AndroidHealthClinic

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 71K
  • Volgers 66

Bezoekers in dit topic

CONTEST

Het is aan bitches... De foto's staan online, spannend weer en merk dat mijn onzekerheid dan wel hard toeslaat. Maarrrrr ik ga me proberen niet druk te maken, iedereen mag natuurlijk zijn of haar mening geven en voor de één is het misschien goed genoeg en voor de ander niet. Ik ben in ieder geval tevreden met het resultaat. Ik sta op mijn droogst ooit en ik kan met zekerheid zeggen dat ik alles gegeven heb wat in me zit. Met dank aan Vonk :heart: die mijn schema heeft opgesteld en tot in de puntjes heeft bepaald hoe en wat ik moet doen, hoeveelheid cardio, hoeveelheid eten, water laden, depleten, laden.. Hij heeft er allemaal met een strenge dictatorblik op toegekeken en gezorgd dat ik niet stiekem de kantjes er van af liep. Zonder die hulp had ik het niet zo ver gered!

Blijft jammer dat ik op mijn buik wel loshangend vel heb, want ik was best wel droog, maar als je dan staat bedekt dat laagje huid toch meer dan je wilt... Op het moment heb ik nog steeds abs (in de ochtend :roflol: ) en in de avond als ik lig en heel hard mijn best doe. Ik sta weer iets voller en hou weer meer vocht vast... het is toch ook een utopie om een fysiek wat je met laden en depleten creëert vast te houden. Maar ook dat blijft een dingetje. Je wilt graag het onmogelijke.

Deze week een ontzettende kutweek achter de rug privé, maar desondanks mijn voeding seminetjes gehouden. Vandaag heb ik een spannende afspraak, dus ik zit al nagelbijtend achter de PC. Klinkt allemaal wat weird, maar ik kan er helaas op internet (nog) niet over uitweiden..

Gisteravond (en zondag overigens ook) getraind. En gister ging het lekker.. Wat een beetje rust en eindeloos carbs met je kan doen (eergisteravond een schotel friet met kipfilet gehad van onze favoriete turk :cheer: )

TRAINING
Plateloaded pulldown
1x10x40
1x8x60
1x8x80
1x6x100 PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Dat is gewoon bijna 2x mijn bodyweight.. Moet je je voorstellen dat ik daar aan die pulldingen hang om dat gewicht naar beneden te krijgen om uiteindelijk op het stoeltje terecht te kunnen komen :roflol: Dat is wel jammer, want daar gaat natuurlijk al behoorlijk wat kracht mee verloren, maar ik vond dit toch wel superawesome hehe.

DB Row

1x8x12
1x8x14
1x8x16 PRRRRRRRRRRRRRRRRR

Sideraises SS DB Flyes

3x8x7 / 3x8x5

Facepulls
1x8x18
1x8x25
1x8x32
1x8x39 :fluit::fluit::fluit:

Rope pushdown SS Decline crunches
1x8x14 / 1x10
1x8x18 / 1x10
1x8x25 / 1x10

Upright row
3x10x10

One armed cable curl
1x12x4,5
3x10x9

Tot nu toe ook elke dag cardio gedaan (verplicht natuurlijk omdat Vonk :heart: veel moet wandelen, maar dat vind ik wel echt superfijn, sorry schat hihi!)

Misschien leuk om even de voor / na foto's bij elkaar te zetten. Daar gaat het uiteindelijk om toch? Moet wel zeggen dat ik het echt heel jammer vind dat er zoveel mensen zijn afgehaakt bij de contest.

1526449452993-jpg.jpg

full.jpg
 
Trots! :heart:

Ondanks de afvallende competitie, was het meer een strijd voor jezelf en een beetje voor mij. Wat je hebt neergezet is echt ongelofelijk knap in zo'n korte tijd, zo'n transformatie. Het grinden, vallen, opstaan en weer doorknallen. Je hebt het allemaal meegemaakt, naast de ellende die ik en mijn hernia je hebben bezorgd :eek: Ben je toch ondanks alles niet weer in de grootste valkuil van jezelf gevallen, maar ben je doelbewust blijven streven naar de beste versie van jezelf, zoals je het zelf graag zou willen zien :thumbs:

Poseren met een hernia zwaar onder de medicatie is 1 ding, maar een hele prep uitzingen zoals HillR dat heeft gedaan en tegelijkertijd voor mij zorgen zoals ze dat heeft gedaan (alsof ze volleerd verpleegster is bij het rode kruis), dat is echt een bijzonder knappe prestatie :bow: Geloof me, ik ben in "gezonde" fysieke staat al geen makkelijke om mee te leven, laat staan de afgelopen maanden met alles wat er over ons heen kwam.

Voor mij de overall winnaar van beide contests!

Je hebt het geweldig gedaan allemaal!! :heart:
 
Alhoewel dit niet mijn smaak is qua fysiek / verhoudingen, vind ik de transformatie op zich wel indrukwekkend; flink wat vet verloren en spieren zijn aardig zichtbaar geworden. Vooral de rug ziet er erg goed uit. Daarom een hogere waardering dan je 'concurrente'. Maar het is wel appels met peren vergelijken, qua fysiek, ervaring, etc,etc.
 
ik zou zeggen : Vonk gebak voor je vrouwtje maat ! . Vind het persoonlijk altijd leuk om te zien dat mensen hun progressie boeken , hoop dat je blij met het resultaat bent
 

Gelukkig ben ik dat niet :cheer:

Dit dus..:exactly:

Echt een monster transformatie Hill:bow:

Dankjewel Marv! Ik vind het echt bizar hoeveel cardio voor mij het verschil maakt.
Afgelopen contest heb ik amper cardio gedaan, paar keer touwtjespringen. Nu toch wel 4 á 5 keer per week flinke cardio... absoluut de moeite waard geweest! En met dit weer natuurlijk ook geen straf..

Trots! :heart:

Ondanks de afvallende competitie, was het meer een strijd voor jezelf en een beetje voor mij. Wat je hebt neergezet is echt ongelofelijk knap in zo'n korte tijd, zo'n transformatie. Het grinden, vallen, opstaan en weer doorknallen. Je hebt het allemaal meegemaakt, naast de ellende die ik en mijn hernia je hebben bezorgd :eek: Ben je toch ondanks alles niet weer in de grootste valkuil van jezelf gevallen, maar ben je doelbewust blijven streven naar de beste versie van jezelf, zoals je het zelf graag zou willen zien :thumbs:

Poseren met een hernia zwaar onder de medicatie is 1 ding, maar een hele prep uitzingen zoals HillR dat heeft gedaan en tegelijkertijd voor mij zorgen zoals ze dat heeft gedaan (alsof ze volleerd verpleegster is bij het rode kruis), dat is echt een bijzonder knappe prestatie :bow: Geloof me, ik ben in "gezonde" fysieke staat al geen makkelijke om mee te leven, laat staan de afgelopen maanden met alles wat er over ons heen kwam.

Voor mij de overall winnaar van beide contests!

Je hebt het geweldig gedaan allemaal!! :heart:

Je bent een schatje :heart: Zonder jou had ik het niet gekund! Dat meen ik oprecht. Je hebt me door dik en dun (hahahah) gesteund en je was er voor me. Wanneer mijn carbcravings kwamen liet je me de realiteit zien, waardoor ik kon doorzetten. Je schopte me (met woorden dan) de deur uit voor cardio en verstopte alle vreterij in huis :heart: You rock my world!


Wat een liefde, dankjewel!

Alhoewel dit niet mijn smaak is qua fysiek / verhoudingen, vind ik de transformatie op zich wel indrukwekkend; flink wat vet verloren en spieren zijn aardig zichtbaar geworden. Vooral de rug ziet er erg goed uit. Daarom een hogere waardering dan je 'concurrente'. Maar het is wel appels met peren vergelijken, qua fysiek, ervaring, etc,etc.

Dankjewel! Ben inderdaad zelf ook blij verrast over de massa die onder die vetlaag is weggekomen. Had ik zelf absoluut niet verwacht. Ik zei nog tegen pun, ik moet echt wat meer aan mijn rug doen, want die loop echt achter. Hij verklaarde me voor gek, en nu zie ik waarom ;) Maar zelf zie je alleen vet en weinig definitie op die momenten.

Lucille verdient net zo goed een hoge waardering voor haar inzet en motivatie en neergezette resultaat. Het is natuurlijk niet eerlijk wanneer je tegen iemand "strijdt" die al heel wat langer aan krachttraining doet en dat al helemaal in haar leven en ritme heeft zitten. Het was wat dat betreft leuker geweest als de rest ook gewoon was blijven meedoen.........

ik zou zeggen : Vonk gebak voor je vrouwtje maat ! . Vind het persoonlijk altijd leuk om te zien dat mensen hun progressie boeken , hoop dat je blij met het resultaat bent

AGREEDDDD

Van deze allemaal een stukje, of een helft ofzo graag :

https://www.multivlaai.nl/zwitserse-roomvlaai
https://www.multivlaai.nl/vlaai-met-oreo-cookies
https://www.multivlaai.nl/monchouvlaai
en zo'n schwartzwaldertaart, die ik met m'n verjaardag had :heart:


En je mag zelf ook wel iets kiezen Vonk :heart:

Thanks btw azerate Ik ben blij met mijn progressie, al vind ik mijn benen nog steeds toomuch, ze moeten droger, ik wil meer quadsweep, meer definitie, het zijn zulke hompen......... :scratch: maar ik heb me daar het allermeest op gefocussed deze cut, had het niet verder kunnen veranderen dan dit.. maar agh, ik ben nog geen 80, tijd zat om mijn fysiek naar mijn smaak te creëren.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ben ik dat niet :cheer:



Dankjewel Marv! Ik vind het echt bizar hoeveel cardio voor mij het verschil maakt.
Afgelopen contest heb ik amper cardio gedaan, paar keer touwtjespringen. Nu toch wel 4 á 5 keer per week flinke cardio... absoluut de moeite waard geweest! En met dit weer natuurlijk ook geen straf..



Je bent een schatje :heart: Zonder jou had ik het niet gekund! Dat meen ik oprecht. Je hebt me door dik en dun (hahahah) gesteund en je was er voor me. Wanneer mijn carbcravings kwamen liet je me de realiteit zien, waardoor ik kon doorzetten. Je schopte me (met woorden dan) de deur uit voor cardio en verstopte alle vreterij in huis :heart: You rock my world!



Wat een liefde, dankjewel!



Dankjewel! Ben inderdaad zelf ook blij verrast over de massa die onder die vetlaag is weggekomen. Had ik zelf absoluut niet verwacht. Ik zei nog tegen pun, ik moet echt wat meer aan mijn rug doen, want die loop echt achter. Hij verklaarde me voor gek, en nu zie ik waarom ;) Maar zelf zie je alleen vet en weinig definitie op die momenten.

Lucille verdient net zo goed een hoge waardering voor haar inzet en motivatie en neergezette resultaat. Het is natuurlijk niet eerlijk wanneer je tegen iemand "strijdt" die al heel wat langer aan krachttraining doet en dat al helemaal in haar leven en ritme heeft zitten.



AGREEDDDD

Van deze allemaal een stukje, of een helft ofzo graag :

https://www.multivlaai.nl/zwitserse-roomvlaai
https://www.multivlaai.nl/vlaai-met-oreo-cookies
https://www.multivlaai.nl/monchouvlaai
en zo'n schwartzwaldertaart, die ik met m'n verjaardag had :heart:


En je mag zelf ook wel iets kiezen Vonk :heart:

Thanks btw azerate Ik ben blij met mijn progressie, al vind ik mijn benen nog steeds toomuch, ze moeten droger, ik wil meer quadsweep, meer definitie, het zijn zulke hompen......... :scratch: maar ik heb me daar het allermeest op gefocussed deze cut, had het niet verder kunnen veranderen dan dit.. maar agh, ik ben nog geen 80, tijd zat om mijn fysiek naar mijn smaak te creëren.
als limburger adviseer ik : aardbeien vlaai , kruimel pudding :P
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Gelukkig ben ik dat niet :cheer:



Dankjewel Marv! Ik vind het echt bizar hoeveel cardio voor mij het verschil maakt.
Afgelopen contest heb ik amper cardio gedaan, paar keer touwtjespringen. Nu toch wel 4 á 5 keer per week flinke cardio... absoluut de moeite waard geweest! En met dit weer natuurlijk ook geen straf..



Je bent een schatje :heart: Zonder jou had ik het niet gekund! Dat meen ik oprecht. Je hebt me door dik en dun (hahahah) gesteund en je was er voor me. Wanneer mijn carbcravings kwamen liet je me de realiteit zien, waardoor ik kon doorzetten. Je schopte me (met woorden dan) de deur uit voor cardio en verstopte alle vreterij in huis :heart: You rock my world!



Wat een liefde, dankjewel!



Dankjewel! Ben inderdaad zelf ook blij verrast over de massa die onder die vetlaag is weggekomen. Had ik zelf absoluut niet verwacht. Ik zei nog tegen pun, ik moet echt wat meer aan mijn rug doen, want die loop echt achter. Hij verklaarde me voor gek, en nu zie ik waarom ;) Maar zelf zie je alleen vet en weinig definitie op die momenten.

Lucille verdient net zo goed een hoge waardering voor haar inzet en motivatie en neergezette resultaat. Het is natuurlijk niet eerlijk wanneer je tegen iemand "strijdt" die al heel wat langer aan krachttraining doet en dat al helemaal in haar leven en ritme heeft zitten.



AGREEDDDD

Van deze allemaal een stukje, of een helft ofzo graag :

https://www.multivlaai.nl/zwitserse-roomvlaai
https://www.multivlaai.nl/vlaai-met-oreo-cookies
https://www.multivlaai.nl/monchouvlaai
en zo'n schwartzwaldertaart, die ik met m'n verjaardag had :heart:


En je mag zelf ook wel iets kiezen Vonk :heart:

Thanks btw azerate Ik ben blij met mijn progressie, al vind ik mijn benen nog steeds toomuch, ze moeten droger, ik wil meer quadsweep, meer definitie, het zijn zulke hompen......... :scratch: maar ik heb me daar het allermeest op gefocussed deze cut, had het niet verder kunnen veranderen dan dit.. maar agh, ik ben nog geen 80, tijd zat om mijn fysiek naar mijn smaak te creëren.
gewoon geduld hebben . ik hang al 3 weken op 92,67 kg . Heb gister nog aan de keukentafel zitten mekkeren dat een volwassen vent niet op zo weinig kan leven....
 
Je hebt echt een heel knappe prestatie neer gezet, ondanks dat er slechts 2 deelnemers zijn heb je toch je fysiek van vorig jaar RUIM overtroffen. Alleen maar respect daar voor! BIKKEL! :)
 
Hey foto's , en prachtig dus!!! Had niet anders verwacht. Jammer van de beperkte deelnemers, (heb überhaupt respect voor dames/ heren die deelnemen), maar ik ga je nu gewoon vergelijken met vorig jaar, dan kan je alleen maar heel tevreden zijn toch, kan ik al stemmen en waar dus???
 
Als Pun er vol voor had kunnen gaan, was het overduidelijk Mr. en Ms. Olympia. Veel meer heb ik daar niet aan toe te voegen. :bow:
 
Doe mij maar een dikke vette stroopwafelvlaai dan.
 
Ik wil iedereen bedanken voor de aardige berichten. Ik heb echt met plezier meegedaan aan deze contest en me tot het uiterste ingezet. Ik vond het erg leuk dat er zoveel animo in volgers was en dat jullie mij er mede doorheen gesleept hebben! :cheer: Applaus voor julliezelf :clap:

Ik ben erg blij met het resultaat en de reacties doen me goed. Ik vind het wel echt ontzettend jammer dat er zoveel deelnemers zijn afgehaakt, enigszins respectloos ook tegenover de medecontesters de organisatie en sponsors om gewoon niets meer te laten horen, no offence meant, sommige hebben gewoon andere prioriteiten, maar ik vond het echt wel heel erg jammer. Het is toch leuk als er sprake is van meer concurrentie zodat je een wat verspreider deelnemersveld hebt.

Voor Luus2405 is het op deze manier ook minder leuk gelet op het verschil in trainingstijd en ervaring. Respect voor haar dat ze toch haar foto's heeft ingestuurd en zich zo hard heeft ingezet. Een ekte bikkel! We hebben allemaal kunnen lezen dat ze naast het neerzetten van een supergoede transformatie (zowel fysiek als mentaal) ook supersterk is geworden, dat heeft haar zelfs haar hand gekost :eyebrow: :kiss:

Anyways, ik heb weer veel geleerd van deze contest en heb mijn lijf weer een stukje beter leren kennen... Blijkbaar moet ik toch cardio doen om net dat extra beetje vet kwijt te raken! Met dit weer de afgelopen maanden was dat ook geen straf. Maar dat ga ik er wel inhouden, voortaan veel eerder cardio inzetten om net dat stukje dieper te kunnen gaan, en wie weet kunnen we de voeding dan wat hoger houden..... :dunno:

Inmiddels ben ik een beetje aan het einde van mijn latijn. De warmte, de diepe cut, een herstellende Vonk :heart: enz. maakt dat ik nu eigenlijk weinig zin heb in wat dan ook... Moet een beetje op mijn tellen passen, want ik merk dat ik af en toe zo vermoeid ben dat ik echt helemaal klaar ben met alles. Heb inmiddels anderhalve week niet getraind en ook geen zin. Mijn fysiek blijft redelijk stabiel (of misschien is dat alleen zo in mijn hoofd). Sure het vocht is weer toegenomen, wellicht een procentje vet erbij en abs zijn ook niet meer de gehele dag aanwezig. Hoe snel dat gaat is bizar. Ik let wel strak op mijn eten, maar meer qua compenseren. Overdag eet ik braaf mijn cutvoedsel (eiwitreep, tonijn met sla en plakjes kipfilet), in de avond wordt het met dit warme weer al gauw een pastasalade of bestellen we :roflol: Inmiddels is de chocola thuis ook weer opgegeten, dus daar hoef ik nu ook niet meer naar te craven. Schepsnoep is afgelopen weekend (300 gram in één dag.. :fluit:) ook de revu gepasseerd, dus die gedachte kunnen we nu ook achter ons laten.

Tot slot wil ik in het bijzonder Vonk :heart: bedanken natuurlijk. Hij heeft zoveel moeite in mijn schema's gestoken, in het ondersteunen van mij ondanks zijn hernia en pijn en kutleven. Zonder die aansturing en finishing touches had ik het nooit zo ver gebracht. :heart: :loveyou:

Wie weet open ik binnenkort weer eens een trainingslogje als pun en ik weer volop aan het trainen zijn, voor dat extra beetje motivatie.

Thanks all :flexbiceps:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven