Fitness Seller

Record Domino Day niet gebroken

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nooit gezegd dat ik hem niet mag

Daar ben ik blij om! Mijn humor schrikt mensen af in mijn omgeving wat ook zeer begrijpbaar is natuurlijk...
Wanneer ze mij eenmaal kennen kunnen ze wel erom lachen gelukkig:)
Met vrouwen moet ik helaas altijd een stapje terug nemen in het uiten van mijn humor wil ik mijn zieke fantasie kunnen botvieren op de vriedinnetjes van mijn zusje die ik paal samen met mijn broertje van 15. Het is erg gezellig bij ons thuis, vooral wanneer mijn moeder weer een smoesje bedenkt voor het gaan naar een parenclub:(

whehehe :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Daar ben ik blij om! Mijn humor schrikt mensen af in mijn omgeving wat ook zeer begrijpbaar is natuurlijk...
Wanneer ze mij eenmaal kennen kunnen ze wel erom lachen gelukkig:)
Met vrouwen moet ik helaas altijd een stapje terug nemen in het uiten van mijn humor wil ik mijn zieke fantasie kunnen botvieren op de vriedinnetjes van mijn zusje die ik paal samen met mijn broertje van 15. Het is erg gezellig bij ons thuis, vooral wanneer mijn moeder weer een smoesje bedenkt voor het gaan naar een parenclub:(

:finger:

And now, back to today's most interesting topic.. DOMINO DAY:clap:

ja, vallende steentjes met een hoop verspeelde emoties erom heen van mensen die een zeer saai leven hebben en dit dus allemaal opkroppen. Ik ga slapen mazzel.

lol domino's pizza zijn lekker haha

dus dat is weer geweest hey sanca gekroond...

domino day.. nog doellozer dan spammen :o

Nog doellozer dan een natte hondenscheet.

Terug
Naar boven