Moen
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nederlanders DOEN zoiets niet. Dat is het nou net.wazzup zei:Vraagje: Als het Nederlanders (Als in Jan, Piet Joris enzo) waren geweest, had je dan ook een hekel gehad aan ALLE Nederlanders ?
jezus christ je maakt jezelf egt belachelijk.Tony_V zei:Je bent zelf een idioot
En er zal geen oplossing komen want men is liever links dan rechts. Want rechts is foei en links is goed![]()

Zoutzak zei:jezus christ je maakt jezelf egt belachelijk.
dat er bij het gehele extreem rechts/vlaams blok, dat tog wel een cumulatief IQ van 100 moet halen, zo weinig zinnigs uit komt...![]()
Ow van waar zou die 30% toch komenTony_V zei:Grappig Richard denkt net hetzelfde als ik, maar omdat ik rechts ben, ben ik een idioot? Nou dan is 30% van de lage landen idioot, en een hele hoop forumbezoekers hier waaronder dream warrior.
Stop toch eens met rechts in het hoekje van extreem te duwen...
VB is extreem, hun leiders zeker. Zoek maar eens op wat zij vroeger gedaan hebben en wat hun grootouders gedaan hebben. Ik zou nog niet willen stemmen op mensen die rechtstreeks afstammen van colaborateurs, want dan zullen ze zelf ook niet veel verschillen.
Het is zo wazig, ik denk er nog vaak over na wat ik gedaan had. Allemaal dingen die ik normaal niet zou doen, leek meer allemaal instinct ofzo. Alles ging automatisch.Johny zei:In zo'n situatie zou ik echt proberen om een nekje te breken. Je kan er mischien wel eentje beetpakken en zn nek breken, je wordt door 15 mannetjes aangevallen dus je kan het dan op ongeluk/zelfverdediging gooien.
Mischien dat zoiets ze dan aan het nadenken zet, je hebt er iig tenminste 1 te grazen genomen.

Man tegen man of groep tegen groep... toch eerlijk?de leeuw zei:

SR1985 zei: