MuscleMeat

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan de training goed te zien dat alles bij elkaar je aardig aan het opvreten is! De combi van weinig eten, hitte en twee keer trainen slopen je!

Je kunt in ieder geval niet zeggen dat je er niet hard voor werkt!

Succes bij de fysio morgen:cheer:
 
Iemand bekend met appelazijn ?

Maakt het uit welke je gebruikt? Biologisch of ?
Hoe veel en hoe vaak moet je dit nemen?
Is het het waard om het te proberen ?
Ik hou zo ontzettend veel vocht vast...
 
Up the water chick! Dan ga je ook meer vocht verliezen! Appelazijn ben ik zelf niet bekend mee
 
Up the water chick! Dan ga je ook meer vocht verliezen! Appelazijn ben ik zelf niet bekend mee

Ja maar juist door het vele drinken ben ik bloated... gewoon weer liter verhogen ? Is ook het meeste wat ik lees..
 
Jaa dan nog meer drinken,

Dat je bloated bent komt niet zo zeer door het vele drinken, maar meer door warmte en balans van zout/water. Als je water dan weer verhoogt zul je meer vocht verliezen omdat je lichaam weer in balans wil komen.. even kort door de bocht gezegd, dus lekker paar litertjes meer drinken!
 
Jaa dan nog meer drinken,

Dat je bloated bent komt niet zo zeer door het vele drinken, maar meer door warmte en balans van zout/water. Als je water dan weer verhoogt zul je meer vocht verliezen omdat je lichaam weer in balans wil komen.. even kort door de bocht gezegd, dus lekker paar litertjes meer drinken!

Oké! Ga ik doen. Vanaf hoeveel liter wordt het eigenlijk teveel ? Watervergofiting enzo
 
Oké! Ga ik doen. Vanaf hoeveel liter wordt het eigenlijk teveel ? Watervergofiting enzo

Dat is voor iedereen anders. Als jij zorgt dat je gewoon fatsoenlijk eet, genoeg vitamines en mineralen e.d. binnenkrijgt, de inname van het water verspreid en niet in één keer liters achter elkaar wegklokt zal dat prima meevallen.

Ik zit nu op 9 liter water verspreid over de hele dag, excl. koffie. en ik leef nog :cheer:
 
Dat is voor iedereen anders. Als jij zorgt dat je gewoon fatsoenlijk eet, genoeg vitamines en mineralen e.d. binnenkrijgt, de inname van het water verspreid en niet in één keer liters achter elkaar wegklokt zal dat prima meevallen.

Ik zit nu op 9 liter water verspreid over de hele dag, excl. koffie. en ik leef nog :cheer:


oooooooooooooooooooooh in dat geval... haha!





Gisteravond nog even mijn moeder haar rug gemasseerd.
Lopen gaat wel, alleen het zitten en liggen is gewoon verschrikkelijk voor haar...
Ontzettend sneu en je voelt je zoooo machteloos.
Dus waar ik kan helpen, help ik...

Ze zegt dat het masseren heeft geholpen. Het werd ook meteen goed warm dus dat is positief. Heb haar eindelijk over gehaald om vandaag toch maar naar de fysio te gaan.
Vandaag een hele gelukkige dag voor mij... IK ZIT OP KANTOOR :haha:

Even geen gesjouw, warmte, duizeligheid etc.

Ben ik wel heel blij mee want ik heb een serieuze spierpijn vandaag.

Alleen 1 probleem............................................................................
IK HEB HONGER:scold:

Ik droom tegenwoordig serieus over eten. Pizza's, hamburgers, engelse drop, hutspot, pistolet met filet american...

Maar goed. Vanaf vandaag nog maar wel geteld 9 dagen.
Gister mijn laatste fullbody gedaan. Morgen lowerbody en vanaf dan alleen nog maar upperbody.

Ik merk wel nu ik stil zit ik nog meer aan eten denk.
Zal daarom vandaag erg veel actief zijn hier om mijn frustratie te uiten.
 
Ik ruik gewoon overal eten.
1u in de auto naar het werk, ruik ik: biefstuk met frietjes, tosti met ham en kaas, en toen ik de parking op reed appeltaart met kaneel drool:
HillR en ikzelf zitten ganse dagen op kantoor (al dan niet aan eten te denken :p), weet je ook hoe dat voelt :D
 
Ik ruik gewoon overal eten.
1u in de auto naar het werk, ruik ik: biefstuk met frietjes, tosti met ham en kaas, en toen ik de parking op reed appeltaart met kaneel drool:
HillR en ikzelf zitten ganse dagen op kantoor (al dan niet aan eten te denken :p), weet je ook hoe dat voelt :D

Ja heel veel respect hoor !

