XXL Nutrition

als je op 13jarige leeftijd je spierballen- biceps traint is dat dan erg?

Bezoekers in dit topic

ik zei al:

25 kg inclusief stang...

dus 15 kg erop ;)

en omdat ik ze niet max aanspan ;)
 
ik zei al:

25 kg inclusief stang...

dus 15 kg erop ;)

en omdat ik ze niet max aanspan ;)

Lol. Als je curlt dan span je je biceps harder aan dan dat je zelf kan. Je lult goede onzin. Maak anders een pic van je 38cm bicep, dan kunnen we het beter zien dat het 30cm is.
 
Sommige mensen hebben wat beters te doen dan een forum te begluren of maakt het niet veel uit dat jij 5x24 kan curlen. En volgens mij ging het om 24 kilo DUMBELL curls, niet barbell curls. Oh en ze zijn eerder 28cm dan 38 van wat ik ervan heb gezien .
 
en het is neit allemaal spier heh ;)

ik dnek dat mn BF ook 20% is ofzo!!
 
Sommige mensen hebben wat beters te doen dan een forum te begluren of maakt het niet veel uit dat jij 5x24 kan curlen. En volgens mij ging het om 24 kilo DUMBELL curls, niet barbell curls.

als je het goed leest heb ik het de heletijd over barbell!!
 
Lol. Als je curlt dan span je je biceps harder aan dan dat je zelf kan. Je lult goede onzin. Maak anders een pic van je 38cm bicep, dan kunnen we het beter zien dat het 30cm is.
Grijp hem Smink!
 
hahah 30 % lol whahah

denk ut niet ;)
 
En nog even een opmerking, als je een jaar lang alleen je biceps hebt getraind is 5x24 een matig resultaat (qua kracht).

ik train ook mn borstspieren ;D
en ik begin al een beetje breder te worden ;)

en ik doe idd makkelijk bicepscurl 20kg

ik doe op het moment 5x12 25kg

Volgens mij word je niet 'breder' door borstspieren te trainen maar het zal wel aan mij liggen:roflol:
 
Laatst bewerkt:
En nog even een opmerking, als je een jaar lang alleen je biceps hebt getraind is 5x24 een matig resultaat (qua kracht).

Als hij 24KG DB curl kan, dan zou ik het wél knap vinden.
 
En nog even een opmerking, als je een jaar lang alleen je biceps hebt getraind is 5x24 een matig resultaat (qua kracht).

een jaar lang... ja niet echt sirieus :S

ik was 13 ....
 
Hahahaaha, ben gewoon bang datie iets breekt tijdens de curls
 
Back
Naar boven