Fitness Seller

anabolen 41 plus

41plusser

Novice
Waardering
0
hoi,

ik heb een vraag. misschien dat iemand mij een antwoord kan geven.

ik ben 41 jaar oud... en wil beginnen met fitness... ik heb een vette buik en toch dun lichaam...

ik wil nu echt goed beginnen met trainen, en dan anabolen gebruiken.

kan ik nog goed uit zien...

Nee absoluut niet doen. Zorg eerst dat je vetpercentage onder de 15% komt.

hoi,

ik ben 41 jaar oud... en wil beginnen met fitness... ik heb een vette buik en toch dun lichaam...

FOUT... je moet beginnen met trainen en je eetpatroon aanpassen. Pas als je dat tot in de finesse beheerst moet je uberhaupt pas aan anabolen gaan denken. Beginnen met fitness en in je eerste post meteen over anabolen praten klinkt als een midlife crisis die koste wat kost voor de volgende zomer eruit geramd moet worden (liefst NOG sneller). Wat heb je de vorige 30 jaar gedaan qua sport ?

Vind dit een aardig hopeloze post. Is je relatie voorbij ofzo?

Begin eerst eens wat gewichten te pakken,kijk dan of je aanleg hebt en op je 41e beginnen met anabolen???
Wat denk je er nu nog mee te bereiken. Train eerst om te beginnen 3x p.w. je buik ga cardio doen, maar wel snel, want dit is echt depri-post.;)

Je denkt toch niet dat ASS een wondermiddeltje is waarmee je zo een goed figuur hebt
Anabolen moet je helemaal niet doen op jouw leeftijd.
Als je jong en sterk ben dan is het al link en heb je bijwerkingen die niet leuk zijn.

Ga eerst maar eens kijken wat je met gezond eten en goed trainen kan bereiken.
Ik denk dat je gewoon minimaal een jaar moet uittrekken voordat je in de buurt van je doel komt.

Eerst starten met trainen...
Zowieso een vereiste, dan je voeding voor elkaar hebben.
Dan ben je alweer een jaar zo niet 2 verder.
In de tussentijd de AAS sectie lezen en proberen zoveel mogelijk info te winnen over alle soorten producten.

Begin eerst eens wat gewichten te pakken,kijk dan of je aanleg hebt en op je 41e beginnen met anabolen???
Wat denk je er nu nog mee te bereiken. Train eerst om te beginnen 3x p.w. je buik ga cardio doen, maar wel snel, want dit is echt depri-post.;)

WANNEER moet je dan starten met AAS???
Begin je voordat je kinderen hebt is er een grotere kans dat ze en afwijking hebben. Daarna ben je meestal druk met werken en je gezin.
Na je 30ste is je eigen hormoonaanmaak laag, waarom zou je dan juist niet starten met een kuurtje? Tot die leeftijd kun je natural behoorlijk groeien.
Toch zijn er genoeg jongens de op hun 21ste al verschillende kuren gehad hebben. AAS is nooit goed, maar wil je het gaan gebruiken, wat is dan WEL een goed moment?
(zijn vragen waar ik zelf ook wel eens over nadenk)

Eerst een jaartje of drie goed trainen en wat op je eten letten
Dan zie we je wel terug

Leeftijd maakt niks uit om te beginnen.
Alleen wat je dan gebruikt,als je begin 20 bent hoef je niet zonodig aan de test als je over de 40 bent is dat wat je mist.
Maar eerst trainen want dat is het belangrijkst.

Ik had nog een kleine toevoeging voor je: alleen gebruiken geeft je echt geen mooi lichaam; de jongens die gebruiken trainen echt 4-8x p.w. keihard. Gebruiken en weinig trainen geeft een hele vreemde spierverhouding naar wat ik gezien heb en mijn redenen om niet te gaan gebruiken was dat ook de hartspier groeit; houdt eerst rekening met de voor-/nadelen voor je dit overweegt, maar onthoudt goed:het is maar een advies. De keuze is aan jou.:D;)

Als alles 100% meezit, kan je er over 5 jaar ongelooflijk goed uitzien.

