XXL Nutrition

Altijd geslaagd

Ik heb de laatste pagina gelezen.

Bullllshitttttt

Nee said is gunner.
Je doet net alsof mensen die auto theorie gekocht hebben dat die helemaal geen inzicht hebben.
Als ie een 'gunner' was, had hij dat wel gratis gedaan ipv zo'n achterlijk hoge bedrag te vragen.

Ik doe niet net alsof mensen die een autotheorie gekocht hebben helemaal geen inzicht hebben.
Maar ik beweer wel dat het fraude is en de kans dat er geen inzicht is gewoon aanwezig is. Waarom zou je dit anders willen?

En ga nu niet weer uit je nek lullen en proberen dit te weerleggen. Want jouw meningen raken kant nog wal.

Inderdaad moet je wel een trol zijn. Wie anders is zo achterlijk om zichzelf steeds voor l*l te zetten en tegelijk stoer over wilt komen.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem na 3x gehaald zonder te leren. ( Tja eigen fout )
De 1e 2x was ook maar 2 of 3 fout te veel.
Als je ff leert haalt je hem in 1x.
Ik snap dus niet waarom iedereen naar die kerel toe gaat.

• Topic Starter Topic Starter

Als het zo makkelijk is snap ik niet waarom dat iedereen zo zeurt over altijd geslaagd.

Ik ben er heen gegaan omdat ik bij CBR 4 weken moest wachten en via altijd geslaagd kon ik gelijk die week al op. En daar komt nog eens bij dat ik geen zin had om te leren

Omdat sommige mensen door generatie op generatie inteelt te hebben ondergaan niks meer kunnen leren maar wel graag een auto willen besturen.

Een foto van een klas van hem:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie dat mormel links :roflol:

Kijk eens aan, weer een paar downies een paar stappen dichter bij het rijbewijs.

Seems legit.

:rolleyes:

Snap wel voor een gedeelte dat ie dit doet, hoeveel de overheid verdient aan theorie examens... Als je het al hebt geleerd maar je bent gezakt... je leert het meeste wel bij je praktijk neem ik aan. Maar 't moet niet kunnen dat er straks alleen maar oeters rondrijden die niet eens alle verkeersregels weten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het zonder grappen wel grappig hoe al die Nederlands zo lopen te haten op said.
Jullie zijn allemaal stuk voor stuk jaloers, echte Hollanders zijn jullie

Terug
Naar boven