AndroidHealthClinic

Als hij niet zo klein zou zijn.....

Bezoekers in dit topic

Mighty

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
10.072
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Zou ik deze motorfiets overwegen als opvolger van mijn huidige fiets.:D
[Link niet meer beschikbaar]
 
hehe, cool hoor!

hou alleen niet van suzuki's.
 
chunky zei:
hehe, cool hoor!

hou alleen niet van suzuki's.
Dat komt dan goed uit, want het is een Kawasaki (ZX-10R).;)
 
ZX-10R....Als ie in goeie staat is------>>>>KOPEN!!!!!!!!!;)
 
Das een nette.
Alleen zou ik me geheid na een dag op een hoop rijden met zo'n motor.
 
De meeste snelheidsmoto's zijn toch zowat van dat formaat? Die motor is zeker opgekitteld want standaard haalt hij geen 170pk.
 
neoit toch niet dat hij klein is zolang hij maar beukt ;)

is ook makkelijker onder controle te houden
 
De nieuwste ZX-10R heeft zelfs 175 PK en met RAM-Air erbij 184 PK. En dat bij een gewicht van 175 kilo.:D
Als je van normale lengte bent, is het niet zo erg, dat de nieuwere modellen wat kleiner zijn. Echter, mijn huidige motor is al te klein (optisch) voor me en die is groter dan de nieuwere modellen.
 
Mighty zei:
De nieuwste ZX-10R heeft zelfs 175 PK en met RAM-Air erbij 184 PK. En dat bij een gewicht van 175 kilo.:D
Als je van normale lengte bent, is het niet zo erg, dat de nieuwere modellen wat kleiner zijn. Echter, mijn huidige motor is al te klein (optisch) voor me en die is groter dan de nieuwere modellen.

Wat voor een motor heb je nu?
184pk op 175kilo, damn dat gaat wel!
 
Zx-9r.:d
 
2000. 145 PK. Is uiteraard niets mis mee.:D
 
dat zijn wel krukas pk's toch rob?
 
chunky zei:
dat zijn wel krukas pk's toch rob?


meestal wel ja, maar dat die kawa is wel hier en daar aangepast
 
[Link niet meer beschikbaar]

Deze gozer denk ook even leuk weg te trekken............, doet'ie uiteindelijk ook wel, maar dan witjes :wave:
 
En een R1 ? is dat niet wat voor je ?
 
Tsunami zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Deze gozer denk ook even leuk weg te trekken............, doet'ie uiteindelijk ook wel, maar dan witjes :wave:


och hij komt er nog goed vanaf, ik heb zuigers dwars door brandstoftanken heen zien gaan.. dat geeft een bende hoor.
 
Zo'n spul moet je dus echt niet in mn handen duwen.

Ik weet nog dat ik 14 was en de eerste keer met de camino van mn maat reed; Zo'n achterlijk ding met een klein gedraaid stuur dat iets van een 80 km/h ging. Ik sloeg een zandweg, draaide de gas gelijk open. Bij de eerste bocht ging ik al onderuit en belandde in een sloot met wat schaafwonden en smerige kleren tot gevolg. Elke scooter die ik daarna ooit gehad heb, heb ik ook in de prak gereden btw. Dat zou bij 250km/h niet anders zijn, ik rij mezelf compleet omzeep met zoiets...
 
beetje onbenul als je jezelf compleet niet in de hand hebt
 
chunky zei:
beetje onbenul als je jezelf compleet niet in de hand hebt

Ik rij dan ook niet op een moto en ook niet meer op een scootah. Ik vind jou btw een mongool, wat doe je eraan?
 
Back
Naar boven