MuscleMeat

Anabolen 21

Ja want dat heeft alles met elkaar te maken zeker de reden die TS gaf ,ga met je negatief gelul ergens anders stoer doen ouwe.
Ik weet waarover ik spreek, jij niet. Die types kwamen meestal niet door de opleiding. Wat heeft dit met stoer doen te maken? 't Is gewoon een vaststelling. Niks negatief aan.

• Topic Starter Topic Starter
Mentaal weet ik niet of ik door de opleiding kom fysiek zeker wel ik kan 100 pushups zonder rust en goeie vorm helemaal uitgestrekt. Ik loop 3km binnen 12 minuten en voor de rest spreekt vanzelf. Ik train nu al 1,5 tot 2 jaar cardio en ben van 90kilo naar 65 kilo gegaan omdat ik het korps in wilde. De term "zulke types" vind ik ook een beetje misplaatst maar ik snap dat je door deze vraag een slecht voor oordeel hebt. Verder ben ik inderdaad serieus want ik ben gewoon zoveel afgevallen dat ik bang ben dat als ik ga bulken dat ik weer veel vet ga aankomen. Wat ik er na weer af moet zien te krijgen....

Mentaal weet ik niet of ik door de opleiding kom fysiek zeker wel ik kan 100 pushups zonder rust en goeie vorm helemaal uitgestrekt. Ik loop 3km binnen 12 minuten en voor de rest spreekt vanzelf. Ik train nu al 1,5 tot 2 jaar cardio en ben van 90kilo naar 65 kilo gegaan omdat ik het korps in wilde. De term "zulke types" vind ik ook een beetje misplaatst maar ik snap dat je door deze vraag een slecht voor oordeel hebt. Verder ben ik inderdaad serieus want ik ben gewoon zoveel afgevallen dat ik bang ben dat als ik ga bulken dat ik weer veel vet ga aankomen. Wat ik er na weer af moet zien te krijgen....

Opletten voor blessures ,dit is na het mentale de 2e belangrijkste oorzaak van stopzetten van de opleiding. Het grootste deel van degenen die afhaken zijn er die het mentaal niet aankunnen. De rest valt af door blessures.

Je kan licht bnven onderhoud eten. Dan zal je zo vet niet worden. En gewoon cardio blijven doen voor je conditie op peil te houden. Maar niet overdrijven met het trainen en cardio voor je aan je opleiding moet beginnen.

Laatst bewerkt:
Ga je nu wel of niet kuren? En hoe zit het met je tijden op de 3km als je 5 kilo erbij hebt gekuurd?

Je kan een beetje epo nemen voor het uithoudingsvermogen

Als je nu op jouw leeftijd al informeert naar AS om je doel te halen, ben je mentaal te zwak alhoewel het voor een normale sportieve gast gemakkelijk haalbaar is. Dat je 100 push up's zonder rust kan doen, geloof ik niet. Ik doe al jaren geregeld push up's en ik kan het niet. Ik wou verleden jaar meedoen aan die wedstrijden die Sanca op dit forum organiseert en daar had de winnaar er (denk ik) ongeveer 60 gehaald. Ik was daarvoor aan het trainen maar had mij toen geblesseerd aan mijn schouder maar ik zou niet aan 60 geraakt zijn. Ik vroeg mij toen ook af "waar zijn nu die gasten die beweren dat ze 100 push up's kunnen doen". Er heeft alleszins nog nooit iemand aan mij getoond dat hij 100 deftig uitgevoerde push up's kan doen.

mensen vergeten dat echte mariniers en commando's (geen luchtmobiele brigade flapdrollen) over uitzonderlijke fysieke talenten moeten beschikken ,

verder buitengewoon veel discipline en een zeer evenwichtig karakter ,de gemiddelde man is bij voorbaat al kansloos

mensen vergeten dat echte mariniers en commando's (geen luchtmobiele brigade flapdrollen) over uitzonderlijke fysieke talenten moeten beschikken ,

verder buitengewoon veel discipline en een zeer evenwichtig karakter ,de gemiddelde man is bij voorbaat al kansloos
Het wordt fel overdreven. Een gewone fysieke conditie is genoeg. De meesten geven op omdat ze het mentaal niet aankunnen of denken dat ze het niet kunnen.En dan heb je de pechvogels die medisch afgekeurd worden tijdens de opleiding. Meestal knie of rugproblemen of blessure.

over uitzonderlijke harde mannen gesproken, deze Duitsers (duikers) doen absoluut niet onder voor de seals

Laatst bewerkt:
Ik weet toevallig dat om in Rusland in aanmerking te komen voor een elite-eenheid zoals Spetsnaz je o.a. 30 pull ups, 30 dips en 1000 meter onder de 3 minuten moet kunnen lopen.

Dat is nu niet bepaald voor iedereen weggelegd, met of zonder enhancement. Enkel voor de genetische elite.

Ik weet toevallig dat om in Rusland in aanmerking te komen voor een elite-eenheid zoals Spetsnaz je o.a. 30 pull ups, 30 dips en 1000 meter onder de 3 minuten moet kunnen lopen.

Dat is nu niet bepaald voor iedereen weggelegd, met of zonder enhancement. Enkel voor de genetische elite.

en je moet op elite niveau evenwichtig en stressbestendig zijn

Volgens mij overschat je het korps dan best wel, ik heb zat jongens om mij heen die hun baret hebben en dat valt echt reuze mee met die eigenschappen...

in België misschien ,bij ons moet je echt over wat meer beschikken het zijn niet voor niets elite troepen
Ik zat bij de para commando's (Belgische elitetroepen) en heb regelmatig met de mariniers van het Nederlandse leger gezeten. Ze kwamen bij ons in Schaffen op stage valschermspringen. Om het einde van je opleiding moest je 16 km met rugzak en bewapening in 2 uur kunnen lopen, 200m met een man en beide wapens op je schouder binnen een bepaalde tijd lopen, hindernissenpiste en koordenpiste binnen een bepaalde tijd. Je moet ook met bewapening kunnen zwemmen. Dan kon je pas een maand op commandokamp (wat wel redelijk zwaar was) gevolgd door de cursus valschermspringen. Was je geslaagd, ging je naar je eenheid. Het is vooral een mentale kwestie en die was voor mij het moeilijkst wat weersomstandigheden betreft. Het fysieke, sportieve gedeelte valt mee. De vrieskou, de regen en het slaapgebrek zijn de zaken die je moet leren trotseren. En je moet je hoogtevrees kunnen overwinnen voor diegenen zoals mij die aangeboren hoogtevrees hebben. Opleidingen voor para commados, mariniers, legionnairs verschillen bijna niet. Je moet er echt niet uitzonderlijk voor zijn want ik kon het en ik was zelfs één van de besten tijdens de opleiding. Dat zegt genoeg.

• Like
Waarderingen: BB_
Volgens mij overschat je het korps dan best wel, ik heb zat jongens om mij heen die hun baret hebben en dat valt echt reuze mee met die eigenschappen...

nee hoor, onderstaand soort mariniers ( NLMARSOF )overschat ik absoluut niet ,elite van de elite

NLMARSOF kan wereldwijd dag en nacht worden ingezet. Dat kan zijn voor terrorismebestrijding, grootschalig en in complexe situaties. Denk aan een vliegtuigkaping of een gijzeling aan boord van een ferry of een cruiseschip. Ook voeren zij geheime verkenningen uit en speciale missies op land en zee zoals:

• het beveiligen offshore installaties;
  • het bevrijden van landgenoten;
  • het aanhouden van oorlogsmisdadigers;
  • het trainen van buitenlandse politie of militairen, bijvoorbeeld in de strijd tegen ISIS.
Ze beheersen een heel scala aan vaardigheden, wapens, hulp en vervoersmiddelen. Zo zijn naast de kajak recent de sneeuwscooter en de minionderzeeër aan het assortiment toegevoegd. Ze zijn bedreven in extreme parachute acties en kunnen (gevechts)operaties uitvoeren onder alle omstandigheden. Hun motto is, "Nec timide, nec tumide" ("Zonder vrees, zonder overmoed").

De BBE-Mariniers is opgenomen in de DSI structuur onder de naam Unit Interventie Mariniers (UIM), later hernoemd tot M-Squadron

• M-Squadron (Maritime Counter Terrorism Squadron): Heeft als taak contraterreur operaties uit te voeren in nationale en internationale omgeving.
  • C-Squadron (Conventional Squadron): Omvat twee eenheden die speciale operaties uitvoeren in een maritieme, bergrijke of arctische omgeving.

Selectie[bewerken]
Alleen SOC (Special Operations Capable) mariniers kunnen zich aanmelden voor een opleiding tot NLMARSOF operator. Voor ze daar aan kunnen beginnen moeten ze eerst de drie weken durende Aptitude selectie doorlopen. De Aptitude lijkt nog het meest op de beruchte Britse SAS selection[2], en bestaat naast fysieke eisen ook uit mentale testen. Zo wordt er gekeken naar de emotionele stabiliteit van de mariniers en hoe goed ze kunnen omgaan met onzekerheid en stress, zoals hoe koelbloedig ze op grote hoogte kunnen werken, hoe goed ze met tijdsdruk om kunnen gaan en hoe goed ze kako (kaart/kompas) opdrachten kunnen uitvoeren. De eerste week is het programma bekend voor de deelnemer, de volgende twee weken zijn onbekend. Deze 3 weken zijn inclusief de weekeinden en wordt in bivak doorgebracht. Het afval percentage ligt gemiddeld op 50%.

Falen op een enkel onderdeel betekent het einde van de selectie voor de deelnemer. Het kader is hierin erg streng, en niet alleen voor de aspirant operators. Elk jaar moet iedere operationele operator de fysieke eisen van de Aptitude met succes doorstaan. Falen betekent het einde van zijn loopbaan als NLMARSOF operator.

KCT

Aangezien het animo zeer hoog is onder kandidaten om Commando Speciale Operaties te worden en de opleidingscapaciteit beperkt is selecteren wij uiteindelijk de beste kandidaten. Dat betekent dat je na het positief doorlopen van de Kennismakingsdagen KCT geen uitslag krijgt over starten aan de AMOL of Vooropleiding. Je zult binnen een redelijke termijn voor aanvang opleiding te horen krijgen of je tot de meest geschikte kandidaten behoort.

Laatst bewerkt:
De opleiding voor de Special forces in België is een andere zaak die voor weinigen is weggelegd. Daar moet je wel uitzonderlijk voor zijn. Maar dit is geen gewone eenheid van het leger.

nee hoor, onderstaand soort mariniers overschat ik absoluut niet ,elite van de elite

De BBE-Mariniers is opgenomen in de DSI structuur onder de naam Unit Interventie Mariniers (UIM), later hernoemd tot M-Squadron

• M-Squadron (Maritime Counter Terrorism Squadron): Heeft als taak contraterreur operaties uit te voeren in nationale en internationale omgeving.
  • C-Squadron (Conventional Squadron): Omvat twee eenheden die speciale operaties uitvoeren in een maritieme, bergrijke of arctische omgeving.

Aangezien het animo zeer hoog is onder kandidaten om Commando Speciale Operaties te worden en de opleidingscapaciteit beperkt is selecteren wij uiteindelijk de beste kandidaten. Dat betekent dat je na het positief doorlopen van de Kennismakingsdagen KCT geen uitslag krijgt over starten aan de AMOL of Vooropleiding. Je zult binnen een redelijke termijn voor aanvang opleiding te horen krijgen of je tot de meest geschikte kandidaten behoort.
Maar dit is zoals de special forces een aparte eenheid en die opleiding wordt gevolgd door militairen die al een tijdje in dienst zijn. Maar een opleiding om je baret para commando of marinier, witte kepie legionnair is goed te doen voor een gezonde, sportieve gast.

nee hoor, onderstaand soort mariniers ( NLMARSOF )overschat ik absoluut niet ,elite van de elite

NLMARSOF kan wereldwijd dag en nacht worden ingezet. Dat kan zijn voor terrorismebestrijding, grootschalig en in complexe situaties. Denk aan een vliegtuigkaping of een gijzeling aan boord van een ferry of een cruiseschip. Ook voeren zij geheime verkenningen uit en speciale missies op land en zee zoals:

• het beveiligen offshore installaties;
  • het bevrijden van landgenoten;
  • het aanhouden van oorlogsmisdadigers;
  • het trainen van buitenlandse politie of militairen, bijvoorbeeld in de strijd tegen ISIS.
Ze beheersen een heel scala aan vaardigheden, wapens, hulp en vervoersmiddelen. Zo zijn naast de kajak recent de sneeuwscooter en de minionderzeeër aan het assortiment toegevoegd. Ze zijn bedreven in extreme parachute acties en kunnen (gevechts)operaties uitvoeren onder alle omstandigheden. Hun motto is, "Nec timide, nec tumide" ("Zonder vrees, zonder overmoed").

Selectie[bewerken]
Alleen SOC (Special Operations Capable) mariniers kunnen zich aanmelden voor een opleiding tot NLMARSOF operator. Voor ze daar aan kunnen beginnen moeten ze eerst de drie weken durende Aptitude selectie doorlopen. De Aptitude lijkt nog het meest op de beruchte Britse SAS selection[2], en bestaat naast fysieke eisen ook uit mentale testen. Zo wordt er gekeken naar de emotionele stabiliteit van de mariniers en hoe goed ze kunnen omgaan met onzekerheid en stress, zoals hoe koelbloedig ze op grote hoogte kunnen werken, hoe goed ze met tijdsdruk om kunnen gaan en hoe goed ze kako (kaart/kompas) opdrachten kunnen uitvoeren. De eerste week is het programma bekend voor de deelnemer, de volgende twee weken zijn onbekend. Deze 3 weken zijn inclusief de weekeinden en wordt in bivak doorgebracht. Het afval percentage ligt gemiddeld op 50%.

Falen op een enkel onderdeel betekent het einde van de selectie voor de deelnemer. Het kader is hierin erg streng, en niet alleen voor de aspirant operators. Elk jaar moet iedere operationele operator de fysieke eisen van de Aptitude met succes doorstaan. Falen betekent het einde van zijn loopbaan als NLMARSOF operator.

KCT

Ik dacht dat jij het over de ‘gewone’ mariniers had, MARSOF etc is andere koek idd

Terug
Naar boven