XXL Nutrition

Anabolen 21

Als je nu op jouw leeftijd al informeert naar AS om je doel te halen, ben je mentaal te zwak alhoewel het voor een normale sportieve gast gemakkelijk haalbaar is. Dat je 100 push up's zonder rust kan doen, geloof ik niet. Ik doe al jaren geregeld push up's en ik kan het niet. Ik wou verleden jaar meedoen aan die wedstrijden die Sanca op dit forum organiseert en daar had de winnaar er (denk ik) ongeveer 60 gehaald. Ik was daarvoor aan het trainen maar had mij toen geblesseerd aan mijn schouder maar ik zou niet aan 60 geraakt zijn. Ik vroeg mij toen ook af "waar zijn nu die gasten die beweren dat ze 100 push up's kunnen doen". Er heeft alleszins nog nooit iemand aan mij getoond dat hij 100 deftig uitgevoerde push up's kan doen.
61 op 1 minuut hier full rom paar jaartjes terug. Om de max te halen van punten moest je er 50 doen. Vroeger waren het er 70 op 2 minuten om de max aan punten te halen. Ik zat er ruimschoots boven. 100 lijkt me als jonge gast haalbaar als je er op traint.

Laatst bewerkt:
De opleiding voor de Special forces in België is een andere zaak die voor weinigen is weggelegd. Daar moet je wel uitzonderlijk voor zijn. Maar dit is geen gewone eenheid van het leger.
Pathfinders is ook niet te onderschatten.

Pathfinders is ook niet te onderschatten.
Dat ken ik niet. Ik denk wel dat het nu moeilijker is dan vroeger en militairen beter opgeleid worden. De ingangstesten voor para's zijn ook moeilijker heb ik gehoord. Vroeger was dat gemakkelijk, enkel de looptest (3000m in 12min) was niet van de poes op dat heuvelachtig terrein in Flawinne.

Dat ken ik niet. Ik denk wel dat het nu moeilijker is dan vroeger en militairen beter opgeleid worden. De ingangstesten voor para's zijn ook moeilijker heb ik gehoord. Vroeger was dat gemakkelijk, enkel de looptest (3000m in 12min) was niet van de poes op dat heuvelachtig terrein in Flawinne.
Hoe die staan tov de SF weet ik niet.
Maar de pathfinders werken ook vaak geisoleerd. Springen van op grote hoogte met zuurstof e.d.

Er is door de jaren heen veel veranderd. Speciale drills en medische technieken als jij of je buddy geraakt bent.

Het schieten is ook helemaal anders.
Vroeger was het paar keer per jaar op de pens liggen en wat vuren.

Nu is het op meerdere doelen,verschillende afstanden. Snel van lader wisselen. Lichte en zware hapering oplossen,transitie van hoofdwapen naar backup wapen enz.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Als je nu op jouw leeftijd al informeert naar AS om je doel te halen, ben je mentaal te zwak alhoewel het voor een normale sportieve gast gemakkelijk haalbaar is. Dat je 100 push up's zonder rust kan doen, geloof ik niet. Ik doe al jaren geregeld push up's en ik kan het niet. Ik wou verleden jaar meedoen aan die wedstrijden die Sanca op dit forum organiseert en daar had de winnaar er (denk ik) ongeveer 60 gehaald. Ik was daarvoor aan het trainen maar had mij toen geblesseerd aan mijn schouder maar ik zou niet aan 60 geraakt zijn. Ik vroeg mij toen ook af "waar zijn nu die gasten die beweren dat ze 100 push up's kunnen doen". Er heeft alleszins nog nooit iemand aan mij getoond dat hij 100 deftig uitgevoerde push up's kan doen.
zonder rust bedoel ik mee zonder dat ik opsta en 30 seconden rust ik "rust" wel in push-up stand

ik ben 30 kilo afgevallen door die hard te trainen en cardio te doen.. je snapt vast wel dat het heel onlogisch en een beetje vervelend voor mij is om weer te gaan aankomen na zoveel moeite in afvallen te hebben gestopt. Ik heb jaren lang met een zelfbeeld van 0% geleefd en ben eindelijk weer blij. Ik wil breder worden maar daarvoor moet ik gaan bulken en ben dus te bang om weer te dik te worden. Ik wil het liefst naar de 10% bodyfat en daar blijven maar wel spieren blijven opbouwen ik dacht misschien helpt een kuur daarbij.

Even trouwens een uitleg over korps mariniers, lmb, en commando's.
Korps mariniers en lmb is fysiek het zelfde er zit verschil in zwemmen en mentaal is het zwaarder (vooral de eindoefening). Het is vooral cardio want de eisen voor kracht is heel basic en kan iedere tiener die redelijk goed trained halen. Voor de fysieke test van lmb en het korps moet je 4 pullups kunnen 30 pushups en 30 sit-ups. Aangezien ik al op de 4 muscle ups zit is het makkelijk te doen. 2700 meter hardlopen binnen 12 minuten word het meest onderschat en hier vallen de meeste mensen op af (het weer heeft ook een t*ring grote impact trouwens). Voor commando moet je 2800 meter lopen wat weinig lijkt maar is een dik verschil.
Je kan als commando beginnen zonder ervaring in defensie maar meestal word je als tip meegegeven om eerst bij de lmb te gaan werken en daarna voor commando gaan. Voor de MARSOF ligt het anders je moet 2 jaar ervaring hebben in het korps en verschillende trainingen hebben gedaan (winter en jungle training enzovoort). Ik kom van een heuse mariniers familie en van jongs af aan had ik al iets met het korps. Ik weet ook dat als je een kwa fitheid in het normale korps een 8 bent ben je in MARSOF een 6. Mijn grootste droom is kikvors bij NLMARSOF te worden maar 99% van de mariniers die ik ken zegt dat ik dat uit mijn hoofd moet zetten want de kans is bijna nihil dat je erbij komt. Kikvors is de zwaarste opleiding binnen defensie en 1 van de zwaarste ter wereld.

Korps mariniers en lmb is fysiek het zelfde er zit verschil in zwemmen en mentaal is het zwaarder (vooral de eindoefening). Het is vooral cardio want de eisen voor kracht is heel basic en kan iedere tiener die redelijk goed trained halen. Voor de fysieke test van lmb en het korps moet je 4 pullups kunnen 30 pushups en 30 sit-ups. Aangezien ik al op de 4 muscle ups zit is het makkelijk te doen. 2700 meter hardlopen binnen 12 minuten word het meest onderschat en hier vallen de meeste mensen op af (het weer heeft ook een t*ring grote impact trouwens). Voor commando moet je 2800 meter lopen wat weinig lijkt maar is een dik verschil.
Je kan als commando beginnen zonder ervaring in defensie maar meestal word je als tip meegegeven om eerst bij de lmb te gaan werken en daarna voor commando gaan. Voor de MARSOF ligt het anders je moet 2 jaar ervaring hebben in het korps en verschillende trainingen hebben gedaan (winter en jungle training enzovoort). Ik kom van een heuse mariniers familie en van jongs af aan had ik al iets met het korps. Ik weet ook dat als je een kwa fitheid in het normale korps een 8 bent ben je in MARSOF een 6. Mijn grootste droom is kikvors bij NLMARSOF te worden maar 99% van de mariniers die ik ken zegt dat ik dat uit mijn hoofd moet zetten want de kans is bijna nihil dat je erbij komt. Kikvors is de zwaarste opleiding binnen defensie en 1 van de zwaarste ter wereld.

Die afstanden zijn goed te doen als je er wat voor traint. 2700 of 2800 iss idd een dik verschil ookal lijkt het niet zo.
Maar als je als jonge gast wat traint lukt dat. Ik haal die tijden nog op mn 42 en ben geen loopfanaat.

over uitzonderlijke harde mannen gesproken, deze Duitsers (duikers) doen absoluut niet onder voor de seals

Gisteravond voor het slapen gaan nog even gekeken... Echt fucking ziek wat die gasten allemaal moeten doorstaan. Kom eigenlijk een beetje woorden tekort om uit te drukken hoe bewonderenswaardig het is.

