AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
WE WILLEN DROOG WORDEN!! DROOOOOOOOOOG
IMG-20180720-WA0010.jpeg

Ps ... let niet op mijn dubbele wallen. Ik zit er doorheen :D

Wallen? Welke wallen? Ik zie enkel een schaduw vallen over je gezicht hoor ;)
Zijn daar geen papieren handdoekjes in die toiletten om je droger te maken? :D

Tijd om weer jezelf vol te stampen.

Dat is pas echt ellende..salada met tonijn eten terwijl iemand tegenover je friet en frikandel speciaal eet..

:treuren:

En ik dacht dat ik het op vrijdag hard te verduren kreeg met die stapel koffiekoeken in de keuken :eek:
Ik zou alleen in een hoekje gaan zitten eten denk ik :p

Pfff... wilde bijna 1 frietje pakken... maar heb het maar niet gedaan...

Start training 16:25

Squat
4x8x40kg

Hip thrust
4x12x20kg

Leg press
4x12x40kg

Leg extensions
2x12x32kg ( kreeg hem niet meer omhoog joh )
2x12x25kg ( aaaaaaaaaaaaaaaaauw)

Calf press
4x15x25kg

Hip abduction & hip adduction achter elkaar
4x15x25kg geen rust

Training klaar: 17:05

Dit was de laatste legday tot de shoot

Goedemorgen allemaal,

Het was de bedoeling gisteravond om vroeg te gaan slapen. Dit lukt namelijk al een tijdje niet meer.

Dus ik ging om 21:00 naar boven. Ik was even vergeten hoe warm het is op mijn kamer in de zomer. Ik moet gewoon echt met raam open slapen.
Maar het is zomercarnaval:o.

Tot 23:00 uur mee kunnen zingen met alle gezellige liedjes en als afsluiter hadden ze:
" I wanna see the rainbow high in the sky, I wanna see you and me on a bird flying away."

Ik wilde net mijn telefoon wegdoen om te slapen tot ik een appje kreeg van mijn beste vriendin. Onlangs is haar vader overleden, en nu ook haar huisgenoot. Uiteraard wil je er dan zo goed mogelijk voor haar zijn, Maar momenteel zit zij nog even in Madrid voor haar studie. Wellicht zal ik hier volgende week weer veel zijn.

En toen kwamen de muggen. Op mijn schouderblad, bovenbeen, enkels, armen. Ik zat helemaal onder. En die muggen van tegenwoordig laten echt flinke bulten achter. Ik half strompelend naar beneden om wat gif te zoeken.

Toen ik eindelijk weer in bed lag besloten de katten in mijn buurt nog even een karaokeshow te doen. Als ik iets een verschrikkelijk geluid vind dan zijn het vechtende katten.

Raam dicht. Hoorde het nogsteeds. Bloedheet. Uiteindelijk heb ik het 02:00 zien worden.

Missie optijd slapen:treuren:.

Net wakker geworden en verder slapen gaat gewoon echt niet lukken. Krampen in mijn maag ook vooral.

DUS. Zo maar naar de sportschool want daar ben ik al meer dan 12 uur niet geweest:lifter:.

Vanmiddag met mijn moeder proberen een rondje te lopen. Ze moet binnenkort naar het ziekenhuis omdat het best wel foute boel is met haar rug. Toch een pluspunt dat ik geen alcohol drink dit weekend want zodra zij haar ontlasting niet meer kan ophouden of de pijn verergerd moeten we met spoed naar het ziekenhuis.

Vanavond met mijn vriendjes en vriendinnetjes naar zomercarnaval. Ik houd van feestjes om de hoek. Het is welgeteld 5min lopen.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Same... Ook pas na 2u geslapen en om 6u15 vond mijn bioritme dat het tijd was om wakker te worden. Hoezo het is weekend?
Hopelijk gaat het snel beter met je mama! Probeer in elk geval van het carnaval te genieten :)

Same... Ook pas na 2u geslapen en om 6u15 vond mijn bioritme dat het tijd was om wakker te worden. Hoezo het is weekend?
Hopelijk gaat het snel beter met je mama! Probeer in elk geval van het carnaval te genieten :)

Haha nou echt he. Maar we gaan gewoon door !! Komt sowieso goed. Heb raar gezegd niet eens zin in alcohol...

Net getraind en ho-ly SHIT.
Db bench press
4x20x5kg

Lat pulldown front & back
3x15x32kg ( 6 totaal dus )
1x15x25kg ( 2 totaal dus)

Shoulder press
4x15x3kg

Tricep pushdown
4x20x4.5kg

One armCable pulley
1x10x11kg
3x20x4.5kg

Bicep curl
3x20x4kg

Leg raises
3x12

Dit was heftaaaaaag maar heerlijk !!!

Ik ben trots op je!!!

Haha nou echt he. Maar we gaan gewoon door !! Komt sowieso goed. Heb raar gezegd niet eens zin in alcohol...

Net getraind en ho-ly SHIT.
Db bench press
4x20x5kg

Lat pulldown front & back
3x15x32kg ( 6 totaal dus )
1x15x25kg ( 2 totaal dus)

Shoulder press
4x15x3kg

Tricep pushdown
4x20x4.5kg

One armCable pulley
1x10x11kg