XXL Nutrition

Verstoring Domino Day wordt mus fataal

als die vent misschoot was de mus niet meer hun grootste probleem

Het zijn echt debielen, die SBS-lui....

ben ik de enige die domino day leuk vind om naar te kijken?:o

Vind het ook triest dat het musje moest sneuvelen, maar al die ophef? Dagelijks worden tig miljoen dieren om zeep geholpen, die leefden niet eens in vrijheid zoals dit musje.

R.I.P. musje.

Mugje zei:
:roflol:hebben jullie vroeger nooit met een luchtbuks zinloos vogeltjes afgeschoten?
hahaha precies. Degenen die hier lopen te janken om zo'n vogeltje hebben in hun zielige jeugd nooit een sterk staaltje sadisme tentoongespreidt. Zonde eigenlijk!!

Ik vind het goed dat gebeurd is, je weet het tegenwoordig maar nooit met die mussen.

Degenen die in hun jeugd sadistisch zijn geweest t.o.v. dieren hebben een grotere kans dat ze later seriemoordenaar worden. Als je in de omgeving woont van Mugje of D. zou ik maar oppassen.:D

D. zei:
hahaha precies. Degenen die hier lopen te janken om zo'n vogeltje hebben in hun zielige jeugd nooit een sterk staaltje sadisme tentoongespreidt. Zonde eigenlijk!!
Ik vind het goed dat gebeurd is, je weet het tegenwoordig maar nooit met die mussen.

Je hebt gelijk D., maar zon musje is wel even wat anders dan die struisvogels waar je 10jaar geleden je derde beentje in wilde proppen.

nofear train! zei:
Je hebt gelijk D., maar zon musje is wel even wat anders dan die struisvogels waar je 10jaar geleden je derde beentje in wilde proppen.
Oh jij bent echt geen dierenkenner. Bij een struisvogel hoef je niet te proppen, met een beetje spuug glijdt-ie zo die kloaka in.

Een musje, dát is pas proppen. Bovendien een veel beter alternatief dan doodschieten.

Natuurlijk heb ik vroeger nog musjes, koolmeesjes en roodborstjes afgeschoten dus weiger ik mij hier druk om te gaan maken.

Wij BBers staan erom bekend dat we dagelijks behoorlijk wat vlees naar binnen werken dus laten we hier niet zielig gaan doen om één of ander musje.

EricR zei:
Vind het ook triest dat het musje moest sneuvelen, maar al die ophef? Dagelijks worden tig miljoen dieren om zeep geholpen, die leefden niet eens in vrijheid zoals dit musje.

R.I.P. musje.

De ophef gaat vooral erom dat we zo zijn afgegleden met z'n allen dat een levend dier overhoop geschoten moet worden om een paar dominostenen overeind te houden:rolleyes:

Sportfood.nl zei:
De ophef gaat vooral erom dat we zo zijn afgegleden met z'n allen dat een levend dier overhoop geschoten moet worden om een paar dominostenen overeind te houden:rolleyes:

Ik zou me pas verbazen als ze een dood dier gaan afschieten, ik weet het deze is flauw. Maar ik verbaas me niet echt over deze actie, aan de ene kant worden miljoenen uitgegeven om een korenwolf te redden aan de andere kant worden miljoenen dieren in deplorabele omstandigheden gehuisvest. De aaibaarheidsfactor maakt dierenleed meestal tot een hot item, het lijkt nu alleen alsof de wereld vergaat om een dood musje.

EricR zei:
het lijkt nu alleen alsof de wereld vergaat om een dood musje.

Natuurlijk vergaat de wereld niet om een dood musje, maar het is gewoon triest om te zien dat voor sommigen een dier minder belangrijk is dan plastic speelgoed.

Ik zie het probleem niet...

Mag wel hopen dat die Domino Day nu volledig in het honderd loopt, soort van bad karma. Vond het in de jaren 80 nog wel leuk die dominozooi, maar je zit verdomme nu een uur of zo naar vallende steentjes te kijken. Met wat commerciele spamgeiten die het presenteren, bagger. We willen Walter Tiemessen terug!

Mugje zei:
:roflol:hebben jullie vroeger nooit met een luchtbuks zinloos vogeltjes afgeschoten?
Wel een keer een kat voor zijn fl**ker geschoten omdat ie iedere nacht onder mijn raam lag te mauwen :D (had geen fatale afloop btw, ik heb nog geen dierenmoorden op mijn naam).

De volgende keer als zo'n vrijwilliger zo'n bende steentjes omgooit moet zijn kop eraf, imho.

'Wij BB'ers' :roflol:

Neem hier uw avatar over om Mus als Martelaar te vereren!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
consider it done!
(in ieder geval voor een korte rouwperiode)

Terug
Naar boven