Vraag me wel een beetje af waarom iemand dat nu echt zou willen :eek!:

Kan niet begrijpen waarom iemand dat zou willen, kan er ook niet echt bewondering voor opbrengen.
Uberhaupt de fascinatie van sommigen voor defensie en aanverwante organisaties blijft me verbazen.

"...99% van de mariniers die ik ken..." hoeveel ken jij er in absolute aantallen?

Je lult ook een hele boel onzin.

En weer een die bij het korps mariniers wil ..
zorg eerst maar eens dat je de KMA afrond .. 99,9 procent faalt op niet op het fysieke vlak maar op het mentale vlak ..

Je hebt jarenlang een zelfbeeld gehad van 0 procent .. doorgaans zijn mariniers vaak haantjes , popiejopies , vaak de pestkoppen en de kijk mij eens gastjes ..

Iemand met een laag zelfbeeld hebben ze daar niet nodig en zal je na je mentale test afvallen ..

En weer een die bij het korps mariniers wil ..
zorg eerst maar eens dat je de KMA afrond .. 99,9 procent faalt op niet op het fysieke vlak maar op het mentale vlak ..

Je hebt jarenlang een zelfbeeld gehad van 0 procent .. doorgaans zijn mariniers vaak haantjes , popiejopies , vaak de pestkoppen en de kijk mij eens gastjes ..

Iemand met een laag zelfbeeld hebben ze daar niet nodig en zal je na je mentale test afvallen ..
Ik ken het korps mariniers niet. Maar wel ervaring met andere elite eenheden.
99.9% lijkt me wat overdreven. Als ik blessures onder het fysieke mag plaatsen.

Dat welles nietes elite verhaaltje word ik ook altijd zo moe van. Zowel marns als lmb is niet elite. Bepaalde takken daarvan wel.

Ooit was het imago van lmb een stuk beter als nu, toen vele van het kct en marns de overstap deden bij de oprichting. Tegenwoordig is het niks anders als een inf eenheid die zich kenmerkt met een rode pet en wiens hoofd specialiteit het ingezet worden via de lucht is. Als je kijkt naar de personele tekorten en hoe de opleiding nu bijv is, kan elke halve paardekut het wel. Zo niet, haal je 9 van de 10x de opleiding toch wel.

Opleiding van de marns is zeker een stuk zwaarder, maar ook de meeste gezonde lui zullen dat kunnen halen mits zij beschikken over de fysieke kwaliteiten en mentale bereidheid. Al denk ik dat mentaal het moeilijkste is bij alles wat je doet binnen defensie.

Daarnaast leeft er zowel als bij de marns en lmb echt een walgelijk haantjes cultuurtje. Wellicht dat ze fysiek wat sterker zijn, maar heb ook een hele hoop gasten meegemaakt die nog te stom zijn om te poepen. (No offence, er lopen degelijk echt topgasteb tussen)

En voor TS, als jij overweegt te kuren om zo de opleiding te halen dan ben je imo een vette faalaap. Laat al meteen zien dat jij niet uit t juiste hout gesneden bent. Daarnaast moet je ook niet zo miepen over een beetje aankomen. Beter wat aankomen dan dun willen blijven want je komt gegarandeerd als een jood uit de opleiding. Succes.

Ps. In elke lichting zit wel een kast die naar mijn mening niet natuurlijk zo breed is geworden en dat zijn al vaak de gasten die al eerste uit de opleiding vallen omdat ze het niet trekken.

Focus je niet op gewicht, eet gewoon gezond en werk veel aan je conditie en kracht uithoudingsvermogen. En wat minder op puur kracht. En een stukje mentaal kun je je niet heel goed op voorbereiden, maar probeer maar eens verder te gaan dan de grens die jou koppie aangeeft dat je aan inspanning kan leveren. Vaak kun je een stuk meer dan je denkt.

Ik heb een Belgisch kampioen speerwerpen 100 push ups weten doen. Zat met hem in de klas en hij kreeg als straf 100 push ups doen tijdens een schoolreis. Met 50-60 leerlingen hebben we hem aangemoedigd en het is hem echt gelukt. Naar het einde toe waren het niet de mooiste reps maar boeie, was gek om te zien. Die kerel was toen 15-16 jaar

Terug
Naar boven