XXL Nutrition

Alweer ziek???!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook al 4-5 jaar niet meer ziek geweest.Wel eens verkouden ofzo maar echt ziek nooit.

En nu 3-4 keer achter elkaar :s:s:s

Tip voor als de winter weer begint: gewoon ff een kuurtje Dolivaxil.
Is voor de preventie van griep en schijnt goed te werken.

KiLL4FuN zei:
Tip voor als de winter weer begint: gewoon ff een kuurtje Dolivaxil.
Is voor de preventie van griep en schijnt goed te werken.

Wat is dit??Vitaminene??Toch geen chemische boel eh?

het is een homeopatisch middel

Homeopathisch of natuurgeneesmiddel? Daar is nogal eens verwarring over.
Voor verbetering van je weerstand zou ik idd probiotica nemen (ander merk uiteraard :D ) en in dit geval zou glutamine zeker niet verkeerd zijn.
En, zo je 4x per week of vaker traint.. eens gas terug nemen en zeker niet tot falen trainen. Vaak ziek zijn is typisch een verschijnsel dat bij overtraining hoort (of te weinig eten, kan ook).

IK train niet over.Elke spiergroep 1x*/week .Kga dus 3x/weeK.

jama wat is dat home dinge nu???Ken daar niets van

Sterk.
Ik begon 3 jaar geleden met trainen. De eerste 6 maand voelde ik me energieker dan ooit. Dan plots altijd erg moe. Daarna begonnen de ziektes te komen. Een simpele verkoudheid kon me helemaal omver slaan.

Ik at en eet gezond, en ben steeds minder gewichten gaan gebruiken (het zal wel overgaan, dacht ik). Nu kan ik al ziek worden wanneer ik enkel m'n biceps train, en met slechts 8kg barbells in elk hand... erg is het.

welke 3 spiergroepen zijn er?

sorry, ik denk niet in spiergroepen dus ik weet niet waar je het over hebt

en mensen die ziek worden door trainen: ga alsjeblieft eens multivitamine en vitamine C slikken, want dit gaat natuurlijk nergens over..

nouja.. vitamientjes geven ook lang niet 100% garantie.
Als je intensief sport ben je nu eenmaal de periode na de inspanning meer vatbaar, dat hou je toch.

Geert81 zei:
Sterk.
Ik begon 3 jaar geleden met trainen. De eerste 6 maand voelde ik me energieker dan ooit. Dan plots altijd erg moe. Daarna begonnen de ziektes te komen. Een simpele verkoudheid kon me helemaal omver slaan.

Ik at en eet gezond, en ben steeds minder gewichten gaan gebruiken (het zal wel overgaan, dacht ik). Nu kan ik al ziek worden wanneer ik enkel m'n biceps train, en met slechts 8kg barbells in elk hand... erg is het.

Grappig dat veel mensen in dit topic ziekte automatisch linken met krachttraining of overtraining. Er kunnen tal van andere factoren zijn die zorgen dat je ziek word.

Terug
Naar boven