Fitness Seller

Amfetamines als vetverbrander?

waarom krijg jij in Belgie dex voorgeschreven terwijl mijn psycho zegt dat dat niet gegeven wordt in België voor ADD?

Ik moet het met ritalin/modafinil doen :( modafinil betaal ik gewoon volle pot, trek niks terug, en ritalin wordt ik echt verschrikkelijk introvert en asociaal van, terwijl ik anders tegen iedereen zit te lullen.

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

dit gaat echt nergens over :roflol: Kop in de grond en blind in propaganda geloven...
It's all in the dose. Slik eens een 5dubbele dosis ephi of clen. Kijken wat dat doet...
Als ik dan sommigen een bommetje van een gram speed ineens zie doen, tja dan kan er inderdaad wat gebeuren.

Ligt touwens ook aan meerdere factoren, kwantiteit en kwaliteit speed, ook hoe vaak e.t.c af en toe zal wel meevallen. Eerder gepost!!!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: RvR
Je bent gek kuur met speed, goed voor je hart zeker pfff moet niet gekker worden.
Lekker houden bij de bekende afslankmiddelen of roids, zon zelfgemaakte combo is gewoon ZEER gevaarlijk.
Haha, wat een trieste reactie. Dit is net als mensen die zeggen dat creatine, whey gevaarlijk of anabolen zijn. Misschien moet je je eens beter inlezen vooraleer je met dergelijk belachelijk statement op de proppen komt.

Effedrine gelijkt heel hard op amfetamine, maar bij laatstgenoemde is de focus eerder psychologisch, terwijl effedrine voornamelijk lichamelijk is. Aldus zijn het praktisch identieke middelen, maar hetgeen speed inferieur maakt tov effedrine voor sport/afvallen is louter het verslavende en waarnemingsveranderd aspect.

waarom krijg jij in Belgie dex voorgeschreven terwijl mijn psycho zegt dat dat niet gegeven wordt in België voor ADD?

Ik moet het met ritalin/modafinil doen :( modafinil betaal ik gewoon volle pot, trek niks terug, en ritalin wordt ik echt verschrikkelijk introvert en asociaal van, terwijl ik anders tegen iedereen zit te lullen.

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------
Ik gebruik zelf concerta nu, werkt beter dan relatine vermits er geen echte pieken zijn. Echter is het ook wel 80 euro per maand, wat toch reteveel is. Dex wordt inderdaad niet/(bijna niet ? ) voorgeschreven in belgie. Ik gebruikte het vroeger wel, maar is teveel misbruikpotentie aanwezig.

Laatst bewerkt:
ik kreeg ook pas mijn dex voorgeschreven na het proberen van concerta en rilatine

ik kreeg ook pas mijn dex voorgeschreven na het proberen van concerta en rilatine

voor het eerst in mijn leven ben ik jaloers op iemand op dit forum...

Ik zie het nut niet in van concerta(voor mezelf). Ik neem ritalin enkel als ik moet presteren voor school of echt ergens mijn aandacht bij moet houden, en dan is dat meestal maar voor een paar uurtjes nodig. Anders modafinil of niks, al ben ik het beu dat het nog steeds 150 euro kost voor een maand.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het meer een hersencellen killer en geen vetkiller meer.
Dit zie ik tenminste bij gebruikers.
Wel een hele aparte en rare keuze vind ik. Waarom niet gewoon simpele caffeine tabs of iets als ecay stack? Er zijn genoeg normale sups waar je hetzelfde effect van krijgt als amfetamines en veel minder schadelijk.

Wel een hele aparte en rare keuze vind ik. Waarom niet gewoon simpele caffeine tabs of iets als ecay stack? Er zijn genoeg normale sups waar je hetzelfde effect van krijgt als amfetamines en veel minder schadelijk.

Waar heb jij vandaan dat het zo schadelijk is?

Jij ziet bij gebruikers dat het een hersencelen killer is? Waar zie je dit? Bij de recreatieve gebruikers? Die er ook bij zuipen en smoken tot ze erbij neervallen? 4 nachten niet slapen en noem maar op.. Ja vind ik niet gek, dat er dan hersencellen afsterven.

Toch raar dat het dan als medicijn vaak wordt voorgeschreven ?

De hersenen die het zou 'killen' gebeurt enkel bij hoge dosissen en de verhitting van de hersenen die ermee gepaard zal gaan, of met verkapmiddelen. Ik ben helemaal geen voorstander voor amfetamine gebruik, gezien er betere middelen beschikbaar zijn.

