezit. Boete + voorwaardelijke celstraf.
Kan hier wel uren over doorgaan, maar ben blij dat er dit jaar al veel minder asielzoekers komen.
Nu het hier naar toe halen van de partner nog afremmen, de uitkeringen alleen nog voor mensen die niet kunnen werken, geld voor mensen met bezittingen in eigen land of kinderen in eigen land stopzetten en we komen langzaam weer op het goede pad.
Minder geld weggooien aan ontwikkelingshulp en weer van Nederland een land maken waar mensen weer tevreden over kunnen zijn.
Met compleet vergoede ziekenfonds, lagere belastingen, enz, enz! Maar dan moeten eerst alle rotte appels weg, en iedereen aan het werk!

Pff lucht best op :D

Zoutzak zei:
jezus christ je maakt jezelf egt belachelijk.

dat er bij het gehele extreem rechts/vlaams blok, dat tog wel een cumulatief IQ van 100 moet halen, zo weinig zinnigs uit komt... :(

Och ik maak mezelf belachelijk. Liever dat dan net als jij stom mee te doen met de grote hoop. Het enige wat tegenstanders van het blok of andere rechtse partijen kunnen zeggen is dat rechts dom is...
Maar ondertussen is heel de integratie mislukt dat hoor je wel aan de verhalen. Dat rechts daar in oppositie dan commentaar op geeft is dom?
Weet je wat dom is? Gaan zeggen dat extreem rechts een IQ heeft van 100, terwijl IQ en politieke geaardheid 0.0 met elkaar te maken hebben.

Richard :bow: :bow: :bow:
En die VB-idioot mag oprotte, alles wat extreem is (links of rechts of gelijk wat) is geen kloten waard :mad:

Grappig Richard denkt net hetzelfde als ik, maar omdat ik rechts ben, ben ik een idioot? Nou dan is 30% van de lage landen idioot, en een hele hoop forumbezoekers hier waaronder dream warrior.

Stop toch eens met rechts in het hoekje van extreem te duwen...

Tony_V zei:
Grappig Richard denkt net hetzelfde als ik, maar omdat ik rechts ben, ben ik een idioot? Nou dan is 30% van de lage landen idioot, en een hele hoop forumbezoekers hier waaronder dream warrior.

Stop toch eens met rechts in het hoekje van extreem te duwen...
Ow van waar zou die 30% toch komen :rolleyes: VB is extreem, hun leiders zeker. Zoek maar eens op wat zij vroeger gedaan hebben en wat hun grootouders gedaan hebben. Ik zou nog niet willen stemmen op mensen die rechtstreeks afstammen van colaborateurs, want dan zullen ze zelf ook niet veel verschillen.
Zo en nu stop ik, loopt weer op zo'n politieke discussie uit *zucht*

On-topic is alles al gezegd... Aanpassen of oprotten om het simpel te stellen :)

Tony V, je aanpassen of oprotten regeltje geld ook hier op het board. Dus draag wat zinnigs bij of moven.

Johny zei:
In zo'n situatie zou ik echt proberen om een nekje te breken. Je kan er mischien wel eentje beetpakken en zn nek breken, je wordt door 15 mannetjes aangevallen dus je kan het dan op ongeluk/zelfverdediging gooien.

Mischien dat zoiets ze dan aan het nadenken zet, je hebt er iig tenminste 1 te grazen genomen.
Het is zo wazig, ik denk er nog vaak over na wat ik gedaan had. Allemaal dingen die ik normaal niet zou doen, leek meer allemaal instinct ofzo. Alles ging automatisch.

Dat zie je bij Nederlanders veel minder, mensen met groepjes belagen, dat is idd een goed kenmerk van de Turken/Marokanen.

Ik heb zelf s van dichtbij gezien hoe 1 Nederlander ruzie kreeg met n Turk, ik kende de Turk. Al heel gauw kwam zn broer erbij, en het duurde niet lang voor er n (niet overdreven) stuk of 20 Turken erbij kwamen en die Hollander door zn kameraad werd weggetrokken omdat ie anders in mekaar gerost zou worden. Alleen dat soort zaakjes opknappen is dr in die cultuur niet bij. :mad:

Het woord Turk schijnt 'sterk' te betekenen, tja als ik met een groep kom maakt me dat dan ook 'sterk'??

Een groep Leviathan? Zoals de DBB-knokploeg? :eyebrow:

Vaak ook dat Nederlanders in een groep wat doen!
Alleen is maar alleen lijken ze wel te denken.
Het ergste in een ruzie vind ik dat ze doorgaan als iemand neergaat!
Dat is laf, of het nu een turk een marokaan of een nederlander is!
Neer is kappen!

Terug
Naar boven