Maar merk wel dat nu ik stil zit veel minder trillerig ben. Alles kost niet zoveel moeite ( joh.. ik zit )
Maar het is maar van korte duur, morgen moet ik weer buffelen haha.

En inderdaad. Ik ruik ook echt overal eten. Gek wordt ik er van! Ik heb ook echt zin in de meest rare dingen.. wat ik normaal ook nooit at... weeeeeeeeh.
Maar we gaan vandaag reserveren voor 28 juli in een heerlijk restaurant.
Alleen laatste keer dat ik gewoon ging eten en drinken hing ik weer boven de wc. Rustig aan dus :roflol:
 
Overgeven doe ik gelukkig niet snel, maar na de laatste pasta carbonara van de Italiaan in de buurt (is alweer een maand of 4 geleden :eek:) kronkelde ik wel een paar uur van de buikpijn :(
Maar het is zo lekkerrrrrrrrrrrrr!

Opvallend hoe je lijf geen vettig eten meer verdraagt na een tijdje...
 
Overgeven doe ik gelukkig niet snel, maar na de laatste pasta carbonara van de Italiaan in de buurt (is alweer een maand of 4 geleden :eek:) kronkelde ik wel een paar uur van de buikpijn :(
Maar het is zo lekkerrrrrrrrrrrrr!

Opvallend hoe je lijf geen vettig eten meer verdraagt na een tijdje...

Ja bizar he! Daarom... het is een leefstijl... geen dieet!
 
Zolang je beide nieren nog hebt, en ze functioneren naar behoren, en je slikt geen medicijnen of drugs (XTC is een slechte voor de niertjes) die de nierfunctie vertragen, en je drink het niet allemaal in 1 keer op, hoef je niet echt heel snel bang te zijn voor watervergiftiging. Als je veel water drinkt en je begint je niet lekker te voelen (hoofdpijn, misselijk) dan is er de kans dat je teveel gedronken hebt.
Als je gewoon je verstand erbij gebruikt, geeft je lichaam wel aan waar het op moet houden.
9 liter + X koffie plus het vocht in je eten is al best wel veel voor een gemiddeld vrouwmens, maar bij veel transpireren (sporten en/of warm weer) kun je natuurlijk meer drinken dan normaal.
 
Zolang je beide nieren nog hebt, en ze functioneren naar behoren, en je slikt geen medicijnen of drugs (XTC is een slechte voor de niertjes) die de nierfunctie vertragen, en je drink het niet allemaal in 1 keer op, hoef je niet echt heel snel bang te zijn voor watervergiftiging. Als je veel water drinkt en je begint je niet lekker te voelen (hoofdpijn, misselijk) dan is er de kans dat je teveel gedronken hebt.
Als je gewoon je verstand erbij gebruikt, geeft je lichaam wel aan waar het op moet houden.
9 liter + X koffie plus het vocht in je eten is al best wel veel voor een gemiddeld vrouwmens, maar bij veel transpireren (sporten en/of warm weer) kun je natuurlijk meer drinken dan normaal.

Top dank je voor je info! Heb dit nooit geweten.. Overal lees je natuurlijk dat veel water slecht voor je is. Maar diezelfde bronnen zeggen dat veel sporten ook slecht is... en veel eiwitten... maar wat is hun definitie van veel denk ik dan.
Ik heb maar even mijn literfles citroen water erbij gepakt. Weer eens wat anders ! :D
 
Zo op zijn dat je aan het janken bent om temptation island... duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus......
 
Oke niet slim, ik ging een rondje lopen omdat ik honger heb.

Kastje open... hey... pringels
La open... hey... 2 zakken crocky
Andere la... hey... een pot nutella

Oke wegwezen hier.
 
:haha:
Toen ik eergisteren op het werk aankwam zag ons keukentje er zo uit:

WP_20180717_07_56_28_Pro.jpg

Heb een kopje thee genomen en ben netjes naar mijn bureau gerend, euh gewandeld... :D
Snoepjes doen me niets, maar cake en chocolade drool:
 
:haha:
Toen ik eergisteren op het werk aankwam zag ons keukentje er zo uit:


Heb een kopje thee genomen en ben netjes naar mijn bureau gerend, euh gewandeld... :D
Snoepjes doen me niets, maar cake en chocolade drool:

DIE CAKE! OMG EN DAN MET CHOCOLA EN SLAGROOM! EN NORMAAL HOU IK OOK NIET VAN SNOEP MAAR WATER LOOPT IN MIJN MOND NU
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh :headbang::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven