XXL Nutrition

Als je dacht dat het voorbij was....

D.D.

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
van nu.nl:

Dominomus illegaal doodgeschoten

Uitgegeven: 28 november 2005 20:41
Laatst gewijzigd: 28 november 2005 20:46

LEEUWARDEN - De inmiddels wereldberoemde dominomus uit Leeuwarden is illegaal doodgeschoten. Dat stelt het ministerie van Landbouw in een brief aan De Faunabescherming. Omdat de brief niets aan duidelijkheid te wensen overlaat, zei H. Niessen van De Faunabescherming maandag te verwachten dat justitie tot vervolging overgaat.

De mus werd twee weken geleden doodgeschoten door een medewerker van Duke Faunabeheer. Het vogeltje liet bijna de wereldrecordpoging dominostenen omgooien in het honderd lopen. De mus die in de zaal in Leeuwarden rondvloog, deed 23.000 stenen omvallen.

Vergunning

De directeur van Duke zei eerder de benodigde vergunning voor het afschieten van de mus te hebben. Een dag na het dodelijke schot ontspon zich een uitgebreide discussie over de vergunningverlening.

Dierenrechtenorganisatie Een Dier Een Vriend (EDEV) zegt aangifte van het schietincident te hebben gedaan bij het Openbaar Ministerie (OM) in Leeuwarden.

Dat musje heeft inmiddels miljoenen gekost aan papierwerk en ambtenarij!

Waar kan een mens zich druk om maken zeg.... Die mus zal in ieder geval niet meer op me auto poepen, ik zie de positieve kant ervan!

Zoiets stoms gebeurt ook alleen in NL. Stelletje drollen, het gaat ze gewoon om aandacht.

ze zullen bij sbs nu wel zeggen: ich habe es nicht gemusst:D:D:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

legendarische vogel.

er zat in domino mus in de hallen
goh wat had die vogel ballen
gooide 23000 steentjes om .
het nieuws sloeg in als een bom
wat boeit die domino dag nou
ik sta nog liever in de barre kou .
kijkend naar de vallende sneeuw
en met mijn katapult schietend
op een voorbij vliegende meeuw

een mus die de martelaar-status verworven heeft :thumbup: ...

Suat zei:
Zoiets stoms gebeurt ook alleen in NL. Stelletje drollen, het gaat ze gewoon om aandacht.
Als het in Amerika was gebeurd zou je zeggen, alleen in VS. Over zulke onzin wordt in elk modern land heissa gemaakt hoor.

Terug
Naar boven