XXL Nutrition

anabolen 41 plus

Ik bedoelde goed gesproken tegen het anaboolgebruik, want zeker na je 30e (ongetraind) is het nut nihil; leuk voor op het strand als je je buik goed bijhoudt, maar trainen, eten en rusten zijn de drijfveren voor een echte sportman.
Kijk eerst waarom je een dun lichaam en een buikje hebt en wees blij met de gegeven adviezen. Pas je levensstijl aan en train hard.
Ben je inmiddels al begonnen met trainen???, want wij reageren wel, maar behalve je 1e post heb ik niets meer van je vernomen.;)

Het voegt genoeg toe idioot, dat jij het nou niet veel horen is wat anders.
Waar is de ' veel eten, keihard trainen' mentaliteit heen.
Hij moet nog beginnen met trainen en wil er meteen spuitjes in zetten. Ongelovelijk.

Volgens mij raadt iedereen het hem af om iets te gaan gebruiken, het is alleen jammer dat jij het op een onbehouwen manier moet doen!
2 posten van jou in dit topic en de mensen worden voor mong**l en idioot uitgemaakt :thumbs:

En terecht

Sommigen mensen hebben dat nodig hè. Die weten niet hoe ze iets normaal moeten zeggen :)

Jullie achtergronden zijn natuurlijk geheel clean en als ik goed zoek zal ik dus ook nergens scheldwoorden in jullie posts vinden.
Het is maar goed dat we moraalridders zoals jullie hebben om op fouten zoals de mijne te wijzen.
Want schelden, dat kan natuurlijk niet.

Ik denk niet dat de TS nog terug komt om te kijken hiero.

Geen reden om stenen naar elkaar te gaan gooien.

:slotje:

Hij moet nog beginnen met trainen en wil er meteen spuitjes in zetten. Ongelovelijk.

mjah klaas....je hebt makkelijk lullen met 19 jaar
ik kan me goed verplaatsen in topicstarter,na je 40 tigste gaat het nu eenmaal moeizamer

tot mijn 41-42 bleef ik e rvrijwel hetzelfde uitzien..atletisch met laag vet%
maar nu ik 45 ben..damn..wat gaat trainen moeizaam,en echt droog kom ik ook niet meer

tis dat ik niet mijn hormoonhuishoudig in d warw il gooien door zelf met anabolen/hgh te gaan experimenteren,maar als ik een nederlandse arts zou vinden die achter hrt sta zou ik hte zeker overwegen

Jullie achtergronden zijn natuurlijk geheel clean en als ik goed zoek zal ik dus ook nergens scheldwoorden in jullie posts vinden.
Het is maar goed dat we moraalridders zoals jullie hebben om op fouten zoals de mijne te wijzen.
Want schelden, dat kan natuurlijk niet.

Dat is het punt niet. Jij begint al te schelden in een situatie waarin er nog vrij ontspannen gekletst wordt. Ik zou haast denken dat je iets van borderline hebt aangezien je reactie nogal buiten proporties was.

Ik zou zeggen relaaaaaaaaax. Al die stress is niet goed voor de spieren ;)

Probeer als je ouder bent je schema naar leeftijd aan te passen en verander iedere 4-6 weken van schema, want naar naarmate we ouder worden, worden we slimmer, maar ook het lichaam, want dat past zich ook steeds makkelijker aan. Probeer dan circuittraining,spierroutines,bulk,heavy duty, etc., dan blijft een lichaam alert om nieuwe spieren te gebruiken.:D

Ik ben ook over de veertig, en veel te zwaar (dik blijft een rotwoord... :( )
Ik ga nu op aanraden van verschillende mensen een dieet volgen dat bestaat uit 24% eiwit, 44% koolhydraten, en 32% (goede) vetten.
Krachttraining ongeveer om de dag, en cardio zoveel als ik op kan brengen...
Ik ben 10kg afgevallen op een hoog eiwit dieet, met weinig vet, maar sta nu een beetje stil qua afvallen.
Het schijnt beter te zijn meer vet te gebruiken, ook als je af wilt vallen!
En voor spiermassa zul je toch echt gewoon flink aan het ijzer moeten hoor.
Gedaan met dat halfzachte gedoe, intensiteit moet omhoog! :D

En steroïden, laat die maar lekker waar ze zijn!
Man, je bent over de veertig, wat wil je nu nog bereiken..?
Ga hard trainen, en eet goed, en zie er (over een tijdje) gewoon goed uit voor een veertiger! ;)

Ik ben ook over de veertig, en veel te zwaar (dik blijft een rotwoord... :( )
Ik ga nu op aanraden van verschillende mensen een dieet volgen dat bestaat uit 24% eiwit, 44% koolhydraten, en 32% (goede) vetten.
Krachttraining ongeveer om de dag, en cardio zoveel als ik op kan brengen...
Ik ben 10kg afgevallen op een hoog eiwit dieet, met weinig vet, maar sta nu een beetje stil qua afvallen.
Het schijnt beter te zijn meer vet te gebruiken, ook als je af wilt vallen!
En voor spiermassa zul je toch echt gewoon flink aan het ijzer moeten hoor.
Gedaan met dat halfzachte gedoe, intensiteit moet omhoog! :D

En steroïden, laat die maar lekker waar ze zijn!
Man, je bent over de veertig, wat wil je nu nog bereiken..?
Ga hard trainen, en eet goed, en zie er (over een tijdje) gewoon goed uit voor een veertiger! ;)

Ben je alles aan het tellen wat je eet???;) Maar flink aan het ijzer daar heb je gelijk in. Vet eten is niet handig, want je verbranding is als volgt:
vet,koolhydraten,eiwit. De verhouding zijn 1gr.vet =9kcal koolhydr en eiwit =4kcal per gram.
Zou zelf gaan voor 30%vet/40%koolhydr./30%eiwit, maar dat is natuurlijk je eigen keuze.:D

Klaas2 zei:
snotneus, ga is lullen op de forums waar mensen van jou leeftijd zitten. hier zit je op het forum van de 35+. en leer misschien is zonder fouten schrijven.

Okeee, 1 woordje verkeerd. Haastige spoed is zelden goed, sorry opa.

Ben je alles aan het tellen wat je eet???;) Maar flink aan het ijzer daar heb je gelijk in. Vet eten is niet handig, want je verbranding is als volgt:
vet,koolhydraten,eiwit. De verhouding zijn 1gr.vet =9kcal koolhydr en eiwit =4kcal per gram.
Zou zelf gaan voor 30%vet/40%koolhydr./30%eiwit, maar dat is natuurlijk je eigen keuze.:D
Tnx voor de respons, maar wat jij voorsteld verschilt niet eens zo veel van wat ik nu een tijdje wil proberen.
Ik zou gevoelsmatig eigenlijk ook liever iets hoger in de eiwitten gaan zitten, maar op aanraden van een dietiste heb ik even gekozen voor deze aanpak.
Zij had het er over dat het slecht is voor je nieren, zoveel eiwitten nemen iedere dag.
Ik hoef niet alles precies te tellen want ik heb gewoon een dagschema gemaakt, wat ik in grote lijnen netjes volg.
Daar kan ik wel eens een beetje van afwijken, maar is wel echt een leidraad.
Ik zit nu op 1gram eiwit/kg (streef)lichaamsgewicht, en zou dat gevoelsmatig wel willen opvoeren naar 2 gram/kilo
Ik weet dat in de bodybuilding wereld eerder met 3 gram/kg gewerkt word...
Ik heb al zo veel (tegenstrijdige) dingen gelezen over voeding, dat het er niet echt veel duidelijker van is geworden voor me...
Ik heb nu op de dagen dat ik niet train een dieet van ongeveer 2500 Kcal, en op de dagen dat ik train ongeveer 3100 Kcal door twee extra wei shakes, voor en na de training.
We gaan behoorlijk "of topic" trouwens, maar misschien kan de ts ook nog iets opsteken van de reacties op deze post... ;)
Als hij weer uit zijn grot komt! :D

Terug
Naar boven