MuscleMeat

Verstoring Domino Day wordt mus fataal

Batista zei:
Wel een keer een kat voor zijn fl**ker geschoten omdat ie iedere nacht onder mijn raam lag te mauwen :D (had geen fatale afloop btw, ik heb nog geen dierenmoorden op mijn naam).

Ik had je echt voor je ballen getrapt, echt een marrokanen actie.

Gekke Gijs zei:

:roflol:
Ik vind het terecht. Ik heb ook weleens een kat over de schutting getrapt omdat ie zo ****ing irritant bezig was. Ik haat katten.

Wat een gezeur om een vogeltje zeg....shit happens.

hahaha heerlijke reacties weer:D

Wat een boel van gejank om een musje, djeezzz.

Maar goed, de keuze was of een dood musje, of een miljoenenproject afblazen.

Helaas voor de mus dus.

verdovingpijltje was beter geweest........hahaha

Gekke Gijs zei:
verdovingpijltje was beter geweest........hahaha
Daarmee hadden ze het beestje in confetti veranderd :rolleyes: Maar vind het een k*tactie. Rot op met je Dominosteentjes en ga iets nuttigs doen met je tijd (Recreantsporters urinesamples afnemen ofzo)

Ik kijk domino d-day alleen voor de chicks :)

Zelda zei:
O MY GOD, als er iets echt ongelovelijk triest is is het wel dat Domino-D-day. Echt meelijwekkend al die uitzinnige zwakbegaafden als die stomme steentjes omvallen. Het absolute dieptepunt van Nederlandse josti-burgerlijkheid. Ik schaam me dood dat Nederland voortdurend dat record verbeterd.
En ook die aankondigingen steeds op TV, elke 10 minuten verschijnt er op SBS6 ofzo zo'n tekst: nog 5 dagen... Alsof er mensen op Mars gaan landen ofzo. :rolleyes:

Bah, ik walg er werkelijk van. En dan trots vermelden dat ze het musje te pakken hebben. :shoot:

Ik kijk liever naar een musje dan naar die zwakbegaafdenvertoning.
Nou nou nou, het ging wel om MILJOENEN steentjes hè!? MILJOENEN!
:D

Gekke Gijs zei:
nee hoor ik ben nederlands en ik had die kat vermoord door /m een 5 kg schijf op z'n kop te droppen.
slaapverstoring is een geldig excuus voor moord. Een paar steentjes in een rij omgooien niet.:cool:

Waarom zetten ze niet in een keer een triljart van die klere stenen neer, hebben we dat gezeik ook weer gehad.

Iedereen die ooit een muizenklem of val heeft gezet voelt die zich nu ook zo schuldig dan?
Pff wat een kolder om een mus.
Als het te warm is vallen ze van het dak.

Een vroeger maatje had zo'n hekel aan katten die de vuilniszakken kapotmaakten en in tuin scheten en piesden, dat hij er 9 gevangen had en in zijn schuur hield.
Toen liet ie de schuur (betonnen vloer met opstaande rand) vollopen met een laagje benzine.
Die stak hij vervolgens aan. Dag katjes.
Alleen het domme was was dat hij zelf ook in dat laagje benzine stondD:

Iedereen die bulkt mag niet zeuren over een musje. Hoeveel extra kippen zijn er niet gestorven om een paar kilootjes extra spieren te krijgen.

Iedereen? Ik bulk maar er is geen kip gestorven voor die paar kilo's meer spiermassa.

de keus maken 4000000 stenen of 1 musje, lijkt me simpel :P

waarom zo'n heisa om 1 mus, er leven er miljoenen hier in nederland

Kan ons die tyfusstenen nou verotten!!! Arm beestje, had het koud en ging daar naar binnen. OM pleuren al die stenen.

Terug
Naar boven