XXL Nutrition

Altijd geslaagd

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha jullie falen zo hard he, echt zo geniaal grappig gewoon

Denk niet dat said dommer is dan de gemiddelde hollander. Hij heeft daarentegen wel een mooi constructie gebouwd waar ie shitloads aan geld maakt. Mooie ondernemersspirit vind ik dat.

En ik gun hem de lambo.

Hallo,

Zeer dank voor geloven in mij. Ik profusioniele service bieden tegen laag prijs.
Bezoek mij website www.saidrijbewijs.nl.
Crisje123 zeer goed klant van mij, hij zeer snel slagen. U kan hem vragen.

Groetjes.

Hallo,

Zeer dank voor geloven in mij. Ik profusioniele service bieden tegen laag prijs.
Bezoek mij website [Link niet meer beschikbaar].

Groetjes.

Hij doet het niet Said :( Kun je een betere link sturen? Ik wil echt heel graag mijn theorie halen!!

****ing held hahaha :')

Straight from jail.

Hallo,

Bezoek mij website [Link niet meer beschikbaar].

Groetjes.

banned, doei..
kan meteen chrisje er ook bij..

• Topic Starter Topic Starter
"help mij dit auto te kopen".

Ja die kerel is toch buitenlands.. Net alsof jij als buitenlander in andere land perfect de taal zou kunnen spreken.

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

News update: blijkt dat Sait niet is opgepakt maar dat de Facebook van hun gehacked was om dat er op te zetten..

Ja die kerel is toch buitenlands.. Net alsof jij als buitenlander in andere land perfect de taal zou kunnen spreken.

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

News update: blijkt dat Sait niet is opgepakt maar dat de Facebook van hun gehacked was om dat er op te zetten..
In andere land?

Hebben jullie nooit Nederlands gehad op school?

Terug
Naar boven