AndroidHealthClinic

Opa & Hertje's night out (leestip van de week)

DBC op smarties met een lulkick. Dat had ik wel eens willen zien & horen :D
leuk verhaal :thumb:

OMG DBC ... wat een story... op bepaalde onderdelen minder detail graag

Leuk verhaal.. echt zo'n verhaal waar je bij had moeten zijn :)

En zillion... i'll just keep my mouth shut.. leuke tent in alle op zichten.

Heb wat gemist zie ik, goed verhaal ouwe, en tja je wordt daar als bb gechecked door zowel mannen als vrouwen ja ;)

• Topic Starter Topic Starter
Als dit een sfeer en soort mensen is dat altijd op Crazyland afkomt ben ik volgende keer weer van de partij. Geen poeha, geen arrogante koppen van kijk mij nou, nee, gewoon prachtig gekleed gaan, lekker feesten en hier en daar een wippartij onder het podium. Prachtig.

DBC01 zei:
Als dit een sfeer en soort mensen is dat altijd op Crazyland afkomt ben ik volgende keer weer van de partij. Geen poeha, geen arrogante koppen van kijk mij nou, nee, gewoon prachtig gekleed gaan, lekker feesten en hier en daar een wippartij onder het podium. Prachtig.
Uitgezonderd die huge gasten die jou vuil aankijken dan.. ;) maar daar laat jij je zo te horen niet je avond door verpesten.

Trouwens je schrijfsT vind ik geweldig. Leest leuk weg en gaat goed in op bepaalde details :P Jij zou collumns ofzo moeten gaan schrijven man.

Bedankt voor de links!!

Sorry maar als ik eerlijk moet zijn, zie ik echt heel veel lelijke mensen!!! Zowel mannen als vrouwen zien er echt niet uit!!!

Het percentage verlept op vroege leeftijd is vrij hoog ja, maar is volgens mij inherent aan week in, week uit keihard doorgaan.

197770.jpg

Bloody hell

ghehe... speciaal volk daar :D

Zo te zien goeie sfeer, maar bijna geen vrouwen onder de 30. :(

Was je d'r zelf bij? Nee zeker. :D

Dan had je wel anders gepiept!

Terug
Naar boven