Fitness Seller

Verstoring Domino Day wordt mus fataal

FrederX zei:
de keus maken 4000000 stenen of 1 musje, lijkt me simpel :P
waarom zo'n heisa om 1 mus, er leven er miljoenen hier in nederland

dat is nog goed ook die mus doodmaken , ze verdachten hem wss van drager te zijn van het vogelgriepvirus :rolleyes:

Ik zag zopas dat het bedrijf dat het musje afgeschoten had honderden bedreigingen via email had binnengekregen terwijl hetgeen ze gedaan hadden perfect legaal was.

Ik vind het ongelofelijk dat er over zoiets zo'n bijna hysterische toestand kan ontstaan. Niet dat wij zoveel beter zijn maar zoiets zie ik in België niet gauw gebeuren.

what the ****???

met alle respect, maar er wordt hier door sommige lui wel overdreven dramatisch gereageerd omdat er een musje uit de lucht is geschoten.

het is lullig, maar ik zou precies hetzelfde gedaan hebben.

mensen, ik vind die domino-bullshit ook niet om aan te zien, maar niet van een mus een olifant maken (jaja, over deze woordspeling heb ik ff nagedacht, :D ), het lijkt hier wel het geitenwollen sokken dierenbevrijdingsfront.

als bij jullie het plafond of de schuur wordt leeggevreten door muizen gaan jullie toch ook wat rattenkorrels neerstrooien?

en voor de mensen die in de rouwperiode zitten vanwege die mus,
ga maar ff op deze site rondneuzen;

http://www.geitenwollensokken.com/

helpt jullie bij de verwerking.

ik ga me aanmelden bij dat bedrijf, ik wil ook musjes schieten :thumbs:

Batista zei:
Wel een keer een kat voor zijn fl**ker geschoten omdat ie iedere nacht onder mijn raam lag te mauwen :D (had geen fatale afloop btw, ik heb nog geen dierenmoorden op mijn naam).
Tractortje zei:
:roflol:
Ik vind het terecht. Ik heb ook weleens een kat over de schutting getrapt omdat ie zo ****ing irritant bezig was. Ik haat katten.

Als ik het 1 van jullie laffe fl**kers had zien doen had ik allebei jullie nekken omgedraaid. Mensen die dieren ****en zijn gewoon gefrustreerde zielige mannetjes.

Maar dat gezever om die mus gaat mij ook te ver.

Rob G zei:
Als ik het 1 van jullie laffe fl**kers had zien doen had ik allebei jullie nekken omgedraaid. Mensen die dieren ****en zijn gewoon gefrustreerde zielige mannetjes.
Go Robbie! :D

Rob G zei:
I:heart: Crystal Meth!:D
OT
Waar hebben we het over zeg? Wat zijn we in Nederland ineens allemaal politiek correct zeg! Negerzoenen mogen niet meer, mussen zijn ineens bedreigde diersoorten (ik word altijd gek van die beesten in de zomer, omdat er duizenden om je kop heen vliegen) en als er 1 wordt neergeschoten om het heilige doel 'Record meeste dominosteentjes omgooien' te beschermen, staat er ineens een heel comite op, dat voor de bescherming is van onschuldige musjes.
Ik zeg, wat deed die mus hier uberhaupt nog? Die had allang ak in het zuiden moeten zitten. Als die hier nu nog zit, had hij waarschijnlijk over drie weken doodgevroren. Dus eigenlijk hebben ze die mus een dienst bewezen! Ze hebben hem gered van een pijnlijke, lange gruwelijke dood!

Rob G zei:

weheh :D

• Topic Starter Topic Starter
rouwperiode is over

Ich habe es nicht gemusst:D

Rob G zei:

Rob G is een echt katten mens!!!vooral van dikke paarse katten!:D

om pleuren die k*tstenen....................

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven