- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha precies. Degenen die hier lopen te janken om zo'n vogeltje hebben in hun zielige jeugd nooit een sterk staaltje sadisme tentoongespreidt. Zonde eigenlijk!!Mugje zei:hebben jullie vroeger nooit met een luchtbuks zinloos vogeltjes afgeschoten?
D. zei:hahaha precies. Degenen die hier lopen te janken om zo'n vogeltje hebben in hun zielige jeugd nooit een sterk staaltje sadisme tentoongespreidt. Zonde eigenlijk!!
Ik vind het goed dat gebeurd is, je weet het tegenwoordig maar nooit met die mussen.
Oh jij bent echt geen dierenkenner. Bij een struisvogel hoef je niet te proppen, met een beetje spuug glijdt-ie zo die kloaka in.nofear train! zei:Je hebt gelijk D., maar zon musje is wel even wat anders dan die struisvogels waar je 10jaar geleden je derde beentje in wilde proppen.
EricR zei:Vind het ook triest dat het musje moest sneuvelen, maar al die ophef? Dagelijks worden tig miljoen dieren om zeep geholpen, die leefden niet eens in vrijheid zoals dit musje.
R.I.P. musje.

Sportfood.nl zei:De ophef gaat vooral erom dat we zo zijn afgegleden met z'n allen dat een levend dier overhoop geschoten moet worden om een paar dominostenen overeind te houden![]()
EricR zei:het lijkt nu alleen alsof de wereld vergaat om een dood musje.
Big_T zei:Echt belachelijk, schiet die Anastacia ook maar af met haar **kop.

Wel een keer een kat voor zijn fl**ker geschoten omdat ie iedere nacht onder mijn raam lag te mauwenMugje zei:hebben jullie vroeger nooit met een luchtbuks zinloos vogeltjes afgeschoten?
(had geen fatale afloop btw, ik heb nog geen dierenmoorden op mijn naam).