chrisje123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 570
- Lengte
- 1m53
Nee waarom zou ik da doen ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik vind het zonder grappen wel grappig hoe al die Nederlands zo lopen te haten op said.
Jullie zijn allemaal stuk voor stuk jaloers, echte Hollanders zijn jullie
Ik vind het zonder grappen wel grappig hoe al die Nederlands zo lopen te haten op said.
Jullie zijn allemaal stuk voor stuk jaloers, echte Hollanders zijn jullie

en jij bent geen hollander? ken jochies als jou wel lopen de godganse tijd te slijmen bij alle buitenlanders, je praat zeker ook half als een turk.
Of meer van de n*gers?
dat linker wijf zou wel een vriendin van je kunnen zijn man
150 euro voor je theorie betalen, dat is pas retarded.
Ik praat half Turks ja, is dat erg dan ?
Bepaal ik toch zelf
wel als je gewoon nederlands bent, nederlands bent op gevoed tegen je ouders nederlanmds praat en op straat ineens een beetje de turk gaat lopen uithangen.
deden ze ook met n*gers, die blanke jochies noemen ze wikkers, voor jou soort figuren is nog geen woordt uitgevonden, maar ik noem ze vanaf nu chrisjes.
Weten je turkse matties ook dat je met jongens op de achterbank knuffelt en hier zegt dat het meiden zijn?gasten zijn meestal niet zo gecharmeerd van mannencoïtus :0
Gule gule!

Ow dat wist ik niet, maar ik mag toch gewoon Turks praten als ik dat leuk vind ?
---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------
Ik ben boos !!!
Sait is opgepakt door de politie![]()
Maar wacht maar, hij komt vrij, geen stress, jullie zullen theorieën kunnen blijven kopen![]()
tuurlijk mag dat, beetje sneu, maar ga je gang joh...
Laat hem maar chrisjeeentweedrie, Quibus zou gewoon willen dat ie net zoveel E-swag had als dat jij hebt![]()
Hollanders be mad cuz a turk is makin money
triest zijn jullie
Laat hem maar chrisjeeentweedrie, Quibus zou gewoon willen dat ie net zoveel E-swag had als dat jij hebt![]()