Fitness Seller

Opa & Hertje's night out (leestip van de week)

Leuk verhaaltje Opa :D

Alleen die details over die homo`s hadden wel achterwege mogen blijven, was namelijk net aan het eten...

Origineel gepost door Tjalle
Kun je geen wekelijkse Collum Schrijven Dbc , ik weet zeker dat wanneer dit forum ooit zou stoppen met bestaan ( Ik hoop nooit natuurlijk) ik DBC01 nooit maar dan ook nooit zou vergeten... Kerel er zouden meer gasten zoals jij moeten zijn ! (maar dat kan niet er is meer 1 DBC01 )

Amai dit is gewoon eng.

Neem me niet met een korreltje maar ene pak zout

Sorry sta hier achter de computer te trippen :P

Leuk verhaaltje.

Was trouwens ook een enrome knokparty.. Was wel interessant vond ik.

Ik was gisteren nuchter en vandaag ook.

• Topic Starter Topic Starter
Purple zei:
Leuk verhaaltje.

Was trouwens ook een enrome knokparty.. Was wel interessant vond ik.

Vertel eens. Hoe laat ongeveer

Frenkpie zei:
trek jij nu altijd van die rare gasten aan / maak nu specifiek JIJ altijd van die excentrieke dingen mee.. of lul er gewoon op los met 1 hand en in de andere hand je flenter.. ? :D

Dit was DBC's avondje:

19:30 half 8 journaal
20:00 te bed met flenter in ene hand
20:02 trekken
20:02:30 opruimen
20:05 ff naar de wc en slapen

:D:D:D

Brabantse agenda denk ik. Saai en burgerlijk. Maakt niet uit kerel, ook tegen mensen die dachten dat 'Hertje' een verzinsel was heb ik een jaar geleden al gezegd: We maken een afspraak en we meeten elkaar. Nog niemand is durven opdagen en intussen is Hertemans bekend van de BBQ. :cool:

Tjalle zei:
Kun je geen wekelijkse Collum Schrijven Dbc , ik weet zeker dat wanneer dit forum ooit zou stoppen met bestaan ( Ik hoop nooit natuurlijk) ik DBC01 nooit maar dan ook nooit zou vergeten... Kerel er zouden meer gasten zoals jij moeten zijn ! (maar dat kan niet er is meer 1 DBC01 )

Ik bedoel maar. Ere wie ere toekomt. Dat sommige mensen literaire zaken niet waarderen is 1, maar af en toe mag je best een compliment krijgen :D

heb je je plafond inmiddels al opnieuw gewit DBC ;)

Was zo rond 5 uur rechts voor in de eerst zaal...

3 mannen.. Maar ging er best flink op 1 viel plat op zijn gezicht nadat hij een paar flinke klappen had gehad en een duw. Vervolgens springt die op en zet het op een rennen en fgrijpt naar iemand anders. de andere 2 vliegen er weer achteraan. vervolgens doen ze een rondje zaal paar klappen hier en daar en daar ineens was de beveiliging... Allemdrie eruit.

Wij waren helemaal achterin en zagen dat er een man werd afgevoerd uit het gangetje langs de Darkroom. Beest van een kerel, blauw shirt aan, +2m en zeker 130kg.

Op elk feest zie je wel huge guys van ruim 100 kg plus en ultra laag vet. Maar op erotisch getinte feestjes toch wel in meerdere mate, en ze 'checken' elkaar inderdaad ook.

Hemkade is voor dit soort feestjes goed geschikt omdat 't een kneus en verbroederd sfeertje heeft. Maar voor echte knalfeesten vindt ik 't minder.

Purple zei:
Was zo rond 5 uur rechts voor in de eerst zaal...

3 mannen.. Maar ging er best flink op 1 viel plat op zijn gezicht nadat hij een paar flinke klappen had gehad en een duw. Vervolgens springt die op en zet het op een rennen en fgrijpt naar iemand anders. de andere 2 vliegen er weer achteraan. vervolgens doen ze een rondje zaal paar klappen hier en daar en daar ineens was de beveiliging... Allemdrie eruit.

Nou nou, dat is niet mis Purple!

Het ware geen grote jongens van die knokpartij.

Marky zei:
Op elk feest zie je wel huge guys van ruim 100 kg plus en ultra laag vet. Maar op erotisch getinte feestjes toch wel in meerdere mate, en ze 'checken' elkaar inderdaad ook.

Hemkade is voor dit soort feestjes goed geschikt omdat 't een kneus en verbroederd sfeertje heeft. Maar voor echte knalfeesten vindt ik 't minder.

Nou de meesten van deze kerels waren écht geen ultra laag vet-klanten.
Allemaal opgeblazen Deca/Dbol lijfjes.

Blijf es van de LSD af DW.

Terug
Naar boven