Gewoon een goed cut schema opstellen en je eraan houden werkt ook prima!
Waarom moet iedereen altijd weer een middeltje voor iets gebruiken wat ook gewoon naturel kan??
Tuurlijk ik wou ook kuren maar toch maar naturel verder.
Suc7

Gewoon een goed cut schema opstellen en je eraan houden werkt ook prima!
Waarom moet iedereen altijd weer een middeltje voor iets gebruiken wat ook gewoon naturel kan??
Tuurlijk ik wou ook kuren maar toch maar naturel verder.
Suc7

makkelijker gezegt dan gadaan voor 'n endo!!!

Ben ik met je eens maar kan wel!
Maar neem dan caffeine tabs erbij minder schadelijk dan speed of iets van die rotzooi!

ik denk wel dat het werkt man....mrr je moet wel oppassen dat je niet verslaaft raakt anders is het niet goed toch...

suces!

Ben ik met je eens maar kan wel!
Maar neem dan caffeine tabs erbij minder schadelijk dan speed of iets van die rotzooi!

ja idd, waarom AAS nemen als je ook creatine kunt pakken? véél minder schadelijk, maar HEY! ook véél minder effectief.

alle grove kcalburners, zoals T3, clen, amfetamine, ephedrine (oftewel ECA), hebben potentieel nare bijwerkingen. Accepteer de sides en bereik je doel, of gebruik het niet. Maar kom niet met dingen als groene thee, veel cardio en wat caffeine tabs aanzetten, want dat is appels met peren vergelijken.

Ja, helemaal niets mis met middeltjes nemen die helpen bij te cutten. Maar waarom voor iets inferieur kiezen ifv je sport.

Ik ga akkoord met RvR. We zitten hier nu eenmaal in de AAS sectie en hier wordt met heel wat middelen geexperimenteerd. Het belangrijkste is voeding en cardio. Eens dit optimaal is kan je gaan denken aan eca/clen/T3...

• Topic Starter Topic Starter
Ja, helemaal niets mis met middeltjes nemen die helpen bij te cutten. Maar waarom voor iets inferieur kiezen ifv je sport.

Ik ga akkoord met RvR. We zitten hier nu eenmaal in de AAS sectie en hier wordt met heel wat middelen geexperimenteerd. Het belangrijkste is voeding en cardio. Eens dit optimaal is kan je gaan denken aan eca/clen/T3...
dus als ik het goed begrijp uit alles wat ik gelezen heb.
doet ephedrine hetzelfde al speed op lichamelijk gebied?

Laatst bewerkt:
Wat gebruikte animallegs ook alweer?
Ionamin (Phetermine)

@ Calyptus; Ik weet niet hoe het zit in belgie..

Waarom krijg ik Dex. Sulfaat voorgeschreven ipv Adderal ? ???

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Zelf heb ik tijdens de cut wel eens capsules gemaakt van 15mg Amfetamine van 73% (hoogst bereikbare puurheid) afgewogen met microweegschaal. Gecombineerd met 150mg caffeine en 75mg aspirine.

73%.. Tja, als jij weet hoe goed jouw gear gedoseerd is is het mogelijk om te kunne uitwegen hoeveel jij nodig hebt.

Maar ik denk dat de kwaliteit van straat pep zo verschillend is, en dat niemand zijn zooi onderzoekt, zal het maken van gedoseerde caps puur gokken zijn. :rolleyes:

Waar heb jij vandaan dat het zo schadelijk is?

Jij ziet bij gebruikers dat het een hersencelen killer is? Waar zie je dit? Bij de recreatieve gebruikers? Die er ook bij zuipen en smoken tot ze erbij neervallen? 4 nachten niet slapen en noem maar op.. Ja vind ik niet gek, dat er dan hersencellen afsterven.

Met het zuipen en smoken gaat idd zo ,maar dan alleen sneller en meer.
1+1=2
Ik zie het bij recreatieve gebruikers ook, want die hebben hetzelfde hersenen als smokers en zuipers? Of denk jij dat recreatieve gebruikers speciale hersenen hebben die er wel bestand voor zijn?

Laatst bewerkt:
ja idd, waarom AAS nemen als je ook creatine kunt pakken? véél minder schadelijk, maar HEY! ook véél minder effectief.

alle grove kcalburners, zoals T3, clen, amfetamine, ephedrine (oftewel ECA), hebben potentieel nare bijwerkingen. Accepteer de sides en bereik je doel, of gebruik het niet. Maar kom niet met dingen als groene thee, veel cardio en wat caffeine tabs aanzetten, want dat is appels met peren vergelijken.

Ok jij denkt dus dat je niet kan afvallen zonder cardio en wat caffeine tabs?
Wat wou je dan gaan doen een Sonja Bakker dieet? Of die zooi slikken en maar wachten totdat je gaat smelten? En geen een van die middelen is een wondermiddel. Het blijft wel een drug en om de dosis te gaan verlagen om er een "soort" BB middel van te gaan maken lijkt me niet in orde.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven