MuscleMeat

als één man met begeerte famillieleden zal aankijken

Nou, als jij de post van tbeest niet een beetje vreemd vindt dan moet je je toch wel erstige vragen stellen.

ik niet maar

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fallische_fase

Volgens Freud is dit ook het stadium waarin jongens zich onbewust seksueelaangetrokken voelen tot hun moeder. Dit heet ook wel het oedipuscomplex. Het oedipuscomplex staat voor het idee dat een zoon jaloers wordt op, en bang wordt voor, zijn vader. Hij kan dan zijn vaders eigenschappen overnemen en streven naar zijn gelijkenis, om zo de aandacht van de moeder op te vragen. Eenzelfde theorie kan gelden voor meisjes, die zich aangetrokken voelen tot hun vader. Zij zullen dan hun moeder als concurrente zien en hun vaders aandacht proberen te krijgen. Dit heet het electracomplex, al gebruikte Freud de term oedipuscomplex voor beide coïtusen.

Ze mogen best kijken naar m'n zus maar als ze haar willen betasten moeten ze na de tijd wel even afrekeningen bij mij.

:roflol: :roflol: :roflol: je gaat toch niet nadenken over je ma te naaien

Dat bedoelt hij toch niet? Hij wil alleen zeggen dat als zijn moeder zijn moeder niet zou zijn en haar ergens zou tegenkomen, dat hij haar dan best zou zien zitten...... da's toch niet zo verkeerd om te zeggen?

---------- Post toegevoegd Sat 9 Feb 2013 om 16:38 ----------

Hallo allemaal ;)

Vinden jullie het normaal als één vreemde man bijv. met begeerte, ontfatsoenlijk en sensueel je familieleden (moeder, zus etc) zal aankijken? En Hoe zou je daarop gaan reageren?

Not* - Ten eerste het is maar een vraag, ik was beetje nieuwsgierig wat de mensen hierover zeggen hadden/hebben
- Ik heb het niet over hoe de elke mens “kijkt” maar “kijk” manier van één sensueel en begeertig gedrag en kijkmanier aan je famillieleden toe
- Als jullie aan mij zouden vragen over de kijkmanier wat ik aan jullie vroeg, zou ik het niet acceptabel vinden
- En het is maar een vraag dus neem me niet kwalijk :)
Alvast bedankt

Moslim?

ik zou es ff lekker in zn bek schijten

Wat een kenkertopics de laatste tijd... Ik denk er nu steeds vaker maar een stabiel sociaal leven op te bouwen...

Mijn moeder mag er nog best wezen op haar 49ste, would hit denk ik als ik geen familie was

tumblr_lkwkcm3rs41qe5h74o1_500.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Oedipus_complex
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn moeder is een pronte vrouw en daar ben ik trots op

Hallo allemaal ;)

Vinden jullie het normaal als één vreemde man bijv. met begeerte, ontfatsoenlijk en sensueel je familieleden (moeder, zus etc) zal aankijken? En Hoe zou je daarop gaan reageren?

Not* - Ten eerste het is maar een vraag, ik was beetje nieuwsgierig wat de mensen hierover zeggen hadden/hebben
- Ik heb het niet over hoe de elke mens “kijkt” maar “kijk” manier van één sensueel en begeertig gedrag en kijkmanier aan je famillieleden toe
- Als jullie aan mij zouden vragen over de kijkmanier wat ik aan jullie vroeg, zou ik het niet acceptabel vinden
Alvast bedankt

Wat heb ik ermee te maken met de manier waarop iemand naar mijn zus kijkt of een ander familielid indien dat familie lid meerderjarig is. Het is toch aan mijn zus om daarop te reageren en niet aan mij.

Je moet toch normaal op een vrouw kunnen afstappen om contact te maken en indien dat ongewenst is dat zegt diegene dat wel/laat blijken. Ik zou slaande ruzie met zus krijgen als ik zou bepalen wat acceptabel is.

Ook ik denk, ben jij moslim? Zo beschermend/bemoeiend zie je niet snel bij Hollanders en Vlamingen. Vrouwen kunnen zelf denken en beslissen, heb je als mannelijke familielid niks mee te maken.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Feb 2013 om 17:43 ----------

Voorspelbaar :D (ik dacht er ook aan maar hield me in)

Begint hier meer op de misc te lijken met die vage topics.

Hallo allemaal ;)

Alvast bedankt

Post je voedingsschema eens..

---------- Post toegevoegd Sat 9 Feb 2013 om 20:04 ----------

Ik word 22

Mijn moeder is nu 49 en ik zou haar niet nken, maar stel dat ik geen familie zou zijn dan denk ik wel, alles zit nog vrij strak en goed op haar plaats, ze mag er wezen en daar ben ik blij om

p*ssy pics ?

Mijn zus is buffer dan ik.

:trollface:

Lekker laten kijken.

Ik vind het altijd zo achterlijk als mensen gelijk agressief worden als je hun vriendin even aan kijkt.
Heb eens gehad dat een jongen mijn vriendin mooi noemde terwijl hij langsliep, nou mooi toch :)

Als ik zoiets doe dan heb ik meteen ruzi denk ik.

Agressief gedoe moet ik niks van hebben, maar het kan best lekker voelen als je vriendje zich een beetje jaloers/bezitterig gedraagt.

Terug
Naar boven