AndroidHealthClinic

AlphaDestiny Novice program

Bezoekers in dit topic

Ano_210923

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
5.459
Waardering
7.204
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Goeiedag,

Was recent wat aan het zoeken naar een programma die beter bij me paste wat betreft planning en doelen. Nou kwam ik dit schemaatje tegen en zag er wel interessant uit. Wilde bij deze even jullie meningen weten met betrekking tot de oefening keuze en opzet (lijkt volgens mij een beetje op 5x5 met accessory work).

Workout A

Box Squat 3/5×4-6
Floor Press 3/5×4-6
Pendlay Row 3/5×4-6
Overhead Barbell Extension 3×6-10
Barbell/Dumbbell Preacher Curl 3×6-10
Stiff-Legged Deadlift/Good Morning 2-3×6-10
Weighted Plank 3×30-60s

Workout B

Box Squat 3/5×4-6
Paused Overhead Press 3/5×4-6
Trap-Bar Deadlift 2×4-6
Close-Grip Bench Press 3×6-8
Weighted Chin-up 3×3-5
Weighted Plank 3×30-60s

Dit roterend uitvoeren als in; ABA BAB ABA BAB etc. 3x/week

Hij claimt overigens ook dat lifts als 405lbs (180kg) deadlift voor 5 reps,
225lbs (100kg) bench voor 5 reps en
315lbs (140kg) squat voor 5 reps haalbaar zijn met dit programma, lijkt mij namelijk nogal hoog ingeschat.

Hoor graag meningen,

Mvg, Jesper
 
Prima programma, de krachtstats zou ik me niet te veel van aantrekken.
 
Prima schema zoals ik t zie, zou na verloop van tijd wel zonder assistentie gaan squatten en pressen.
 
Prima schema zoals ik t zie, zou na verloop van tijd wel zonder assistentie gaan squatten en pressen.

Ben sowieso van plan om of in Workout A of in Workout B normaal te gaan squatten
 
Laatst bewerkt:
Ben sowieso van plan om of in Workout A of in Workout B normaal te gaan squatten
Waarom niet gewoon aan het programma houden? Er zit een bepaald idee achter.
 
Waarom niet gewoon aan het programma houden? Er zit een bepaald idee achter.

Dat klopt, maar denk niet dat het veel verschil maakt en wil niet dat straks de normale squat niet meer comfortabel gaat voelen oid.
 
Geen idee waarom hij allemaal variaties doet ipv de main movements maar het zal wel werken. Gewoon sterker worden op compounds. Die krachtstats zijn gewoon haalbaar met zo'n programma. En meer ook.
 
Back
Naar boven