- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tijd om te genieten nu zeg ik dan op mijn beurt , goeie bak ijs , stuk gebak en natuurlijk een goede stevige avond maaltijd van je chefkok . vond het wel vermakelijk om te lezen dat ik niet de enigste die het niet makkelijk heeft in de cut .resultaat mag er zijn en je kan tevreden terug kijken toppie toch ^^
Gelukkig kunnen we in Hill haar gewone log verder volgen, hopelijk.Thanxx, ik hoop dat jouw logje toch wel een inspiratie geweest is voor dames om krachttraining op te pakken.
Ga je verhaal, meneer Pun, Floki, wel missen!, Greetz, tegenwoordig dus Ladies and gentlemen....

He grappig, ik moest net aan jou denken, true storyDank allen!
Voorlopig nog niet een logje van mij. Met Puns herstel en mijn eigen luiheid zijn we weinig in de gym te vinden. Vandaag wel weer braaf mijn schema qua voeding opgepakt. Wie weet als ik weer dedicated tijd in de gym doorbreng dat ik een nieuw logje open, maar op het moment is er weinig te melden...![]()

, bedacht me net dat jij en Punjab niet echt actief meer waren hierHe grappig, ik moest net aan jou denken, true story
Nee dat komt misschien fout over, bedacht me net dat jij en Punjab niet echt actief meer waren hier
maarrrr better times are coming. Zolang we dat blijven denken komt het er vast eens van
what have I become... Het Grote Zwarte Gat na de contest...bedacht me net dat jij en Punjab niet echt actief meer waren hier