Fitness Seller

als je op 13jarige leeftijd je spierballen- biceps traint is dat dan erg?

Precies.

hoe kan je nu volop trainen als je alleen je biceps traint?

Lol wou het net zeggen.

@topicstarter: Zoek anders eens een gym op met goede begeleiding. Als je doelen echt bij BodyBuilding liggen kan je dat best doen. Stel bijvoorbeeld een Billstar schema op, dat is puur op compound oefeningen met een paar assisted oefeningen. Compound oefeningen zijn Squat, Benchpress, Deadlift, Bend-over-row, Military press. Mocht je die oefeningen niet begrijpen moet je even naar http://www.exrx.net/Lists/Directory.html gaan. Daar staat alles gesorteerd op spiergroepen. Na 9 a 10 weken Billstar kan je een ander fullbody schema gaan maken, met wat meer isolatie. (isolatie = vooral focussen op een bepaalde spiergroep. Wat jij dus de hele tijd doet, alleen maar op de biceps, en dat doe je dan met al je spiergroepen)

Succes ermee:thumbs:

wat vind jij echt ziek zijn is dan de vraag, sommige zullen zeggen ik heb spierpijn ik train daarom niet, andere trainen weer niet als ze moe zijn.

dusja ligt er maar net ook aan wat jij verstaat onder ziek zijn

Ik train met spierpijn meestal wel door. tenzij het echt the pijnlijk is :) ziek bedoel ik koorts mee.

Maar, aan de topicstarter, alleen biceps trainen heeft niet zo veel nut, en als je borst, benen, rug, schouders, triceps, weet ik veel wat allemaal gaat trainen, groeien armen automatisch wel.

Ik train met spierpijn meestal wel door. tenzij het echt the pijnlijk is :) ziek bedoel ik koorts mee.

Maar, aan de topicstarter, alleen biceps trainen heeft niet zo veel nut, en als je borst, benen, rug, schouders, triceps, weet ik veel wat allemaal gaat trainen, groeien armen automatisch wel.

Onzin.

Compound oefeningen, daar pak je bijna al je spieren mee. Als je je triceps traint, dan train je niet automatisch je biceps hoor...

Snap ik. Maar je moet sowiezo andere spieren ook trainen anders loop je daar later met van die biceps van 50 cm :D en voor de rest een ecto lichaampje ofzo :P

Snap ik. Maar je moet sowiezo andere spieren ook trainen anders loop je daar later met van die biceps van 50 cm :D en voor de rest een ecto lichaampje ofzo :P

Ja hehe. Dat is dus wat je doet met die compound oefeningen, later ga je isolatie doen voor al je spiergroepen. En 50cm biceps met een ecto lichaam lijkt mij een beetje sterk;)

Beste topicstarter ..

Zoals iedereen hier zegt , als je spieren train , train dan alles

+

Weet je iets over eten? Eten is belangrijker als trainnen !

Net zo goed of slecht als je eigen aftrekken op je 13e.

Jonge jonge altijd wel weer iemand die begint over aftrekken :D hij is 13 ik denk niet dat ie daar aan moet beginnen :D

jij bent ook 13, dus jij slaapt nog met de handjes boven de lakentjes? :P

Pas op, straks komt pilatesmeisje ons uitlachen en dan zegt ze 'omg wat een tienertopic'.

:(

Het zit met de meeste hier wel goed met de testosteron ..

Ipv flauwe praat de verkopen zou je het beter gebruiken om spieren mee te ontwikkelen :p

Huge Biceps: Die biceps moeten gewoon door je huid heen knallen. BLIJVEN POMPEN dus, wat ze hier ook zeggen. Elke andere oefening die je doet onthoudt je alleen maar van je doel: HUGE BICEPS! Vooral squats en deadlifts niet doen. Vergeet bankdrukken en rugoefeningen. Wat jij nodig hebt zijn curls.

Maar onthoud: De pomp is nodig, de pomp is essentieel. Because the pump feels like cumming. En jij wil natuurlijk best weten hoe het is om een sletje vol warm zaad te blaffen. Blijven pompen dus, Huge Biceps, blijven pompen.

Huge Biceps: Die biceps moeten gewoon door je huid heen knallen. BLIJVEN POMPEN dus, wat ze hier ook zeggen. Elke andere oefening die je doet onthoudt je alleen maar van je doel: HUGE BICEPS! Vooral squats en deadlifts niet doen. Vergeet bankdrukken en rugoefeningen. Wat jij nodig hebt zijn curls.

Maar onthoud: De pomp is nodig, de pomp is essentieel. Because the pump feels like cumming. En jij wil natuurlijk best weten hoe het is om een sletje vol warm zaad te blaffen. Blijven pompen dus, Huge Biceps, blijven pompen.

Kijk, een man met verstand! Hier kun je écht wat van opsteken TS;) Vergeet trouwens niet goed veel herhalingen te doen met de bicep curls want dan worden ze pas echt groot!:sd:

Terug
Naar boven