Fitness Seller

Stelling Moreel dilemma. Wat zou jij doen

• Topic Starter Topic Starter
Heb je trouwens een vrijbrief?

Want ik zou niemand vermoorden zonder er zelf beter van te worden als ik geen vrijbrief heb.

Niemand weet dat jij die wissel wel/niet omgooit of de dikke man van de brug gooit

Zie niet echt in wat die 5 mannen met dit verhaal te maken hebben. Je hebt twee scenario's waarin je de kans hebt ongestraft een dikke man om het leven te brengen. Dat niet aangrijpen is moreel onacceptabel.

:roflol:

Als t 5 turken zijn zou ik ge wissel niet omgooien

Moet eerst karma verdelen :p

Er bestaan geen morele waarden.

a4o95j.gif

Dit is seizoen 1 Mighty Morphing Power Rangers toch, zie nog de dragon zord en de green ranger.

Ik zou niks doen, wel me phone in de aanslag en lekker filmen om het dan op internetz te zetten.

Toen was jij al iets van 20 gab....

Nou kijk ik heel anders tegen je andere posts aan

:roflol:

Wel een goed citaat van mij, ben ietwat een genie.

Toen was jij al iets van 20 gab....

Nou kijk ik heel anders tegen je andere posts aan

Ja goed gerekend amigo en de grap was trouwens ook dat een gek als ik dit kan weten wat bijna onmogelijk is.
Anders tegen me post aan?
Mijn zoon was groot fan, het schijnt nog steeds te lopen die serie.
Ik heb het met mijn zoon gevolgd in zijn jeugd en de oude dvd's en speelgoed van marktplaats gekocht voor hem.
Eerlijk ik vond het erg leuk die serie.

Had ik het maar gekeken toen ik 20 was ;)

Oh, dan mag het

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Jacob's ladder

Oh, dan mag het

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Jacob's ladder

Fijn dat het dan mag van je Amigo :)
Helaas is de lol al jaren over want chicago bulls petjes, koptelefoon en iphone zijn in de plaats gekomen van de rangers en de kinderlijke onschuld (die ik zelf helaas gemist heb en zo in hem bewonderde) is al heel lang verdwenen.
Ik vond het een hele mooie tijd samen op de bank Power Rangers kijken.

Yep Jacobs Ladder
Goed geraden!!

Ik moet ff terug naar dat film topic dan.

Ik zou het spoor omzetten zodat de trein over de dikke man dendert. Dan zou ik naar de spoorwerkers gaan en ze vertellen dat ik ze net heb gered, vervolgens ga ik met ze een gevecht aan op leven en dood en zal ik alsnog hun leven nemen.

Alleen IK bepaal wie in level mag blijven en wie niet!

Wow, such swag

Strong first post ook

Je moet niet denken dat er in het leven voor jou nog kansen zullen zijn, rooie.

Dat jij als ecto het niet durft op te nemen tegen 5 spoorwerkers is geen excuus.

Beter ga je ergens in Italie op een rots staan bij de kust zodat er geen cruiseschepen op de klippen varen, vuurtoren.

Huh wat? Denk je niet dat ik die vuurtoren grap al 100000x heb gehoord? Weinig origineel Sven Xtc

Opgerot maar dan, Sven X van de brug afgegooid.

Heb op enkele details na bijna hetzelfde gelezen in het Engels, ik geloof dat ik de link heb opgeslagen maar ik zou niet meer weten waar. Stond op een site met nog veel meer van dit soort onzinnige kwesties maar wel hele erge mind**** :rolleyes:

Hoe kan je in hemelsnaam een vent ergens van af rollen/duwen als die gast zo dik is dat hij een trein tegen houdt? :o

Heeft niks met het gewicht van de zware man te maken. Heeft te maken het opofferen van 1 leven (gewicht maakt niet uit) tegenover 5 andere mensenlevens. Niemand kan ooit met zekerheid zeggen hij of zij zou doen bij desbetreffend voorval zolang je het zelf niet mee maakt.

Heeft niks met het gewicht van de zware man te maken. Heeft te maken het opofferen van 1 leven (gewicht maakt niet uit) tegenover 5 andere mensenlevens. Niemand kan ooit met zekerheid zeggen hij of zij zou doen bij desbetreffend voorval zolang je het zelf niet mee maakt.

je zegt dat met een ondertoon die doet blijken dan een mensenleven iets waard is? (of is dat mijn verbeelding?)

Als die dikke nie zo dik zou zijn kon ie zichzelf redden, die dikke gaat er dus gwoon aan

Terug
Naar boven