Fitness Seller

Amfetamines als vetverbrander?

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

http://www.google.be/imgres?imgurl=...1t:429,r:0,s:17&tx=125&ty=55&biw=1280&bih=598
Zoek anders eens "acne steroid" op in google. nuff said
Ionamin (Phetermine)

@ Calyptus; Ik weet niet hoe het zit in belgie..

Waarom krijg ik Dex. Sulfaat voorgeschreven ipv Adderal ? ???

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

73%.. Tja, als jij weet hoe goed jouw gear gedoseerd is is het mogelijk om te kunne uitwegen hoeveel jij nodig hebt.

Maar ik denk dat de kwaliteit van straat pep zo verschillend is, en dat niemand zijn zooi onderzoekt, zal het maken van gedoseerde caps puur gokken zijn. :rolleyes:
Adderal wordt in belgie (nederland) helemaal niet voorgeschreven. de dextro-amphetamine werd tot enkele jaren terug magistraal voorbereid, maar weet niet hoe de situatie nu zit.
Met het zuipen en smoken gaat idd zo ,maar dan alleen sneller en meer.
1+1=2
Ik zie het bij recreatieve gebruikers ook, want die hebben hetzelfde hersenen als smokers en zuipers? Of denk jij dat recreatieve gebruikers speciale hersenen hebben die er wel bestand voor zijn?
Het is het cumulatieve effect van verscheidende drugs gecombineerd bovenop de lange nachten, slechte voeding terwijl en dehydratie die voor hersenbeschadiging zorgt bij gebruikers van alcohol/hard drugs (aangewezen in studies bv dat (normaal) mdma gebruik bijna niet schadelijk is indien het opzich wordt gebruikt.)

Ok jij denkt dus dat je niet kan afvallen zonder cardio en wat caffeine tabs?
Wat wou je dan gaan doen een Sonja Bakker dieet? Of die zooi slikken en maar wachten totdat je gaat smelten? En geen een van die middelen is een wondermiddel. Het blijft wel een drug en om de dosis te gaan verlagen om er een "soort" BB middel van te gaan maken lijkt me niet in orde.

zie je mn avatar? bereikt zonder ook maar iets te nemen.

maar ik begrijp niet waarom ik reageer op je, want je hebt overduidelijk de boodschap gemist van mijn bericht.

maar wie gebruikt er ionamin? ff gebruikers ervaringen verzamelen hiero

Dat is zeker netjes, respect !

maar wie gebruikt er ionamin? ff gebruikers ervaringen verzamelen hiero

Alleen boris heeft het gebruikt naar mijn weten.
Misschien wel meerdere maar dat zou ik niet meer weten.

Toch raar dat het dan als medicijn vaak wordt voorgeschreven ?

Maar dit is wel altijd onder dokters begeleiding en doseringen worden niet extreem snel verhoogd.
Je geeft het zelf ook aan Amf hoort niet thuis in deze sport, ben ik met je eens maar er zijn zat andere middelen die als derivaat bijna het zelfde werken en waarmee ook goed af te vallen is.
Dat bedoelde ik met afwegen, minder verslaving gevoellig etc.

Ok jij denkt dus dat je niet kan afvallen zonder cardio en wat caffeine tabs?
Wat wou je dan gaan doen een Sonja Bakker dieet? Of die zooi slikken en maar wachten totdat je gaat smelten? En geen een van die middelen is een wondermiddel. Het blijft wel een drug en om de dosis te gaan verlagen om er een "soort" BB middel van te gaan maken lijkt me niet in orde.

Ben ik totaal met je eens, wel even ter extra info ligt idd altijd aan de dosering.
De vraagstelling vind ik niet raar, want het is de AAS sectie, maar ik blijf bij mijn standpunt er zijn mildere middelen dan amfe die gewoon niet in de BB wereld thuis horen.

Maar iedereen heeft zijn eigen keuze, werken zal het dat is een ding wat zeker is.

En als het voor een feestje is 1 keer per week of maand, zal dit echt geen invloed hebben als je dit af en toe gebruikt.

Laatst bewerkt:
had al gelezen dat de echte niet meer worden gemaakt, maar volgens mij had animellegs Adipex 37,5 en ging er hard op

maar ik begrijp niet waarom ik reageer op je, want je hebt overduidelijk de boodschap gemist van mijn bericht.

ja kennelijk keek ik over kje avatar ook heen:):cool:
foto = respect
er zit niet 1 maar meerdere in welke bedoel je?

Waarom reageer je dan ook? Begrijpen voor jou is dus lastig, nu snap ik waarom je mij niet begrijpt.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: RvR
ja kennelijk keek ik over kje avatar ook heen:):cool:
foto = respect
er zit niet 1 maar meerdere in welke bedoel je?

Waarom reageer je dan ook? Begrijpen voor jou is dus lastig, nu snap ik waarom je mij niet begrijpt.

het niveau daalt aardig op deze manier.
we hebben blijkbaar een compleet andere kijk op dingen, prima toch.
doe jij jouw ding, doe ik het mijne.

niet alles hoeft een eindeloze discussie te worden :p zie je toch wel regelmatig in deze sectie, maar 80% is ook on, of geirriteerd dat ze off zijn:D

ik had ook geen andere gedachte. Doe jij jou ding ik de mijne. Einde discussie dan;)

die foto van rvr is uit 2006 man :roflol:

• Like
die foto van rvr is uit 2006 man :roflol:

ja inderdaad (ook al snap ik niet wat het uitmaakt in deze situatie?)
Maar ik geloof er dus wel in dat je zonder spullen kunt cutten.

Maar waar het mij om gaat, is dat dit deel van het forum gericht is op heftigere producten, die qua (bij)werking de standaard producten als caffeine, groene thee etc extreem overtreffen. Het zijn gewoon geen soortgelijke producten.

Het is ook puur afhankelijk van je metabolisme of je met die standaard producten lean kunt worden of blijven. Maar inderdaad heel scherp opgemerkt dat mijn avatar uit 2006 dateert.

ik word echt heeeeeeel moeilijk lean, het is me niet gelukt tot nu toe, heb zonder producten geprobeerd, met natuurlijke zoals caffeine, zelfs met ecay clen t3 lukt het me niet :O

Gasten als RvR in 2006 eten bijna geen vetten.
Strenge eetschema en trainen kom je er wel.
Zo een eetschema moet je ook lusten, is niet voor iedereen weg gelegd.

ozgur weet jij wel hoe je moet cutten ? Het gaat voornamelijk over kh schrappen, niet vetten. Als je geen verstand hebt moet je't hier ook niet komen verkondigen hoor.

• Like
ozgur weet jij wel hoe je moet cutten ? Het gaat voornamelijk over kh schrappen, niet vetten. Als je geen verstand hebt moet je't hier ook niet komen verkondigen hoor.

Heb ik het hier over cutten? Waar zie jij dat dan?
Moeilijk he lezen en begrijpen wat je ook inderdaad leest.
Ik heb het alleen nog over vetten gehad, daar gaat het topic toch ook over? En ga me geen verstand voor lezen, dat heb ik niet nodig en zeker niet van jou.

Vind het nou net jammer, als je nou eens bij je eerste vraag bleef en niet verder typte zou ik je wat serieuzer nemen.

Laatst bewerkt:
heb ik het hier over cutten? Waar zie jij dat dan?
Moeilijk he lezen en begrijpen wat je ook inderdaad leest.
Ik heb het alleen nog over vetten gehad, daar gaat het topic toch ook over? En ga me geen verstand voor lezen, dat heb ik niet nodig en zeker niet van jou.

Vind het nou net jammer, als je nou eens bij je eerste vraag bleef en niet verder typte zou ik je wat serieuzer nemen.

+1

Na een tablet d-amfetamine, zit je wel strakker in je vel, de dag erna ook nog.
Puffy nipples weg enzo.

Maar kan zeer catabool werken, zeker als je tijdens gebruikt veel beweegt, slecht eet, slaapt etc. etc.
Maar dat geld voor alle stimulerende middelen, van caffeine tot amfetamine bij wijze van spreken.

je gaat trippen van die zooi!!!! denk je 200kg te kunnen bankdrukken bam til je het op > valt op je nek > RIP!

of je breekt je polsen al bij het (/poging tot) optillen....

waarom zou je iets willen gebruiken wat niet eens de 1% van de bbers gebruiken....

gebruik > Methylhexanamine (1,3 DMAA)
en het is legaal! zit onder andere in CRACK enzo
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.xxlnutrition.nl/13-dimethylamylamine/primaforce
http://nl.wikipedia.org/wiki/Methylhexanamine

volgens mij heb jij het nog nooit gebruikt want je gaat wel rare dingen doen maar geen 200kg bankdrukken hoor..

amphetamine is origineel op de markt gebracht als vermageringsmiddel.

Maar het is er ook weer afgehaald door het verslavingspotentieel en de gevolgen hiervan. Speed-junks zijn nog onbetrouwbaarder als hero-junks.

.

dikke, dikke, dikke onzin...

Terug
Naar boven