Jij bedoelt toch 5j natural trainen? ik zou het maar al te gek vinden, moest jij AAs-gebruik aanbevelen

Ik heb geen woord geschreven over AAS. Hij stelt het zelf voor.
Als alles 100% meezit (genetische aanleg, geen kwetsures of ziektes, efficient trainen, juiste voeding etc.) kan je op 5 jaar zeker wel indrukwekkende resultaten zien, ookal ben je al 41 en doe je het natural.
Maar als hij het met behulp van AAS gaat doen (zoals hij zelf voorstelt), en alles zit 100% mee, dan kunnen de resultaten na 5 jaar echt wel spectaculair zijn.

Maar het addertje onder het gras is dat het bij erg weinig mensen allemaal 100% meezit. Maar zelfs dan is 10 kg spieren erbij en 10 kg vet eraf voor heel wat mensen toch nog wel haalbaar, en best wel spectaculair in de spiegel, toch.

Sorry maar dit is al te gek!!

Met alle respect meneer 41-plusser. Maar je hebt zoals ik begrijp nog nooit getraind en nu maak je 1 post aan, "he hallo, ik heb nog nooit getraind maar ik ga snel anabolen doen zodat ik direct beer ben"!!
Zo gaat het heeeeelemaaaaal niet! Anabolen is link spul!!!
Je hele hormonenhuishouden wordt in de war gestuurd! Probeer eerst te beseffen wat dit allemaal met je doet. Denk ook na over de negatieve kanten.
Wat als uw boeltje downstairs niet effecient meer "opstart"??
En begin eerst al met te trainen. Zoek uw natuurlijke limiet!
En nee, ik doe zelf geen anabolen maar genoeg van mijn vrienden wel.
Ik zie wat er kan mislopen als je niet correct handelt en zelfs al doe je correct dan nog kan er allerlei foutlopen.
Pas als je dit allemaal hebt uitgevogeld dan kan je anabolica overwegen!
Ik zit zelf in de fase: ****ing hard trainen en voeding proberen optimaal te benutten....

En wat betreft lage testo level vanaf 30 jaar. Je kan gerust groeien na uw 30, het is niet dat dit ineens pijlsnel naar beneden schiet. Dit gaat geleidelijk aan en verschilt van persoon tot persoon. de ene kan 30 zijn met lage test-level en de andere 40 met hogere test level.
Genetisch bepaalt en uw levensstijl.

Laatst bewerkt:
Heel goed gesproken; ik ben nu 38 en veel fitter, sterker en leniger als toen ik 25 was.:D En heb nooit aan de anabolen gezeten. Mijn PR's gaan nog altijd vooruit.;)

wtf is dit. waarom wil iedereen opeens meteen aan de AAS
echt te bizar voor woorden, tegenwoordig kan elke mong**l aan anabolen komen

hoi,

Wat is je doel nou precies ? Ik neem aan dat je die buik niet wil en de spieren wat wil verstevigen ? Daar heb je geen anabolen bij nodig hoor.
Of wil je een breeje bodybuilder worden ?
Sowieso eerst paar jaar clean trainen zodat je weet wat goed voor je is.

wtf is dit. waarom wil iedereen opeens meteen aan de AAS
echt te bizar voor woorden, tegenwoordig kan elke mong**l aan anabolen komen

Als je niets nuttigs toe te voegen hebt, reageer dan niet!

@Mister10, mooie reactie, helemaal mee eens.
@Andy555, mooie aanvulling.
Er kleven veel nadelen en gevaren aan het gebruik van anabolen.
Denk ECHT goed na voordat je iets van AAS gaat gebruiken.

Heel goed gesproken. Eerst eens kijken of trainen (wat veel discipline vergt) je wel ligt.:D

Als je niets nuttigs toe te voegen hebt, reageer dan niet!
Het voegt genoeg toe idioot, dat jij het nou niet veel horen is wat anders.
Waar is de ' veel eten, keihard trainen' mentaliteit heen.
Hij moet nog beginnen met trainen en wil er meteen spuitjes in zetten. Ongelovelijk.

Terug
Naar boven