jody
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4
die familiedrama's zijn wel het ergst, om je eigen kinderen mee te nemenniet te begrijpen
Dat zijn de grootste lafaards
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die familiedrama's zijn wel het ergst, om je eigen kinderen mee te nemenniet te begrijpen

Is natuurlijk iets egoistisch, maar soms is zelfdoding beter voor iedereen om die persoon heen.
(of lees ik je post verkeerd?)

ik wel.Op mma gaan
Jezelf hard maken, en de eerste de beste maddrfacker zn bek helemaal total loss verbouwen
(Ik keur dit niet goed)

whahaha, damn…. Purple, je bent echt een ijskoude…
Zijn zelfmoord was het beste voor iedereen.(of lees ik je post verkeerd?)
Je kan niet oordelen over zelfmoord als je de persoon niet heel goed kent. Ik denk dat er voor iedereen omstandigheden zijn waaronder je niet verder wilt leven. Dat zal wel van persoon tot persoon verschillen. Zoals die Zimbabwaanse vrouw op 2vandaag vorig jaar wiens kinderen dood waren gegaan aan aids (zijzelf was hiv positief), haar man was gedood door rebellen en haar woning was platgebrand, en familie had ze niet (de meeste waren gestorven aan aids). En toch had ze het over de toekomst (hoogstwaarschijnlijk een handvol poedermelk afkomstig van een V.N. vrachtwagen). Aan de andere kant van het spectrum heb je mensen die een pot pillen opvreten omdat hun favoriete boyband uit elkaar gaat.
Voor de trein springen is trouwens geen schreeuw om aandacht. Dat is je polsen overdwars opensnijden.![]()
Misschien had die vrouw wel goede redenen om zichzelf van kant te maken. Misschien was ze wel arm, dik en lelijk? Het zou een goede zaak zijn als meer arme, dikke en lelijke mensen zelfmoord pleegden. Dat is het beste voor iedereen.
Maargoed, voor de trein springen is wel enorm egoïstisch. Dat je ervoor kiest jezelf van kant te maken is al erg zat, dat je ook nog eens de keuze maakt een ander een nare tijd te bezorgen terwijl er prima alternatieven zijn is nog veel erger (houten balk & touw, scheermes, strychnine, een diep kanaal, diverse injecteerbare zoutoplossingen, kettingzagen, en als klapstuk eentje waar mijn lieve tante gebruik van maakte, met je keel op de cirkelzaag, dat zorgt in ieder geval voor puike dramatische visuele effecten).
Nog een leuk verhaal. Bij de politie worden springers ook niet echt heel sympathiek gevonden vanwege het feit dat ze anderen een bak ellende bezorgen. De politie moet er op toezien dat het lijk volledig wordt opgeruimd. Omdat het lijk vaak een soort morbide puzzel is geworden, wordt het gewicht nagegaan en wordt net zo lang gezocht totdat alle kilo’s vlees gevonden zijn. Nou heb ik wel eens gehoord dat als het slecht weer is en niemand zin heeft zich nat te laten regenen voor zo’n egoïst, dat ze gewoon een paar stenen in de bodybag doen, dan zijn ze een stuk sneller klaar.
Voor je schoonvader is dit allemaal en stuk minder lollig. Voelt hij zich schuldig over het gebeurde?
Ik neem aan dat hij begeleiding krijgt, ik denk dat het lastig is dit soort zaken alleen te verwerken.
Hoelang denk je nou over een gemiddelde reply van je na? Of typ je meteen wat er in je opkomt? Zo ja, meesterbrein haha 
(zal heus wel eens een keer gebeurd zijn, maar ik denk dat diegene behoorlijk op zijn sodemieter heeft gekregen..
)Nogal dom en flauw van diegenen die hier in dit topic beweren dat zelfmoordenaars egoïsten zijn en zij alle schuld hebben aan hun zelfmoord. Volgens mij zijn er veel mensen die zelfmoord plegen door het individualisme van het overgrote deel van de mensen uit onze maatschappij die alleen maar op consumptie is gericht..
Wat betreft die machinist: ik vind een machinist die beweert dat zijn leven verwoest is door iemand die zelfmoord pleegt voor zijn trein in feite ook een zwakkeling. Ik heb ook al mensen zien sterven en zelfmoord plegen en ik ga verdomme ook niet zitten huilen of traumatisch doen dat mijn leven verkloot is. Je hebt als machinist totaal geen verantwoordelijkheid aan die mens(en) hun dood dus het lijkt mij niet zo moeilijk om jezelf erover te zetten.
Diabolic zei:Nogal dom en flauw van diegenen die hier in dit topic beweren dat zelfmoordenaars egoïsten zijn en zij alle schuld hebben aan hun zelfmoord. Volgens mij zijn er veel mensen die zelfmoord plegen door het individualisme van het overgrote deel van de mensen uit onze maatschappij die alleen maar op consumptie is gericht.
De reactie van velen spreekt dan ook voor zichzelf: "het is zijn eigen schuld en we zijn beter af zonder die losers." Zo'n reactie komt voort uit egoïsme en een totaal gebrek aan empathie.
Wat betreft die machinist: ik vind een machinist die beweert dat zijn leven verwoest is door iemand die zelfmoord pleegt voor zijn trein in feite ook een zwakkeling. Ik heb ook al mensen zien sterven en zelfmoord plegen en ik ga verdomme ook niet zitten huilen of traumatisch doen dat mijn leven verkloot is. Je hebt als machinist totaal geen verantwoordelijkheid aan die mens(en) hun dood dus het lijkt mij niet zo moeilijk om jezelf erover te zetten.
Nogal dom en flauw van diegenen die hier in dit topic beweren dat zelfmoordenaars egoïsten zijn en zij alle schuld hebben aan hun zelfmoord. Volgens mij zijn er veel mensen die zelfmoord plegen door het individualisme van het overgrote deel van de mensen uit onze maatschappij die alleen maar op consumptie is gericht.
De reactie van velen spreekt dan ook voor zichzelf: "het is zijn eigen schuld en we zijn beter af zonder die losers." Zo'n reactie komt voort uit egoïsme en een totaal gebrek aan empathie.
egoistme dat is,het is niet meer, denk ook aan je nabestaanden.
vind jij het niet ego om jezelf van kant temaken.
Dat dacht ik toch wel, je laat iedereen achter met een schuldgevoel, en iedereen blijft met vraagtekens zitten z,n hele leven.
Tenzij je geen familie of vrienden hebt, dan is het indd geen egoisme.
Maak wapenhandel dan maar legaal... Volgens mij niets beter dan een kogel door de kop... Al de rest is toch gedoemd om te mislukken.