Fitness Seller

Revalidatielogboek

• Topic Starter Topic Starter
Kan wel met jou gewicht, want ik haal het ook op bijna 93kg. mijn gem snelheid is 12.2km/u zonder tegenwind
@Bullshark natuurlijk kan dat met mijn gewicht, wil uuteindelijk terug naar ongeveer 42 minuten op termijn, maar dan zal ik terug onder 70kg moeten raken... Dit is nog revalidatie, geen echte sneheidstesten..

Laatst bewerkt:
Nou, even tijd voor een update van wat ik dit jaar al heb uitgespookt, de regelmaat blijft erin... Dit jaar ook nog altijd geen drugs gebruikt, en in december enkel 2x dronken geweest en 1x coke gesnoven en dat met al die feesten. Ik ben goed bezig!!!
1673816913256.png

Laatst bewerkt:
Nou vandaag deed ik een tempoloopje van 10 KM. Dus onder omslagpunt (155) zonder in verzuring te gaan. Dit begint er voor een 50+ terug op te lijken, maar wil naar sub 45 verdorie !

1673901722251.png

Gaat goed Oli 💪

Nou, even tijd voor een update van wat ik dit jaar al heb uitgespookt, de regelmaat blijft erin... Dit jaar ook nog altijd geen drugs gebruikt, en in december enkel 2x dronken geweest en 1x coke gesnoven en dat met al die feesten. Ik ben goed bezig!!!
1673816913256.png

Zo Oli, al 17 dagen nuchter! Goed hoor!

Nou hier mijn log van de voorbije 2 weken. (Elke training heeft een verschillende functie, maar ik vind het een beetje stom elke training individueel te gaan analyseren op een bodybuildingforum ). Deze week deed ik 54,5 km. Ik hoop dat ik hiervoor geen punt ga krijgen. VO2Max test met mijn Polar horloge was 48. Maar ik weet niet goed in hoeverre dat wel klopt.

1675036165473.png

Voor het eerst terug 2 uur aan een stuk op 70%, hoop dat ik er geen strafpunt voor krijg!
1675112392668.png

Nou hier mijn log van februari.
Eerst het einde van januari voor de volledigheid:
1677633166721.png

7 februari voelde ik iets raars in mijn kuit, waardoor hardlopen pijnlijk wordt. Uit ervaring weet ik dat je dan beter wat gas terugneemt. Daarna 2 weken niet gelopen. De 14e was ik weer krachttraining gaan doen, maar helaas maar 1x kunnen opbrengen.. (ik hoop dat ik hiervoor geen strafpunt ga krijgen). Nu weer sinds 22e wat aan het opbouwen, 22e was interval, 24e een tempoloop en vandaag een half uurtje zone 2..
Conditie is top. Gewoon even wat taperen (niet dezelfde fout maken als vorig jaar !!!) en in de lente knallen op wedstrijden !!

1677633445692.png

Nou ik heb wat gas teruggenomen in kilometers en bijna uitsluitend op de loopband, denk dat nu alles ongeveer weer zoals vanouds is... Zo goed als niks kwijt qua conditie, misschien zelfs nog wat op vooruit gegaan.
Nou dit is mijn log van maart; 3 trainingen ipv 4 en nooit veel langer dan een uurtje.
Kijk, het patroon blijft hetzelfde extensieve trainingen, interval, LSD tempo en tempolopen in zone 3:

1679258180708.png

Kijk

Nou, ik zit terug aan de training waar ik vorig jaar mijn blessure had opgelopen, van niks nog last, dus hier eindigt mijn revalidatielogboek. Ik ga volgende keer verder met de originele log, snappen jullie?

1680283670462.png

Nou, ik zit terug aan de training waar ik vorig jaar mijn blessure had opgelopen, van niks nog last, dus hier eindigt mijn revalidatielogboek. Ik ga volgende keer verder met de originele log, snappen jullie?

1680283670462.png
never say never again...

@Sanca Saxon of andere moderarors. dit topic msg dicht hoor, anders ontspoort het misschien weer..

Hoe dan ?

Ik heb het voorbije jaar wat gek gedaan om het verdriet van mijn blessure te verzachten, maar vanaf nu zal ik me weer als een professionele atleet gedragen.

In april wat met kleine blessure gesukkeld, dat lijkt nu weer ok:
1686244248738.png

Mijn log van mei was beter:

1686244106172.png

Terug
Naar boven