Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nou dat hoeft niet per se een prostituee te zijn hoor Marina, Je mag altijd PM sturen.Moest meteen hieraan denken![]()
Wat doen jullie na het behalen van een subdoel
Wie doet dit ook om zichzelf te motiveren ? Als ik over 2 weken 10km loop binnen de 49 minuten is het bij mij weer zover !!!! Ik kan me voorstellen dat krachtsporters dat ook doen als ze bijvoorbeeld een bepaald vooropgesteld gewicht kunnen benchen.. Wie durft dit toegeven ?forum.bodybuilding.nl
Sorry![]()
Jij verdient echt beterNou dat hoeft niet per se een prostituee te zijn hoor Marina, Je mag altijd PM sturen.

Das nog 4eneenhalve min eraf.Blijf gewoon lekker bezig:
![]()
Deed ook een testje 10km zonder een moment in het rood te gaan:
![]()
Mijn subdoel voor de blessure vorig jaar was 10km in 49 minuten, dus dat kan ik in extremis toch nog wel gaan halen.

Kan wel met jou gewicht, want ik haal het ook op bijna 93kg. mijn gem snelheid is 12.2km/u zonder tegenwindBlijf gewoon lekker bezig:
Deed ook een testje 10km zonder een moment in het rood te gaan:
Mijn subdoel voor de blessure vorig jaar was 10km in 49 minuten, dus dat kan ik in extremis toch nog wel gaan halen.
@RonnReeves dat was onder mijn omslagpunt, bij mij onder 155 hartslag. In een wedstrijd of echte test voor een subdoel ga ik in verzuring en tot 173 ongeveer. Denk dat ik nu al onder 50 gezeten had als ik doorging. Maar alles op zijn tijd..Das nog 4eneenhalve min eraf.
Dat is bijna elke km een halve minuut eraf, dat ga je wel voelen.
Maar mooie prestatie voor een 50+ert.