Goed ik zal mijn verhaal eens vertellen hier.
Laat ik eerst zeggen dat ik opzich helemaal niks tegen buitenlanders heb, heb zelf een goeie antilliaanse en molukse vriend dus daar is helemaal niks mis mee. Het begon op koniginnenacht 2004.
Ik was met een maat van me opstap, wat niet de bedoeling was, had mn Ipaq 4150( zakcomputer terwaarde van een 450 euro) bij, want ik zou eigenlijk naar huis gaan, maargoed toch het ding bijgehouden.
Na het opstap gaan liepen we naar de fiets. Kwam er een klein jochie van een jaar of 17 dronken of onder invloed van drugs ofzo op mn maat ( NL trouwens) afgestormd. Waarom hij de ketting van zn opa's fiets eraf had getrokken... ( Drugs is bad mmkay?) . Ik kwam tussen beide staan want ik had geen zin in gezeik.
Ik zei tegen de jongen dat hij zn fiets moest pakken en naar huis moest gaan... hij kalmeerde wat, hij keek achter zich en zag dat er een groep marokkanen aan kwamen. Allemaal rond een jaar of 16/17 en rond de 15 man sterk. En ineens had de jongen een grote bek, liep op mn maat af en gaf hem een kopstoot. 10 sec later stonden als die marokkanen om ons heen.
Ik lipe op de jongen af die me maat een kopstoot gaf en vroeg waarom hij dat deed... hij deed een stap naar achteren en marokkanen gingen voor hem staan... ze vroegen zoek je ruzie, ik zeg, denk je nou werkelijk... dat ik ruzie zoek, terwijl jullie met 15 man zijn, en wij met 2en? Dat zou erg stom zijn vind je ook niet.... Ik weet niet wat voor schakelingen dat ventje in zn hoofd maakte maar agressief was het wel. Ineens vloog hij op me af, hij duwde me, 'daag jij mij uit?, dus je zoekt dus wel ruzie, kom jongen we gaan ons uitleven'.
Ineens was de kring om ons heen weg, en stonden er 6 marokkanen rond om mij heen, ik ging achteruit tegen de muur staan... het stond op ontploffen de sfeer. En ineens uit het niets kreeg ik een schop tegen mn kaak aan ( ben 1.90m groot, weeg 90 kg, vet% van 12, train al 2,5 jaar.. afijn) Ik herstelde me en kon een vuist tegenhouden van een ander ventje, die pakte ik vast. Maar ik kreeg een ijsbeentje tegen mn linker knie... ik vlie op de grond... 2 man begon op me in te schoppen... ik hield schoppen tegen... brak daardoor 2 beentjes in mn hand. Ik probeerde op te staan en kreeg een waas over mn ogen heen... ik moest hier weg, ik gebruikte al mn kracht om weg tegaan, ik weet niet hoeveel mensen heb weg moete nsleuren en duwen maar het lukte me uiteindelijk om er weg te komen, 100 m afstand bleef ik staan..
Afijn politie kwam een min later aan zetten

stelletje... #$%!#$%!!!
Mn maat was ondetussen af weg geslopen en kwam er met een bloedneus vanaf.
Ik had dus 2 gebroken beentjes in mn hand, zwaar gekneuste neus, tanden door mn lip, gekneusde kaak. Blauwe benen, blauwe buik... mn armen waren flink gemasseerd... en jawel, mn ipaq 4150, mobiel + huissleutels zaten nie meer in mn jaszak.
Vanaf die nacht haat ik buienlanders, ik kan er niks aan doen, ik heb het zo meegemaakt, het is erin gestampt.
Mijn familie is ook anders er tegenaan gaan denken...
En waarom? Omdat die irritante k*tmarokkaantjes van 16/17/18 compleet respectloos ijn en in groepen mensen inelkaar slaan omdat ze op de vrijdagavond toch niks tedoen hebben...
De politie doet NIKS, en de politie KAN niks, lang leven de WET.
Amen...