Winning
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Zoek anders eens "acne steroid" op in google. nuff said---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------
http://www.google.be/imgres?imgurl=...1t:429,r:0,s:17&tx=125&ty=55&biw=1280&bih=598
Adderal wordt in belgie (nederland) helemaal niet voorgeschreven. de dextro-amphetamine werd tot enkele jaren terug magistraal voorbereid, maar weet niet hoe de situatie nu zit.Ionamin (Phetermine)
@ Calyptus; Ik weet niet hoe het zit in belgie..
Waarom krijg ik Dex. Sulfaat voorgeschreven ipv Adderal ?
---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------
73%.. Tja, als jij weet hoe goed jouw gear gedoseerd is is het mogelijk om te kunne uitwegen hoeveel jij nodig hebt.
Maar ik denk dat de kwaliteit van straat pep zo verschillend is, en dat niemand zijn zooi onderzoekt, zal het maken van gedoseerde caps puur gokken zijn.![]()
Het is het cumulatieve effect van verscheidende drugs gecombineerd bovenop de lange nachten, slechte voeding terwijl en dehydratie die voor hersenbeschadiging zorgt bij gebruikers van alcohol/hard drugs (aangewezen in studies bv dat (normaal) mdma gebruik bijna niet schadelijk is indien het opzich wordt gebruikt.)Met het zuipen en smoken gaat idd zo ,maar dan alleen sneller en meer.
1+1=2
Ik zie het bij recreatieve gebruikers ook, want die hebben hetzelfde hersenen als smokers en zuipers? Of denk jij dat recreatieve gebruikers speciale hersenen hebben die er wel bestand voor zijn?

zie je toch wel regelmatig in deze sectie, maar 80% is ook on, of geirriteerd dat ze off zijn