AndroidHealthClinic

Amsterdam vs Rotterdam

Ruud0111

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.490
Lengte
1m83
Massa
91kg
Hee DBB vrienden,

Vanavond ga ik uit in either Amsterdam of Rotterdam, maar weet nog niet precies welke stad.

Welke is het vetste voor uit te gaan van mensen rond de 18-20?

Gelieve ook te noemen welke club ik heen moet gaan :)

en waar veel 16 jarige breezersletjes zijn

Met haren op je onderrug maak je meer kans in 010.

• Topic Starter Topic Starter
[afbeelding niet meer beschikbaar]

een beetje laat maar in amsterdam zijn niet echt clubs waar 16 jarige breezahs heengaan. dan moet je naar hockeyfeesten of naar een feest

Rotterdam: Toffler, Perron, Vief & Vuig, Blender. Veel techno en tech-house. Op vrijdag gaat het in Vief & Vuig aardig los op dubstep.

Je kunt natuurlijk ook naar tranendallen als Beurs, Sorbonne of al die paupertenten op het Stadhuisplein. 'Tis maar net wat voor publiek en muziek je wilt.

Voor Beurs en Sorbonne etc zou ik wel oordoppen meenemen

een beetje laat maar in amsterdam zijn niet echt clubs waar 16 jarige breezahs heengaan. dan moet je naar hockeyfeesten of naar een feest
Waar hangen die duizenden br33z4hs dan uit? Denk niet dat jij elke tent in Amsterdam bezocht hebt of wel?:rolleyes:

Waar hangen die duizenden br33z4hs dan uit? Denk niet dat jij elke tent in Amsterdam bezocht hebt of wel?:rolleyes:
nee maar ben er vrij zeker van, de wat oudere mensen gaan naar de tenten met een vast programma, je zult er ook wel hier en daar kleine groepjes breezahs zien. maar in air komen ook vrij jonge chicks maar meestal iets ouder dan 16

Om jezelf op te hangen of de DJ? :D
Ik zou gaan voor de DJ voor het algemeen maatschappelijk belang eigenlijk.

Rotterdam of Amsterdam, TS is 19, zoekt 16 jarige breezersletjes...

Dan is de keuze qua discotheek toch duidelijk lijkt me?

rotterdam - hollywood een walhalla voor 16 jarig sletjes die zelfs om 5 uur smorgens worden opgehaald door hun mammie

verder al die gewone tenten zowel in adam als in rdam komen allemaal vrij jong publiek of die voetbal sjonnies die komen stampen.

de oudere publiek van 25j en ouder gaan meer naar de echte "feesten" zoals in rdam maassilo en off corso, in adam rai, gashouder en ook wel soms de escape.

Sorbonne zou ik mijden als de pest...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface: owt?

.

Rotterdam: Toffler, Perron, Vief & Vuig, Blender. Veel techno en tech-house. Op vrijdag gaat het in Vief & Vuig aardig los op dubstep.

Je kunt natuurlijk ook naar tranendallen als Beurs, Sorbonne of al die paupertenten op het Stadhuisplein. 'Tis maar net wat voor publiek en muziek je wilt.

Dit!! Waterfront en Bootleg hebben soms ook wel toffe feestjes.
Rotterdam heb je in ieder geval genoeg keus.

Terug
Naar boven