XXL Nutrition

als één man met begeerte famillieleden zal aankijken

Waardering
0
Hallo allemaal ;)

Vinden jullie het normaal als één vreemde man bijv. met begeerte, ontfatsoenlijk en sensueel je familieleden (moeder, zus etc) zal aankijken? En Hoe zou je daarop gaan reageren?

Not* - Ten eerste het is maar een vraag, ik was beetje nieuwsgierig wat de mensen hierover zeggen hadden/hebben
- Ik heb het niet over hoe de elke mens “kijkt” maar “kijk” manier van één sensueel en begeertig gedrag en kijkmanier aan je famillieleden toe
- Als jullie aan mij zouden vragen over de kijkmanier wat ik aan jullie vroeg, zou ik het niet acceptabel vinden
- En het is maar een vraag dus neem me niet kwalijk :)
Alvast bedankt

Welkom op het forum. Nette eerste post! Wat zijn je doelen?

Ik zou het vreemder vinden als geen een man naar mijn zus zou kijken. Jij kijkt toch ook naar vrouwen, die vrouwen hebben ook een broer/zoon. Ben jij dan fout bezig?

Kijken mag altijd, maar aanraken is een ander verhaal.

Iemand mag toch kijken hoe hij wil. Als je daarop reageert neem je het leven te serieus imo.

Ik zou Bryce1974 en z'n vriendjes op hem afsturen.

Mijn moeder mag er nog best wezen op haar 49ste, would hit denk ik als ik geen familie was

wtf is dit nu weer

Wat een vage post...

Mijn moeder mag er nog best wezen op haar 49ste, would hit denk ik als ik geen familie was

Iedere keer als ik denk dat je niks erger kan posten, doe je er een schepje bovenop. Incest in je familie,dat verklaart je mentale achterstand.

Iedere keer als ik denk dat je niks erger kan posten, doe je er een schepje bovenop. Incest in je familie,dat verklaart je mentale achterstand.

Het is maar goed dat jij zo'n groot voorbeeld bent van hoe het moet dan heh, waar zou het anders heen gaan met deze wereld.

Dafuq @ tbeest en TS, wat een gare post. Net dat bodyduilding topic schrijfstijl.

:roflol: :roflol: :roflol: je gaat toch niet nadenken over je ma te naaien

Ben zelf de knapste in de familie dus ik heb nergens last van.

Terug
Naar boven