Fitness Seller

ampules breken gaat steeds mis

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
99
Lengte
1m80
Jongens,

Ik gebruik sinds kort ampules van Shre ga merk niet noemen maar gene die het merk kennen weet welke merk het is.

Alleen de ampules zijn haast niet te breken heel stevig, en als ik ze heb gebroken splinteren die kleine stukjes glaasjes overal en komen ook in me olie terecht. Heb zelf een vial in 2 gebroken en olie verloren omdat ik te hard deed.

Met wat kan ik deze ampules het best breken'? En als er stukjes glas in je spieren komen waar je injecteert is dit dan erg?

kheb ze ook gehad ja, ben maar overgestapt irritante dingen..

je kunt ze stukje invijlen dat helpt wel.. of met dop van een stift oid helpt ook nog wel is

Schroef een pen uit elkaar en schuif die over de ampul zodat je hefboompje maakt zeg maar. Of bestel een ampullen vijltje.
Of glas in je lichaam erg is kun je zelf wel bedenken lijkt me.

Je duim horizontaal en wat losjes tussen je vinger en duim houden. Is wat lastig uit te leggen zo eigenlijk.

Ik heb deze ampullen ook. Als ze niet makkelijk breken vijl ik ze een beetje. Ik wikkel papier om de ampul heen voor het geval de ampul breekt. Tot nu toe nog maar 1 keer gehad.

Ohjee, heeft er 1 weer het (AAS) forum gevonden :o

Ik heb op daxtrio een speciaal hulp middel gezien om ampullen tebreken
misschien is dat wat voor je

Dop van een pen . Klik je hem er zo af

Heb ik ook met hetzelfde merk gehad. Methode die prima werkt is als volgt.

Ik wikkel een theedoek om het onderste gedeelte (dubbel) ter voorkoming van glas in je hand en het helpt ook met niet al te veel kracht erop te zetten. En dan de bovenkant met een huls van een pen (ik moest wel even zoeken voor ik de juiste had gevonden). Ik tik er een paar keer tegen aan (ergens gelezen dat dit helpt). En dan met beleid het hefboom effect erop loslaten. Bij teveel kracht dan gaat het mis idd.

...nu moet ik alleen nog een losse ampul weten te fixen ergens...zucht...of een heel nieuw doosje kopen en mn kuur doortrekken. Dillema...want ja alles moet op. Waarom? Dunno, goede vraag.

• Topic Starter Topic Starter
kan ik niet met een keuken mes ampul beetje schafen en dan moet het wel eraf kunnen tog?

Terug
Naar boven