XXL Nutrition

Amfetamines als vetverbrander?

denk evengoed als je kleine hoeveelheden gebruikt
dat je het best als sup kan gebruiken om af te vallen/honger tegen te gaan

heb zelf 5 jaar speed gebruikt, en was broodmager
voorwaarde is denk wel, dat je je wel aan je voedings schema houd.
en zorgen dat je het vroeg binnen hebt. zodat je gewoon kan slapen

dat mensen het nu gebruiken als partydrugs is iets van nu.
terwijl het oorspronkelijk afslankmiddel was

maar zelf zou ik het niet meer doen, aangezien ik best zware gebruiken in het verleden ben geweest

Ik maak hier altijd grapjes over tegen mensen, maar ik meen het serieus. Mensen mogen mij nu gaan haten hehe :)

Pep is het middel om af te vallen en slank te blijven.
Ik heb mijn laatste jaar stage school en eindscriptie eigenlijk volledig op de pep gedaan, en vooral voor mijn scriptie heeft het geholpen. Voor mijn stage was het wat minder want ik werd nogal brutaal naar de mensen toe haha..

Kerel het is goedkope troep. Het is verslavingsgevoellig. Ja je valt er van af. Maar je wordt er nogal psycho van bij langdurig veelgebruik. En je wilt niet na 3 dagen niet geslapen te hebben de beestjes tegen de muren zien kruipen enzo..dat is echt ****ed.

Zoals de post hierboven zegt, hele kleine beetjes en dan alleen 's morgens. Ik denk dat dat goed effect heeft mits je je voor de rest wel aan je schema's houdt. Ik zou er allen wel een maagbeschermer bij gaan slikken dan ;)

Ik vind speed zeker "not done" als bb'er,ga toch aan de eca stack,

of clen enz...,zijn genoeg middelen toch:rolleyes:

Alsof amfetamine zoveel verschild van efedrine...

wat is plantaardig? Het is ook al chemisch bewerkt tot een capsule of pil..

het punten en lijnen dieet.... ik zeg doen!

net of clen enzo... wel natuurlijk is...

ik ben minder bang voor pep, dan dat ik voor Clen DNP etc ben. wat denk je wat dat voor t*ring zooi dat is... is ook gewoon vergif

enigste waar je "bang" voor moet zijn bij kleine dosis pep. is dat je gewoon genoeg blijft eten, dan verlies je 0,0 spier.
ik zeg ook niet dat je een gram speed per dag zou moeten slikken. maar bijv 200MG bij meal 2 van de dag ofzo. is je metabolism de komende 12 uur wel geboost

je metabolisme gaat overuren draaien van speed

Laatst bewerkt:
Efedrine plantaardig?
Je bent in de war met Ephedra, waar efedrine uitgehaald kan worden.
De efedrine die in ziekenhuizen word gebruikt is gewoon synthetisch (nagemaakt).

Las ik op wiki,gelijk heb je Utrechter bedankt om me te verbeteren!

Normale reactie=normaal karma :D

Terug
Naar boven