Fitness Seller

Amfetamines als vetverbrander?

Is wel logisch hoor, kijk maar eens naar requiem for a dream. Praktisch alle soorten amfetamines zorgen voor eetlustonderdrukking. Bij de ene zal een lagere dosis al wat meer helpen als bij de andere. Ik neem zelf ook methylfenidaat (concerta, langwerkend) en ik heb helemaal geen last van weinig eetlust, terwijl andere op dezelfde dosis totaal geen honger meer hebben.

weegschaal kopen waarmee je psies weet hoeveel je binnen krijgt... 100mg e.d. Is RUIM voldoende voor mij(2x50mg) 1 na het ontbijt 1 in de middag(dan slaap je tenminste)...prima spul om af te vallen...zo wel vocht als vet...(ben erg gevoelig om vocht vast te houden van test)
Zou het denk ik niet zo snel buiten mijn kuur gebruiken...zowiezo zo min mogelijk natuurlijk...
O ja...in 1 dag alle cap's/bommetjes(vloeitje gevuld met speed) maken potje/zakje mee vullen
en aan iemand anders geven als je verslavings gevoelig bent...die geeft jou er vervolgens 2 per dag...het is namelijk behoorlijk verslavend...

Hmm AAS is niet gezond maar dit is toch helemaal niks??? Hou het bij dieet, cardio en gewone fatburners..

heroine spuiten 4 maal daags is effectiever, zou dat gebruiken als ik jou was
kijk maar naar die heroine junks;RIPPED AS ****

ik weet niet goed of dit hier wel thuis hoort ,maar bij deze is mn vraag.
is amfetamine geschikt als vetverbrander?
aangezien ik vroeger veel pep gebruikte en had daar nix van vet aan mn lichaam aan.(was wel voor mn fitness, ik ete dan bijna nix)
en breekt amfetamines spieren af?had daar iets van gelezen?
vg

Ligt touwens ook aan meerdere factoren, kwantiteit en kwaliteit speed, ook hoe vaak e.c.t , af en toe zal wel meevallen.

Advies harder trainen minder vetten eten, en eventueel een droogmakende kuur.
Ionamine werkt schijnbaar ook goed, beet je het speed effect zoals wel meerdere middelen denk aan clenbuterul ephedrine etc

Dit zijn allemaal net wat minder ergere producten in mijn ogen,

Speed breekt zeker spier af, maar als je veel eet zal je dit kunnen beperken.
Maar bij vaak gebruik ben ik er van overtuigt.

Dus geen Amfe gebruiken in de sport wereld, is mijn mening.

Laatst bewerkt:
precies eigenlijk gaat speed en bbd niet samen .. kijk maar is naar mensen die het veel gebruiken zo willen wij er juist niet uit zien hebben wel geen vet maar ook geen massa. Die blaas je omver.
Maar als je kijkt wat er op de zwarte markt te krijgen is kwa illegale stackers, Ephedrine , Dnp weet ik niet of er zo veel verschil in zit is allemaal troep maar werkt wel.. om vocht te verliezen is speed echt wel goed en honger heb je al helemaal niet. maar kost je ook zeker spieren...

iedereen die zegt dat speed slecht voor je is maar wel eca stack(waar dus ephidrine in zit) neemt/aanraad heeft 'n plaat voor zijn kop ten grote van texel!
Ja het is milder(ephi)maar ooit er aan ged8 dat je ook gewoon minder speed kan nemen...lagere dosis van 'n vergelijkbaar product is lood om oud ijzer.
Snap al dat kritiek niet...als dat nou ook eens bij eca stack werd gedaan...tja...
Wij(in de aas sectie) stoppen ons lichaam vol met spullen waar je van aan kan nemen dat het je leven niet verlengt(hgh daar gelaten)...als je dan denk dat 'n speed kuurtje(laag gedoseerd) zo enorm veel slechter is dan 'n b.v. Test tren winny mast eca, kuur denk ik niet echt dat je snapt wat je met je lichaam doet.

Laatst bewerkt:
Blijkbaar weet niemand hier hoe dicht amfetamine en efedrine chemisch gerelateerd zijn met elkaar. Echter zie je in ECA topics niemand voor junk uitgescholden worden, best hypocriet :)
In feite kan men zelfs zeggen dat amfetamine effectiever zijn voor de vetverbranding, gezien met lagere dosis een hogere hartslag kan bereikt worden.

Zelf heb ik tijdens de cut wel eens capsules gemaakt van 15mg Amfetamine van 73% (hoogst bereikbare puurheid) afgewogen met microweegschaal. Gecombineerd met 150mg caffeine en 75mg aspirine.

Resultaten waren alleszins beter dan met ECA, dat je best "ON" kan zijn geld trouwens voor beide producten.
Hanteer een 4/3 on-off principe en gebruik het niet langer dan 2 maanden aan één stuk.

Blijkbaar weet niemand hier hoe dicht amfetamine en efedrine chemisch gerelateerd zijn met elkaar. Echter zie je in ECA topics niemand voor junk uitgescholden worden, best hypocriet :)
In feite kan men zelfs zeggen dat amfetamine effectiever zijn voor de vetverbranding, gezien met lagere dosis een hogere hartslag kan bereikt worden.

Zelf heb ik tijdens de cut wel eens capsules gemaakt van 15mg Amfetamine van 73% (hoogst bereikbare puurheid) afgewogen met microweegschaal. Gecombineerd met 150mg caffeine en 75mg aspirine.

Resultaten waren alleszins beter dan met ECA, dat je best "ON" kan zijn geld trouwens voor beide producten.
Hanteer een 4/3 on-off principe en gebruik het niet langer dan 2 maanden aan één stuk.

Je bent gek kuur met speed, goed voor je hart zeker pfff moet niet gekker worden.
Lekker houden bij de bekende afslankmiddelen of roids, zon zelfgemaakte combo is gewoon ZEER gevaarlijk.

Laatst bewerkt:
iedereen die zegt dat speed slecht voor je is maar wel eca stack(waar dus ephidrine in zit) neemt/aanraad heeft 'n plaat voor zijn kop ten grote van texel!
Ja het is milder(ephi)maar ooit er aan ged8 dat je ook gewoon minder speed kan nemen...lagere dosis van 'n vergelijkbaar product is lood om oud ijzer.
Snap al dat kritiek niet...als dat nou ook eens bij eca stack werd gedaan...tja...
Wij(in de aas sectie) stoppen ons lichaam vol met spullen waar je van aan kan nemen dat het je leven niet verlengt(hgh daar gelaten)...als je dan denk dat 'n speed kuurtje(laag gedoseerd) zo enorm veel slechter is dan 'n b.v. Test tren winny mast eca, kuur denk ik niet echt dat je snapt wat je met je lichaam doet.

mee eens !!

Je bent gek kuur met speed, goed voor je hart zeker pfff moet niet gekker worden.
Lekker houden bij de bekende afslankmiddelen of roids, zon zelfgemaakte combo is gewoon ZEER gevaarlijk.

Klinkt natuurlijk wel gek gezien je jarenlang speed bekeken hebt als misbruikte drugs door magere junks.

De waarheid is echter dan het al langer medisch wordt toegepast dan efedrine, zonder bijwerkingen die jij beschrijft.

Uiteraard verzin ik dit niet allemaal, heb het idee van een Amerikaans board waar wel vaker gasten zelf hun ECA maken met Adderall (ADHD product dat bestaat uit... (dex)amfetamine).
Bloeddruk was altijd in orde (ik kuur rustig test only) en ga nooit hoger dan 140bpm bij cardio.

Klinkt natuurlijk wel gek gezien je jarenlang speed bekeken hebt als misbruikte drugs door magere junks.

De waarheid is echter dan het al langer medisch wordt toegepast dan efedrine, zonder bijwerkingen die jij beschrijft.

Uiteraard verzin ik dit niet allemaal, heb het idee van een Amerikaans board waar wel vaker gasten zelf hun ECA maken met Adderall (ADHD product dat bestaat uit... (dex)amfetamine).
Bloeddruk was altijd in orde (ik kuur rustig test only) en ga nooit hoger dan 140bpm bij cardio.

dat zijn derivaten ervan, zoals ritaline die worden voorgeschreven.
Je speelt met je eigen lichaam, vind het persoonlijk wat ovedreven.

Amfe hoort NIET in de sport imo.

Laatst bewerkt:

Ik begrijp dat de voorkennis je ontbreekt maar je kan toch ook zelf even google'n?

Adderall XR:

1/4 dextroamphetamine saccharate
1/4 dextroamphetamine sulfate
1/4 (racemic dextro/levo-)amphetamine aspartate monohydrate
1/4 (racemic dextro/levo-)amphetamine sulfate

http://en.wikipedia.org/wiki/Adderall

Buiten het feit dat de afgifte snelheid wat trager kan zijn, is er geen verschil met speed die je hier in de benelux koopt bij je betrouwbare dealer.

Methylphenidate (MPH; Ritalin, Concerta, Metadate, or Methylin) is a psychostimulant drug approved for treatment of attention-deficit hyperactivity disorder, postural orthostatic tachycardia syndrome, and narcolepsy. It may also be prescribed for off-label use in treatment-resistant cases of lethargy, depression, neural insult and obesity.

Dus ritalin kan wel degelijk worden voorgeschreven, dat het dicht tegen elkaar aan ligt is denk ik hier in deze sectie wel bekend.
Keuze maken om heeeeeel snel af te vallen en meer risico nemen of op een safere manier spelen is dan de keuze die je moet afwegen, schadelijk kan alles zijn.
En ja er zullen verschillende versies zijn die langer en/of korter werken andere stoffen zijn ivm individuele objectieve ervaringen van medische een deskundige.

@TS succes bro blijf er maar lekker effe vanaf kies maar gewoon een eph en lekker HIT trainen, kortere tijd er tussen laten.
Super sets, pyramide sets noem maar op.

Laatst bewerkt:
Je speelt met je eigen lichaam, vind het persoonlijk wat ovedreven.

Amfe hoort NIET in de sport.

Ephe komt van een plant Ma Huang extract bestaat al zolang de weg naar rome.
Hoe kan chemie nou ouder zijn dan een plant kennis van :)

In eca zit dus geen ephedra...MAAR EFEDRINE
Maar goed...je kunt er tegen zijn en het niet nemen...maar neem dan ook geen ephidrine(of eca stack)

Laatst bewerkt:
sorry haal de stofnamen nog wel eens door elkaar, haal dat gedeelte wel weg.
Thnxs

Laatst bewerkt:

clenbuterol en T3 staan er gelukkig om bekend dat deze goed zijn voor je hart.

Dexamfetamine voor mensen die moeten vermageren!? :o Dat hebk niet eerder gehoord..

Hoeveel mg neem je per dosering?

Ik slik zelf dagelijks Dexamfetamine voor ADHD. 10mg eerste dosis, daarna weer 10mg en 3e dosis 7.5mg (eventueel nog 5 a 7.5mg alsk lange dagen maak)

waarom krijg jij in Belgie dex voorgeschreven terwijl mijn psycho zegt dat dat niet gegeven wordt in België voor ADD?

Ik moet het met ritalin/modafinil doen :( modafinil betaal ik gewoon volle pot, trek niks terug, en ritalin wordt ik echt verschrikkelijk introvert en asociaal van, terwijl ik anders tegen iedereen zit te lullen.

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

dit gaat echt nergens over :roflol: Kop in de grond en blind in propaganda geloven...
It's all in the dose. Slik eens een 5dubbele dosis ephi of clen. Kijken wat dat doet...
Als ik dan sommigen een bommetje van een gram speed ineens zie doen, tja dan kan er inderdaad wat gebeuren.

Laatst bewerkt:
dextro-amfetamine wordt gewoon voorgeschreven tegen adhd idd..

Het is idd ook de propaganda die hier de drugs weer nekt.. Er hangt toch altijd nog een taboe aan vast als de junk achter het station die drugs gebruikt.. shame..

Net zoals er op AAS een plaatje hangt als een opgeblazen, opgefokte, mother****er op roid rage.. WIJ weten ook dat dat niet klopt..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven