XXL Nutrition

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat jij gelijk aan viezige dingen denkt kan ik niet helpen toch.. Ik doelde vooral op eindeloos veel eten......
Och mannen!!! Het blijven stoute kindjes hé ;)..
 
Dat jij gelijk aan viezige dingen denkt kan ik niet helpen toch.. Ik doelde vooral op eindeloos veel eten......

Dat is toch niet zo gek? Met je hoge eiwitinname en zweepjes posts, slaan alle mannenbreinen op hol :eyebrow::eyebrow:
 
:haha:

You guys never learn..........
 
Ik heb even bijgelezen en ben erg nieuwsgierig naar je foto's Hill. Respect ook voor de weg die jij hebt afgelegd (samen met Pun)! Wil je dit nu blijven vasthouden zolang mogelijk? Of uiteindelijk na de zomer weer wat laten vieren en dan richting de volgende zomer weer vol aan de bak?
 
Ik heb even bijgelezen en ben erg nieuwsgierig naar je foto's Hill. Respect ook voor de weg die jij hebt afgelegd (samen met Pun)! Wil je dit nu blijven vasthouden zolang mogelijk? Of uiteindelijk na de zomer weer wat laten vieren en dan richting de volgende zomer weer vol aan de bak?

Thanks Koppie! Ik wil dit blijven vasthouden.. Afgelopen 2 weken wel wat laten vieren, veel uit eten geweest, veel ijs, veel m&ms :roflol: Het was gewoon te warm voor fatsoenlijk eten hoor.. :emo:

Maar sinds gisteren weer back on track, want ik durfde niet echt meer naar mezelf te kijken in de spiegel, ik blijf toch een beetje een autist voor wat dat betreft en voelde me al weer erg ongelukkig met al het vocht wat ik vasthield en mijn opgezette buik.. Er was geen ab meer te bekennen.. Leek wel 8 maanden zwanger... Dus sinds gisteren weer carbloos en sta er vandaag gelukkig alweer heel wat beter bij, dat motiveert dan ook wel weer om wat normaal te doen qua eten... (alleen heb ik wel continu een stemmetje in mijn hoofd: je hebt nog geen schepsnoep van de kruidvat gegeten... je hebt alles al gegeten, maar nog geen snoep wat je echt lekker vindt... buy it... buy it...)

Ik wil mijn vetpercentage niet veel meer op laten lopen, al weet ik al wel dat het fysiek waarop ik geëindigd ben voor mij gewoon bijna onmogelijk is om vast te houden.. Of het nou vocht of vet is, een dag na de shoot stond ik er alweer heel anders bij, terwijl ik hooguit 500kcal meer ben gaan eten dan daarvoor.. dus ik wil dat wel een klein beetje loslaten en door de week gewoon fatsoenlijk eten en in het weekend met mate eten waar ik trek in heb.. een broodje, of gewoon lekker frietjes zonder dat dat een drama hoeft te zijn...

Maar dat zeg ik ieder jaar, en ieder jaar word ik ook weer een klein dikkertje, en ieder jaar moet ik weer flink cutten :roflol: Dus..... uiteindelijk weet je het nooit :haha:
 
Om verder te gaan: ben je zeker dat je niet gewoon 8 maanden zwanger bent? :thinking: Zou een heleboel verklaren...
 
Nee dat is het niet! Ik voel me ook mega lamlendig..en dan heeft een mens gewoon (nog) meer behoefte aan suikers..

Omdat je denkt, met nadruk op denkt..daar energie van te krijgen..

Het was ook een :jk:

:trollface:

Als ik een dag geen chocolade vreet, ben ik niet te genieten...Fijn, zo veel vrouwelijke hormonen (in huis!) :gay:
 
:heart: Ik ben in ieder geval weer goed gemotiveerd en hoop een beter fysiek dan vorig jaar neer te kunnen zetten.

We gaan er voor :kiss:



Leuk! Welkom!



:cheer: Welkom!



We gaan er wat van maken!

Haha, dom is dat he.. uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee. Ik ben wel iemand die dat nodig heeft "nog even alles kunnen proeven" tot ik de knop omzet om er keihard tegen aan te gaan.



Welkom :D

Jaa.. dat krijg je met laag onderhoud, zittend beroep en algemeen lui zijn :(



Wat aardig, dankjewel! :D



Gezellig, welkom!



