- Waardering
- 677
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Echt een plaats voor jouDBC01 zei:Nou de meesten van deze kerels waren écht geen ultra laag vet-klanten.
Allemaal opgeblazen Deca/Dbol lijfjes.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt een plaats voor jouDBC01 zei:Nou de meesten van deze kerels waren écht geen ultra laag vet-klanten.

DBC01 zei:

DBC01 zei:Nou de meesten van deze kerels waren écht geen ultra laag vet-klanten.

Marky zei:

:grin: Blackadder zei:Iemand een idee of zo'n erotisch getinte feesjes ook in Belgie plaatsvinden![]()
![]()
, of is dit weer zo iets typisch Amsterdams
![]()

JuggerNaut zei:![]()
Ik ken de verhalen rondom Crazyland. Geile boel altijd! De afterparty in Zinos wordt ook altijd druk bezocht door de Diehard Crazylanders.
Wat had je op trouwens? Blauwe Mitsubishi toevallig?:grin:
Ik weet niet of je iemand kent die bij de selecte groep Zillionairs behoort?
Frank Verstraeten (eigenaar van Zillion) zit nog steeds op een bom zwart geld dat hij oa spendeert aan prive feestjes voor zijn Zillionairs. Ook in de oude Zillion organiseert hij regelmatig de meest vage en kinky parties. De club bestaat uit zo'n 200 man die vanaf het eerste uur in Zillion kwamen.
Een collega van me gaat er altijd heen..evenals Crazyland, Wasteland en meer van dit soort feesten.
Tijdje terug had die Frank weer een feest georganiseerd waar openlijk werd gedoet met bijzijn van camera. Speelde ze de beroemde scene af uit de film 'Eyes wide shut' van Nicole kidman en Tom Cruise..je weet wel met die monniken
Ook in Belgie vinden dit soort orgies dus plaats! Lekkah!

DBC01 zei:Wat een heerlijke inside info weer!
Kom je 17 december ook wat Joego-marinade over de wok-gerechten heengooien?![]()
JuggerNaut zei:![]()
Ik ken de verhalen rondom Crazyland. Geile boel altijd! De afterparty in Zinos wordt ook altijd druk bezocht door de Diehard Crazylanders.
Wat had je op trouwens? Blauwe Mitsubishi toevallig?:grin:
Ik weet niet of je iemand kent die bij de selecte groep Zillionairs behoort?
Frank Verstraeten (eigenaar van Zillion) zit nog steeds op een bom zwart geld dat hij oa spendeert aan prive feestjes voor zijn Zillionairs. Ook in de oude Zillion organiseert hij regelmatig de meest vage en kinky parties. De club bestaat uit zo'n 200 man die vanaf het eerste uur in Zillion kwamen.
Een collega van me gaat er altijd heen..evenals Crazyland, Wasteland en meer van dit soort feesten.
Tijdje terug had die Frank weer een feest georganiseerd waar openlijk werd gedoet met bijzijn van camera. Speelde ze de beroemde scene af uit de film 'Eyes wide shut' van Nicole kidman en Tom Cruise..je weet wel met die monniken
Ook in Belgie vinden dit soort orgies dus plaats! Lekkah!

koetje zei:ja maar die tent is om verschillende manieren gesloten . wegens de slechte veiligheid . er lagen bepaalde brandbare stoffen in zwaar hoge hoeveelheden in de kelder .en frank is die kerel al uit de cel ? hij had een tijd terug een fake homejacking in elkaar gestoken zodat ze zijn vriendin en hem hebben afgetuigd
frank is een dikke eikel . dit kan ik uit persoonlijke redenen vertellen![]()

koetje zei:ja maar die tent is om verschillende manieren gesloten . wegens de slechte veiligheid . er lagen bepaalde brandbare stoffen in zwaar hoge hoeveelheden in de kelder .en frank is die kerel al uit de cel ? hij had een tijd terug een fake homejacking in elkaar gestoken zodat ze zijn vriendin en hem hebben afgetuigd
frank is een dikke eikel . dit kan ik uit persoonlijke redenen vertellen![]()

JuggerNaut zei:Haha! Ja onder de dansvloer lag het vuurwerk wat hij tijdens de avonden gebruikte opgeslagen..je stond dus op een bom te dansen in zekere zin.
De fraude was van dermate grote schaal dat de zillion op papier elk jaar net quite draaide![]()
Frank V (Dj Fou) is al uit de cel. Om de zoveel tijd laat hij zich voor de Belgische media van een kant zien alszijnde iemand die zijn eten haalt bij het leger des heils..en ondertussen![]()
Hij loopt nog steeds met plannen rond om iets groots op te zetten. Tot die tijd geeft hij prive feestjes en organiseerd hij bustrips naar Disco's her en der in Belgie om op zijn manier de disco voor een avond muzikaal 'over te nemen'
Van die home-jacking weet ik (nog) niks..kan je woensdag meer vertellen want dan zie ik mijn collega weer namelijk![]()
koetje zei:ik ken ook collega's in het portiermilieu die voor hem werkten .
ze moesten bepaalde mensen niet fouilleren en andere wel . en wat gebeurde wel eens ?
dat een kerel met een mooie gouden ketting binnenkwam onder invloed , hij werd gewoon binnengelaten en als hij wou vertrekken werd hij op de parking in mekaar geramd , kettingkje rond zijn nek uitgetrokken en zijn centjes afgenomen . de drugs mocht hij dan wel houden
JuggerNaut zei:Ben bekend met het deurbeleid..ken je dat manwijf dan ook? Was kickboxer/bodybuilder..t*ring! Zij/hij zag er echt scary uit met die littekens op haar face![]()
Hmz dus ik viel ook in de laatste catagorie blingbling/vaagvaag...heb zelf er nooit wat van gemerkt. Wel bekenden van me...vriend dacht lollig te zijn door een stukje papier opgefrommeld in de hand van een andere te stoppen..uitsmijter zag het..neemt die jongen mee en slaat hem in een kamer achteraf een bloedneus