- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Gelijke situatie hier. Althans, tot voor kort. Ook door tijd en aandacht die wij in onze kleine hebben gestopt elkaar een beetje uit het oog verloren. Dat niet alleen, maar ook gewoon erg moe aan het einde van de dag, kleine vergt veel energie, zeker de beginjaren. Inmiddels brengen we vaker (eens in de 2 weken) de kleine naar familie zodat wij een avondje samen hebben. Dit doet wonderen ! Het maakt dan eigenlijk ook niet veel uit wat je gaat doen, maar psychisch helpt het enorm.
Quality-time meet je niet af aan hetgeen je doet.
Hoop dat het jullie ook kan helpen.
Het helpt al te zien dat het wel vaker voorkomt en dat er verbetering mogelijk is. Dat het niet moet uitdraaien op the worst case scenario.
---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 18:45 ----------
Toen ik een link naar Portugal zag dacht ik dat het om een georganiseerde reis ging gaan. Toen ik er op klikte lag ik in een breuk. Echt goed.gevonden. Effe ferzijde, die mccann affaire.is echt bizarn ik zag er een documentaire.over die me toch deed geloven dat de ouders niet clean waren.
---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 18:50 ----------
Als je gek op iemand bent en om haar geeft doe je daar moeite voorNiet alleen voor haar maar ook voor jezelf en de relatie,... Als de relatie je niets waard is kun je alles op z'n beloop laten, waar dat gaat je in die relatie geen windeieren leggen.
Ben wel met je eens dat je uit elkaar kunt groeien, dat zeker!! Maar alvorens dat gebeurd, neem ik aan dat je wel moeite hebt gedaan "het gevoel" te behouden. zowel voor haar als voor jou
@TS, Stimuleren voor KT is moeilijk, dat moet ze echt zelf willen. Eenmaal begonnen zal ze (zeker i het begin) gemotiveerd blijven door de eerste resutaten!
Als het beginnen an sich een probleem is zou ze wellicht kunnen kijken of er vriendinnen mee willen gaan.
Of over een heel andere boeg, en op een teamsport. Ook daar en zeker in het begin zal ze zeker baat bij hebben! Eenmaal aan het sporten is wellicht de stap om er bvb extra cardio bij te gaan doen misschien een stuk minder groot.
Maar nogmaals,.. eerlijk is eerlijk en het zal toch het meest van haar afhangen. Jij kunt stimuleren wat je wilt,maar als zij het niet wilt/ziet zitten dan gaat 't erg lastig worden. Misschien dat ze het "voor jou" dan even gaat doen, maar of de inspanning en toewijding dan even groot is,...
Weet je, ze heeft er meer last van dan ik. Haar klein buikje, de iets dikkere poep, stoort me niet echt maar haar dus wel omdat dat niet strookt met hoe ze heel haar leven was.Het botst dus met haar zelfbeeld. Als ze dan effe in een dipje zit en ze zegt dat ze.echt eens moet beginnen sporten dan zeg ik altijd : ik vind dat je overdrijft. Je bent niet meer zo slank als vijf jaar geleden maar je bemt dan ook moeder geworden. Als je echt wil zet je dan drie keer per week op de hometrainer" ik doe dit omdat ze zich dan niet slecht voelt maar mss heeft dit een averechts effect.

Niet alleen voor haar maar ook voor jezelf en de relatie,... Als de relatie je niets waard is kun je alles op z'n beloop laten, waar dat gaat je in die relatie geen windeieren leggen.