- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Origineel gepost door Tjalle
Kun je geen wekelijkse Collum Schrijven Dbc , ik weet zeker dat wanneer dit forum ooit zou stoppen met bestaan ( Ik hoop nooit natuurlijk) ik DBC01 nooit maar dan ook nooit zou vergeten... Kerel er zouden meer gasten zoals jij moeten zijn ! (maar dat kan niet er is meer 1 DBC01 )
eq_909 zei:![]()
Er was hier een naam voor, iets met achterwerk en kruipen dacht ik![]()

Tjalle zei:Ik heb gewoon respect voor de man!
hehehe achja alles wat ik typ moet met een knipoog worden genomen hehehe![]()
.Purple zei:Leuk verhaaltje.
Was trouwens ook een enrome knokparty.. Was wel interessant vond ik.

Purple zei:Leuk verhaaltje.

Frenkpie zei:trek jij nu altijd van die rare gasten aan / maak nu specifiek JIJ altijd van die excentrieke dingen mee.. of lul er gewoon op los met 1 hand en in de andere hand je flenter.. ?![]()
Dit was DBC's avondje:
19:30 half 8 journaal
20:00 te bed met flenter in ene hand
20:02 trekken
20:02:30 opruimen
20:05 ff naar de wc en slapen
![]()

Tjalle zei:Kun je geen wekelijkse Collum Schrijven Dbc , ik weet zeker dat wanneer dit forum ooit zou stoppen met bestaan ( Ik hoop nooit natuurlijk) ik DBC01 nooit maar dan ook nooit zou vergeten... Kerel er zouden meer gasten zoals jij moeten zijn ! (maar dat kan niet er is meer 1 DBC01 )

Purple zei:Was zo rond 5 uur rechts voor in de eerst zaal...
3 mannen.. Maar ging er best flink op 1 viel plat op zijn gezicht nadat hij een paar flinke klappen had gehad en een duw. Vervolgens springt die op en zet het op een rennen en fgrijpt naar iemand anders. de andere 2 vliegen er weer achteraan. vervolgens doen ze een rondje zaal paar klappen hier en daar en daar ineens was de beveiliging... Allemdrie eruit.
Marky zei:Op elk feest zie je wel huge guys van ruim 100 kg plus en ultra laag vet. Maar op erotisch getinte feestjes toch wel in meerdere mate, en ze 'checken' elkaar inderdaad ook.
Hemkade is voor dit soort feestjes goed geschikt omdat 't een kneus en verbroederd sfeertje heeft. Maar voor echte knalfeesten vindt ik 't minder.
'DBC01 zei:Beest van een kerel, blauw shirt aan, +2m en zeker 130kg.