Ja toch :D Wel enigszins balen dat mijn benen weer net zo dik zijn als vorig startpunt.. Maar ik kan iig betere progressie neerzetten op m'n buik aangezien er daar minder afhoeft :D



Leuk! Welkom :D



Go hard or go home en dat soort onzin toch :roflol:

Op deze manier gaat het altijd lekker snel, en blijft er af en toe wat ruimte over om in het weekend toch iets extra's te eten wanneer dat zo uitkomt.
Staan alweer veel te veel etentjes enzo gepland :(



Welkom, dankjewel!



Leuk dat je er bij bent! :D



Thanks!



Dank mede-ecto! :D

Geen deadlift idd, te blessuregevoelig voor m'n glutezenuw om die standaard op te kunnen nemen. Zal wellicht af en toe voorbij komen bij de optionele trainingen in het weekend want dat blijft toch wel de leukste oefening die er is.. Maar het is zonde om daarna een week uit de running te zijn.

Geldt eigenlijk ook voor de hipthrust, maarja.. wie billen wil.............
al eens een trap bar deadlift gedaan ? minder belastend en het blijft een deadlift :P
 
Nee dat is het niet! Ik voel me ook mega lamlendig..en dan heeft een mens gewoon (nog) meer behoefte aan suikers..

Omdat je denkt, met nadruk op denkt..daar energie van te krijgen..

Beter even powernappen dan! max 20 min ff tukken en je wordt herboren wakker!
 
Het zal jullie verbazen wat er allemaal in mijn buikje past :roflol: Hier heb ik echt geen moeite mee...

Ik dacht exact hetzelfde. Het is niet omdat je klein bent dat je niet veel kunt eten hoor :roflol:
Yeah right...Wat een kutsmoes! :hahaha:

Vind ik ook eigenlijk.
Misschien helpt het opstellen van een weekschema? Doe ik altijd, en door mijn dwangneuroses moeten en zullen we ons daaraan houden :D
Maakt het wel makkelijker om niet naar slechte dingen te grijpen bij warm weer ;)
 
Om verder te gaan: ben je zeker dat je niet gewoon 8 maanden zwanger bent? :thinking: Zou een heleboel verklaren...

:roflol:

Wat zou dat dan allemaal verklaren?

Yeah right...Wat een kutsmoes! :hahaha:



Oh no you didn't?! :roflol:

:roflol: niks geen smoes hoor!

Nee dat is het niet! Ik voel me ook mega lamlendig..en dan heeft een mens gewoon (nog) meer behoefte aan suikers..

Omdat je denkt, met nadruk op denkt..daar energie van te krijgen..

Die warmte nekt mij ook echt wel.. ik ben echt een zombie. Ook al heb ik mijn kcal iets opgevoerd... Het zal wel een postcontest dingetje zijn ofzo..

Het was ook een :jk:

:trollface:

Als ik een dag geen chocolade vreet, ben ik niet te genieten...Fijn, zo veel vrouwelijke hormonen (in huis!) :gay:

Gelukkig ben ik niet zo chocoladeafhankelijk :roflol:

al eens een trap bar deadlift gedaan ? minder belastend en het blijft een deadlift :P

Nog nooit van gehoord.... zal er eens naar kijken, thanks!

Beter even powernappen dan! max 20 min ff tukken en je wordt herboren wakker!

Ik heb nog nooit kunnen nappen. Ik kan pas slapen als het echt bedtijd is... in de ochtend teruggaan naar bed, of in de middag een dutje doen heb ik nog nooit mee mogen maken.. I tried.. but I always failed.

Ik dacht exact hetzelfde. Het is niet omdat je klein bent dat je niet veel kunt eten hoor :roflol:


Vind ik ook eigenlijk.
Misschien helpt het opstellen van een weekschema? Doe ik altijd, en door mijn dwangneuroses moeten en zullen we ons daaraan houden :D
Maakt het wel makkelijker om niet naar slechte dingen te grijpen bij warm weer ;)

Ja, echt super stom dat mensen denken dat omdat je klein bent je minder kunt eten... Ik kan met gemak een grote pizza in mijn eentje of, of twee. Of zo'n hele grote schotel van de snackbar, echt zonder problemen. :roflol: Sure, daarna zit ik wel vol, maar het kan wel! Komt waarschijnlijk ook omdat onze maag de rest van de dag niet heel erg gevuld wordt, dus er nog zat ruimte is.

Liever een gezellig dikkerdje dan een chagrijnig wijf met abs.

True, maar het is toch niet of of? Je kunt ook een gezellig wijf met abs zijn hoor :D
 
Respect voor je shape Hill! Had je zowieso 5 sterren gegeven:thumbs:
 
:roflol:
Wat zou dat dan allemaal verklaren?
I-dont-want-4v6n3q.jpg
 
Back
Naar boven