MuscleMeat

Altijd gezellig, zo'n suicide tafereeltje.

ik vind het helemaal niet dom om iemand te redden die zelfmoord wil plegen (uitzonderingen daargelaten).

inderdaad verschrikkelijk
pas als je iemand dood hebt zien gegaan op verschrikkelijke wijze kun je er niet meer zo om lachen
(vorige week vrijdag is iemand doodgeschoten in het parkje achter me)
wat een afschuwelijk gezicht was dat
als je iemand daar ziet liggen met allemaal bloed om hem heen :scared:
en het ergste is dat het waarschijnlijk een huurmoord is!!

spiertje16 zei:
inderdaad verschrikkelijk
pas als je iemand dood hebt zien gegaan op verschrikkelijke wijze kun je er niet meer zo om lachen
(vorige week vrijdag is iemand doodgeschoten in het parkje achter me)
wat een afschuwelijk gezicht was dat
als je iemand daar ziet liggen met allemaal bloed om hem heen :scared:
en het ergste is dat het waarschijnlijk een huurmoord is!!

ja idd, de meeste hebben alleen maar stoere praat en praten poep over zoiets. Als je een keer een echt lijk gezien hebt schrik je je gewoon kapot. Heb een aantal jaartjes geleden op een jaarmarkt hier, iemand zien bungee jumpen, en bungee touw schiet los, vent valt ter pletter recht voor m'n neus.

jonge is toch heel anders als een lijk in een film....

Vman zei:
ja idd, de meeste hebben alleen maar stoere praat en praten poep over zoiets. Als je een keer een echt lijk gezien hebt schrik je je gewoon kapot. Heb een aantal jaartjes geleden op een jaarmarkt hier, iemand zien bungee jumpen, en bungee touw schiet los, vent valt ter pletter recht voor m'n neus.

jonge is toch heel anders als een lijk in een film....

helemaal waar
en dan is het ook moeilijk om te besseffen dat daar echt iemand dood ligt

Is idd weerzinwekkend... Heb het ook al eens vanop een tiental meters gezien hoe 3 zware kerels iemand echt helemaal aan gort sloegen... Schoot echt nog weinig van over en volgens mij was ie deraan.

Daar keert je maag van binnenstebuiten :kots:

Ik zou die vrouw ook gaan weg halen van dat spoor..... ikzelf werk aan het spoor(strukton) en 4 van mijn colega-vrienden hebben een dodelijk ongeluk gehad door een trein tijdens hun werk....... 1 ervan heb ik gezien. over 200meter allemaal stukjes vlees zo groot als een duim (na de opkuis van de brandweer) geen prettig zicht als je daar 6 uur later ook moet beginnen werken.

Terug
Naar boven